Lily.
Energiataso jossain pakkasen puolella, tähän aamuun herääminen oli kuin heräisi pahaan uneen. Puristava tunne, meillä on pieni tyttö (1v) ja mies on muuttunut aivan kummalliseksi. Viikonloppuna oli vieraita ja sain jälleen kannatella hartiavoimin koko pakettia ettei se olisi lopullisesti hajonnut käsiin. Mies oli puhumaton, vihaisen näköinen, ei tervehtinyt kunnolla. Minä yritin kaikkeni ettei vierailla olisi aivan liian kiusaantunut olla. Loppuillasta mies meni tuppisuuna makaamaan sohvalle, sitten alkoi kuulua kyllästynyttä huokailua ja puhaltelua. Vieraat pälyilivät toisiaan ja lähtivät sitten. Olin niin masentunut, etten saanut sanaa suustani. Minulla ei ole tuolle ihmisille mitään asiaa.
Hän on tyly iäkkäälle äidilleni. Jos joku ihminen ei miellytä, oli se sitten minun ystävä tai naapuri, hän käyttäytyy kuvottavan epäkohteliaasti. Muutaman kerran olen menettänyt kasvoni vastaavissa tilanteissa, mies saattaa esimerkiksi nolata minut äyskäisemällä vieraiden kuullen jotain todella inhottavaa.
Ei hän tällainen ole aina ollut. Viikonlopun jälkeen mietin, että mun pitää varmaan erota. Sydäntä kylmää meidän pieni tyttö, en haluaisi hänelle semmoista kohtaloa Mutta en minä tiedä kun puhuminenkaan ei auta - jos sanon näistä tilanteista niin mies raivostuu välittömästi. Syyttelen kuulemma. Hän alkaa marttyyriksi: niin juuri, minä olen AIVAN PASKA IHMINEN jne..
Olen jumissa.
Hän on tyly iäkkäälle äidilleni. Jos joku ihminen ei miellytä, oli se sitten minun ystävä tai naapuri, hän käyttäytyy kuvottavan epäkohteliaasti. Muutaman kerran olen menettänyt kasvoni vastaavissa tilanteissa, mies saattaa esimerkiksi nolata minut äyskäisemällä vieraiden kuullen jotain todella inhottavaa.
Ei hän tällainen ole aina ollut. Viikonlopun jälkeen mietin, että mun pitää varmaan erota. Sydäntä kylmää meidän pieni tyttö, en haluaisi hänelle semmoista kohtaloa Mutta en minä tiedä kun puhuminenkaan ei auta - jos sanon näistä tilanteista niin mies raivostuu välittömästi. Syyttelen kuulemma. Hän alkaa marttyyriksi: niin juuri, minä olen AIVAN PASKA IHMINEN jne..
Olen jumissa.