Hakutulokset

1. K

Mummo haluaisi tehdä poikansa perinnöttäksi. Onnistuuko?

Antaa ennakkoperintönä niille kahdelle lapselleen haluamansa summan jo eläessään, silloin kai ihan perintöveroa maksaa saaja??? Mahdollisimman vähän jättää perittäväksi, ja siihenkin sitten testamentilla niin, että juoppopoika saa vain lakiosan.
  2. K

Facebook tosiaan taitaa olla aikuisten leikkikenttä... En tiedä mitä tästä ajattelisi

Toki pystyy, kun laitaa estolistalle. Simppeli toimenpide. Mutta aika tyhmää...
  3. K

*Kesäkuun Keventäjät* Uudet tervetuloa mukaan!

Mindey, kuulostaa tosi vähältä sun syöminen.... liikuntaan ja työhön kun vertaan. Mä liikun nyt enemmän kuin ennen, mutta en ihan joka päivä. Kun ikää on 44v, ja aloittaa kuntokampanjan, niin pakkohan tän vanhan kropan on antaa levätä välillä. Syömiset ennallaan, eli syön mitä halua...
  4. K

Gallup: missä sinut on lapsena hoidettu

Seimessä ja tarhassa. Juu, noilla nimillä niitä silloin kutsuttiin, hmm, minäkö vanha.....no en todellakaan! :saint:
  5. K

kotiäitiys ei ole työtä.

Aijaa, tiskaus ja siivous ei työtä? No, onneksi mun asiakkaat ei ajattele samalla lailla, vaan maksaa ihan reilun palkankin siitä! No, mä olen liki-kotiäiti, teen töitä 8 tuntia viikossa, koska mieheni palkka mahdollistaa sen...no ei kai, tienaan tuosta 8 tunnista tarpeeksi, ja kun vielä säästän...
  6. K

Löysin jonkun teinin Visa Electronin ja matkakortin

Samoin minä asiaa mietin. Ja kun ihan omilla rahoilla pärjää, niin miksi pitäis visa hankkia? Näyttääkseen muille olevansa muka-parempi??? :laugh:
  7. K

Meikattu pph

Höh, älä välitä niistä, tosin on helppo sanoa, varmaan ketuttaa mennä sinne kuuntelemaan sitä juttua, kun tietää mitä oikeasti ajattelet. Mutta silti, nenu pystyyn (ei lauhkalla tavalla :laugh: ), näytä niille, että olet kaunis, huoliteltu ja mukava ihminen. On kyllä äärimmäisen tylsää, kun...
  8. K

Löysin jonkun teinin Visa Electronin ja matkakortin

Mun mielestä taas persaukiset käyttää yhdistettyä pankki/luottokorttia. Kun ei tahat riitä, niin pitää Visaa vinguttaa. Itsellä electron, kun omat rahat riittää! :whistle:
  9. K

*Kesäkuun Keventäjät* Uudet tervetuloa mukaan!

Mukaan tulen minäkin, toukokuussa vasta loppupuolella "liityin". Painoa olen pudottanut huhtikuun lopulta asti, 4,5 kg tähän päivään mennessä karistanut kiloja. Tavoite mulla oli alunperin alittaa 66 kg kuun loppuun mennessä, mutta taidanpa kiristää, kun siihen on matkaa enää pari kiloa. Eli jos...
  10. K

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi ihanin ikävaihe lapsella? :)

Sama täällä....vaikka viimeisten vauva-ajasta eteenpäin noin nelivuotiaiksi täällä nukuttiin surkeasti...tai siis minä ja nuorimmainen!
  11. K

4-vuotias osunut muutaman kerran lastenkärryillä ihmisiä päin, mitäs nyt?

Niinpä! Useasti on ainakin itelle käynyt niin, että aikuiset tuijottaa vaan hyllyjä kulkiessaan, ja sitten tulevat päälle.... Eli kaipa niidenkin sitten pitäis pysyä kaupasta pois siihen asti, että osaavat kärryjen kanssa kulkea??? :D Kolme kertaa vuoden aikana ei nyt niin paljon ole, yritä...
  12. K

Tuntuuko muista, että palstalla olisi tosi paljon lähäreita, sairaanhoitajia ja perhepäivähoitajia?

Jaa, enpäs oo kiinnittänyt huomiota. Mitäs sitten, vaikka oliskin? Kunnioitan suuresti noita kaikkia, kutsumustyötähän nuo ovat, itsestäni ei siihen olis... Mä nyt oonkin vaan tällanen kotiäiti....pienyrittäjä....sähköasentaja....(en tosin sähkärin hommia yrittäjänä tee) Höh, ei täällä oo...
  13. K

Mitä kauheuksia 3-4v uhmaikäinen on sulle sanonut?

Äitillä on iso peppu!!! :p (ja isoveljen tyttöystävästä; R:llä on pieni peppu...) Ei kovin kauheita noi omat apinat oo koskaan sanoneet, juurikin tyyliin, Äiti sä oot tyhmä? Eikä isompinakaan, aiheesta poikkean, kumpikaan isommista ei oo koskaan haistatellut yms, kuten aika moni...
  14. K

Mitä wanhoja tv-sarjoja kaipaat uusintana?

Jeps, mä kaipaan kaikkia niitä hyviä vanhoja poliisi- yms-sarjoja joita on vuosien varrella tullut. Plus paljon muitakin, mutta kun korppu jumittaa, en muista mitään nimiä! Ja tiätty Ihmemies, sehän on selvä! :p
  15. K

HuOmenta !!!

Huomenta täältäkin! Harmaa päivä taas, ja koleaa, ainakin vielä. Eipähän tarvii mennä pihatöihin... :whistle: Tyttö tekee lähtöä kouluun, pojat (2x4vee) nukkuvat, minä tässä aamurauhaa vietän. Hulina alkaa, kunhan jäpikät heräävät. :stick:
  16. K

Kuuntelen juuri ekaa kertaa Paradise Oskar

Mäkin kuuntelin vasta tänään, kun tyttö pyysi. Hänkin kuunteli vasta nyt kunnolla. Ihan mukavalta tuo kuulosti, illalla saa jännittää sitten tuleeko pisteitä ja kuinka paljon! Jos tekee vaikka Lordit, ai haittais...
  17. K

Mitä mieltä vauvan "hankkimisesta" 41-vuotiaana?

Jos tosiaan molemmat haluatte, niin siitä vaan! Omaa historiaa; esikoispoika kohta 23 v, tyttö 14 v ja kaksospojat kohta 4 v. Olin just 40, kun pojat syntyivät. Raskausaika oli mulla aikamoinen, mutta kun noita oli kaksi...syntyessään 3,3 ja 3,5 kiloiset... Siitäkin selvisin. Eikä tehnyt...
  18. K

Purkautumista 3-vuotiaan levottomista yöunista

Täällä yksi erittäin levoton nukkuja, kohta 4vee poika. Tuo kylläkin kuorsaa....ja on hengityskatkoksia. Oletko huomannut mitään sellaista omassa lapsessasi? Meillä siis pojalla lasten uniapnea, ollaan piakkoin menossa kitarisaleikkaukseen. Eipä tuokaan ole isosti sairastellut, yskää oli...
  19. K

Miksi kahvi on laillista, mutta kannabis ei?

Huomaa juu univajeen vaikutuksen, luin siis KALLISTA, kysehän olikin laillisuudesta. Tuohon en nyt ota kantaa. Laillisuuteen siis!
  20. K

Miksi kahvi on laillista, mutta kannabis ei?

Vaikea sanoa, kun en ole koskáan kannabista ostanut. Ei siis mitään tietoa hintatasosta. Kahvi on kyllä älyttömän kallista, mutta eipä haittaa. En juo kahvia kovinkaan paljon, joten haittavaikutuksetkin kohdallani taitavat olla häviävän pienet.

Yhteistyössä