"vieras"
Eli esikoisemme kummit ovat eronneet ja tämän kummisedän uusi avovaimo ei voi sietää minua. Syytä on täysin mahdoton sanoa, koska olemme tavanneet toisemme vain kerran ohimennen kaupassa. Hän ei siis tunne minua, ei olla koskaan juteltukaan. Ei ole koskaan kutsunutmeitä sinne. Lapsen kummisetä käy yksin meillä. Me olemme kutsuneet, olen muistanut vauvalahjalla heitä jne jne käyttäytynyt siis täysin normaalisti. Vähitellen huomasin, että hän ei aio ottaa mitään kontaktia minuun. Sitten huomasin, että on laittanut minut facebookissa niin etten löydä häntä edes haulla. Huomasin asian vahingossa, kun yritin joulukorttiin tarkastaa tämän naisen sukunimeä. Emme siis olleet edes kavereita siellä.
No oletin tämän johtuvan ihan siitä, että en vain ikinä puhuisi häestä tai hänen perheestään tälle ex-vaimolle.
Nyt huomasin, että lapsemme kummisetäkin on poistanut minut facebookista. Ja me sentään olimme siellä ihan kavereitakin. Mutta en näe hänen kommenttejaan yhteisten kavereiden keskusteluissa enkä löydä haulla.
Mitä hittoa tästä pitäisi ajatella? Facebook on tosiaan vain facebook, mutta en tiedä voiko sitä ajatella niinkään että ollaan mukamas kavereita ja sitten kuitenkin tehdään noin? Kavereita siis tosielämässä, mutta facebookissa olemme eliminoidut. Niin ja miehelleni tätä ei ole siis tehty.
No oletin tämän johtuvan ihan siitä, että en vain ikinä puhuisi häestä tai hänen perheestään tälle ex-vaimolle.
Nyt huomasin, että lapsemme kummisetäkin on poistanut minut facebookista. Ja me sentään olimme siellä ihan kavereitakin. Mutta en näe hänen kommenttejaan yhteisten kavereiden keskusteluissa enkä löydä haulla.
Mitä hittoa tästä pitäisi ajatella? Facebook on tosiaan vain facebook, mutta en tiedä voiko sitä ajatella niinkään että ollaan mukamas kavereita ja sitten kuitenkin tehdään noin? Kavereita siis tosielämässä, mutta facebookissa olemme eliminoidut. Niin ja miehelleni tätä ei ole siis tehty.