Facebook tosiaan taitaa olla aikuisten leikkikenttä... En tiedä mitä tästä ajattelisi

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ä-ä
Alkuperäinen kirjoittaja ä-ä;24019778:
Millasia määriä teillä 1.5v syö em. aterioilla?

Jos lapsi syö itse ni luotatko että hän on syönyt riittävästi kun viskoo lusikat ja mukit pois ja lopetaa syömisen?
Näin kai se pitäis tulkita et on maha täys kun lopettaa, mutta mulla on ainakin (huonona?) tapana vähan vielä koittaa tuputtaa jos syös reilusti alle puolet "normaalista" :/
Ja taas kävi näin.. miksei toi "vastaa" ja "aloita uusi" -nappi vois olla vaikka erivärisiä..

Sorry!

esto..
Mä huomasin hetki sitten et eräs yläaste aikainen luokka "kaveri" oli poistanut mut kavereista.
Juu, se oli mull eihan ok, koska ei ikinä fb:n välityksellä oltu tekemisissä eikä edes kovasti koulussakaan.
Katsoin että aha, Niina on poistunu kokonaan fb:stä -enkä sen kummemmin pohtinut. Sitten huomasin et hän oli kommentoinut jotain yhteisen kaverimme juttua. Huvikseen kokeilin hakua mut ei häntä löytynyt, eli oli laittanut mut estetyksi.

En ymmärrä mikä järki, luuleeko et mä en huomaa et on poistanu mut ja estänyt (=kokonaan pois fb:stä)? Jotenki kieroa.. must on ihan ok poistaa niitä joiden kanssa ei oo tekemisissä, ilman estoja.

"Tuhnu"
No ompa mukava että muitakin on estetty, en olekaan ainoa.:D
Yhtäkkiä en löydä exääni, enkä hänen kumppaniaan koko paikasta. Ja kun katson kuvia, johon hänet on merkattu, hänen nimensä kohdalla on VIIVA. haha, sanon minä, pitäköön tunkkinsa, mokoma! :) Kärsii raukka syrjähypystään. :)

Aiheen ohi, mutta pitää kysyä:

"Sitten huomasin, että on laittanut MINUT facebookissa niin etten löydä häntä edes haulla"

Onko tuo mahdollista? Siis voinko minä laittaa facebookissa sellaisen asetuksen, että joku tietty yksittäinen ihminen ei löydä minua edes haulla?
Voit laittaa sillä tavalla, että blokkaat (Block Lists) nimellä pois ei halutun kontaktin.

eron kokenut
ero saa ihmiset joskus toimimaan arvaamattomasti. Ota asia suoraan puheeksi sen kummisedän kanssa ja jos saat tilaisuuden niin miksipä et sen uudenkin naisen kanssa. Sen jälkeen olet ainakin tiedät missä mennään eikä tarvitse arvailla.

Yhteistyössä