Hakutulokset

1. K

Putkitus, risojen poisto. Kuinka kauan pois hoidosta?

Meillä on edessä kitarisojen poisto. Sairaalasta tulleessa lapussa oli, jotta sairasloman tarve 2 päivää. Tuskin tuo putkitus vaatii sen enempää, ei ainakaan joskus aikoinaan. En siis tiedä, luulen vain!
  2. K

Nelikymppisten synnytykset yleensä suunnitellulla sektiolla?

Eka syntyi alateitse, olin 20 vee. Toka sitten väärän tarjonnan vuoksi hätäsektiona, ikää vähän alle 30 vee. Kolmas ja neljäs kiireellisenä sektiona, kolme viikkoa alle 40 vee olin. Loppuun asti yritettiin normaalia synnytystä, vaan ei onnistunut. En mäkään ole kuullutkaan, jotta suunniteltua...
  3. K

Keskenmenoista asiaa...

Hei vaan! Kaksi keskenmenoa mulla oli ennen poikia... noin 4 kk:n välein, jäkimmäisen jälkeen noin 3 kk ja aloin odottaa poikia, kohta jo 4 vuotta täyttävät! :) Ennestään -88 poika ja -96 tyttö, sterilisaatiokin jo ehdirriin tehdä ja purkaa... Ikää olijust alle 39 keskenmenojan aikaan.
  4. K

Haluatko että annan kaukoparannusta? ( Ei sinulle joka et usko ko. asiaan)

Miehellä paljon selkäkipuja, tekee raskasta työtä, joka vain pahentaa tilannetta. Voisitko auttaa häntä? Kiitos kaunis.
  5. K

2-vuotiaalle pojalle sukkahousut ?

Peesi tähän, samasta syystä meilläkin pojat sukkahousuilijoita ovat/oli! Hmm, tarkemmin ajatellen, olisikohan sittenkin pitänyt esikoispojallakin pitää vain pitkiä kalsareita ja jättää ne kaikki vaaleanpunaiset vaatteet käyttämättä? Kun nyt sitten harrastaa lukko- ja pystypainia! :D Tosin...
  6. K

Minkäs kokoisia 1-vuotiaita :)

"Pienet" kaksospoikani; A: 82 cm ja 10670 g, syntyessään 51 cm ja 3300 g B: 78,5 cm ja 10695 g, syntyessään 50 cm ja 3485 g
  7. K

yksilapsisessa perheessä voidaan paremmin kuin monilapsisessa.

No enhän pistänyt, vaan kirjoitin omasta kokemuksesta, lukutaito kunniaan ja luetun ymmärtäminen myös! En yleistänyt, enkä edes kirjoittanut, että olisivat onnettomia. ;)
  8. K

!!! ilmoittaisitko viranomaisille..

Ei kai ketut hyökkää lasten kimppuun??? En tiedä siis, mutta toivon... Itse asutaan maalla, ja täällä kyllä kettu(ja) pyörii, vaan kovin ovat luikkineet karkuun, kun vaan ollaan ovi avattu. Ikinä en nähnyt esim vaunujen vieressä, enkä pihalla, kun ollaan poikien kanssa siellä. Enpä osaa...
  9. K

Tekisitkö vielä 35v vauvan...

Kuopukseni sain 3 viikkoa ennen kuin täytin 40 v. Eli tein! :) Esikoiseni oli tuolloin jo 19 täyttänyt ja tyttökin jo 10v. Niin, elämä oli helppoa, kun eiskko asui omillaan ja tyttökin kovin itsenäinen, eli ymmärrän täysin ap:n pointin. Kyllähän sitä itsekin tuli tuota mietittyä, mutta...
  10. K

yli 4-kymppisten kuvapino...

Mulla uusi kone.... :laugh: Elokuussa hankittu siis! ;) Noh, enpä ole tänne vielä yhtään kuvaa saanut, kenestäkään muustakaan, ja nyt on kameran laturi hukassa... ;) Hyviä selityksiä! Nassukirjassa olis kuvia, parin vuoden takaa.... Mutta, jos nyt jonain kauniina päivänä saan aikaiseksi...

Yhteistyössä