K/B-komposti 2.0

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei pitäiskö ottaa vähän lukua montako meitä on ja mitä mieltä kukakin on noista vaihtoehdoista?

Mä voin aloittaa. Discord kävis mulle ja sit uusi, jos sinne tulee uteliaat jotka valittaa muualla. Äänestäisin ehkä tätä. Myös tuo sähköpostirinki käy, mitä joku ehdotti, pitäis varmaan tehdä joku anonyymi osoite sitä varten. Voin myös pysyä täällä, jos kaikki muut ei katoa täältä.
Nostan tätä, vastailkaa jos ette ole vielä kertoneet mielipidettä 😀

vierailija
Jos joku haluaa jossain vaiheessa tehdä sen Discordin (itse en oo niin tuttu sen alustan kanssa), niin mä tulen ainakin. Olihan meitä kai ainakin kolme. 😅 Sittenhän sen näkee tulisko muita. Eihän mikään estä keskustelemasta täälläkin lisäksi. Mulle sopii kyllä täälläkin jatkaminen, mietin vaan että käykö niin, ettei täällä ole kohta ketään. 🤔

vierailija
Jos joku haluaa jossain vaiheessa tehdä sen Discordin (itse en oo niin tuttu sen alustan kanssa), niin mä tulen ainakin. Olihan meitä kai ainakin kolme. Sittenhän sen näkee tulisko muita. Eihän mikään estä keskustelemasta täälläkin lisäksi. Mulle sopii kyllä täälläkin jatkaminen, mietin vaan että käykö niin, ettei täällä ole kohta ketään.
Se riippuu halutaanko keskustella vaan JO:sta, itse olen enemmän K-fani, mutta mielelläni keskustelen myös JO:sta. Pelkästään JO discordiin en halua.

vierailija
Se riippuu halutaanko keskustella vaan JO:sta, itse olen enemmän K-fani, mutta mielelläni keskustelen myös JO:sta. Pelkästään JO discordiin en halua.
Mä voin ainakin keskustella molemmista. Kuuntelen paljon muitakin artisteja ja bändejä sekä seuraan somessa mitä sattuu, joten valitettavasti en ole sitten se, joka on ekana perillä Joksujen ja K:n asioista tai jakamassa linkkejä heistä.

vierailija
Mulla vähän sama, ois kiva keskustella rauhassa. Mutta en ehkä tähän lähde, jos painotus on JO-keskustelussa. Toivottavasti kuitenkin saatte tämän aikaan
Kyllä mä ainakin keskustelen molemmista mielelläni, vaikka usein oonkin kartalla enemmän Joksujen haastatteluista ym. Mutta osallistun kyllä, jos joku aloittaa keskustelun K:sta. Välillä aloitan itsekin jutun jostain K:hon liittyvästä aiheesta. Niin oon tehnyt ennenkin, usein vaan joku aktiivisempi seuraaja on ehtinyt ensin silloin kun on ollut enemmän porukkaa linjoilla.

vierailija
Mulla vähän sama, ois kiva keskustella rauhassa. Mutta en ehkä tähän lähde, jos painotus on JO-keskustelussa. Toivottavasti kuitenkin saatte tämän aikaan
Meitä on nyt ainakin 4-5, jotka tykkäävät keskustella myös K:sta. Ehkä muutkin? Kyllä mua ainakin kiinnostaa K:n tulevat projektit ja yhteistyöt. Kaikki käy Pipolätkästä Joost collabiin ja viisuihin yms.

vierailija
Meitä on nyt ainakin 4-5, jotka tykkäävät keskustella myös K:sta. Ehkä muutkin? Kyllä mua ainakin kiinnostaa K:n tulevat projektit ja yhteistyöt. Kaikki käy Pipolätkästä Joost collabiin ja viisuihin yms.
Mua myös kiinnostaa Kn tulevat projektit ja ura! En sillä tavalla fanita, että osaisin hänestä päivittäin keskustella ja seurata kaikkia keikkoja ym. mutta käyn itsekin hänen keikoillaan silloin tällöin. Eikä siis haittaa enempikin keskustelu hänestä, tulee vaan kotoisa olo. :D Joksuja seuraan ja kuuntelen tosi aktiivisesti.

vierailija
Mua myös kiinnostaa Kn tulevat projektit ja ura! En sillä tavalla fanita, että osaisin hänestä päivittäin keskustella ja seurata kaikkia keikkoja ym. mutta käyn itsekin hänen keikoillaan silloin tällöin. Eikä siis haittaa enempikin keskustelu hänestä, tulee vaan kotoisa olo. Joksuja seuraan ja kuuntelen tosi aktiivisesti.
No jos myös K:sta saa puhua, niin voin lähteä mukaan👍 JO:a seuraan K:n vuoksi, mutta ei minua haittaa heistä puhua.

Yhteistyössä