ketusta joka liikkuu asuinalueella? eilen illalla jahtasi kissaa ( toivottavasti ei saanu kiinni ) ja on monta kertaa nähty ihan talojen nurkilla. lapsista lähinnä olen huolissani jos vaikka hyökkää..
Jeps, jos kissoja jahtaisi...Alkuperäinen kirjoittaja io:No en hirvestä ehkä.
ÖÖÖ... en.Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:ketusta joka liikkuu asuinalueella? eilen illalla jahtasi kissaa ( toivottavasti ei saanu kiinni ) ja on monta kertaa nähty ihan talojen nurkilla. lapsista lähinnä olen huolissani jos vaikka hyökkää..
Mulle ei haittaisi, vaikka kettu pari irtokissaa meiltäpäin söiskinAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No en. Ellei se ole loukkaantunut. Se ei todellakaan hyökkää lasten kimppuun. Kissoista voi sanoa vain, että on tyhmää pitää kissaansa vapaana jos ei tajua, että se on silloin petoeläinten riistaa.
Mä olen asunut tän kaupungin ihan keskustassa, ja kerran kun heräsin, niin mun pihallani laidunsi hirvi. Söi mun omenoitani. Eihän tää nyt iso kaupunki ole, mutta kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ajatelkaas, mä oon takapihallani nähnyt 3 hirveä, arvatkaa tuliko kiire sisälle
Ja tää ei ole mitään maaseutua, vaan tälläistä ns. esikaupunkialuetta, enkä mä kyllä silloinkaan minnee soittanut.
eipä toi muakaan haittais jos irtolaiset syö kun oma ei ulkona ole ilman valjaitaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulle ei haittaisi, vaikka kettu pari irtokissaa meiltäpäin söiskinAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No en. Ellei se ole loukkaantunut. Se ei todellakaan hyökkää lasten kimppuun. Kissoista voi sanoa vain, että on tyhmää pitää kissaansa vapaana jos ei tajua, että se on silloin petoeläinten riistaa.
Onks se ihan aikuinen yksilö?Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:ok en ilmoita mut toivottavasti ei pure ketään kun tulee ihan lähelle ihmisiä. :/
joo aikuinen eikä tuo yksilö näytä karkuun lähtevän ihmisen vuoksi :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks se ihan aikuinen yksilö?Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:ok en ilmoita mut toivottavasti ei pure ketään kun tulee ihan lähelle ihmisiä. :/
Kyl ne yleensä ihmisen nähtyään juokseepi karkuun,eikä kohti.
Kettu nyt ei onneksi saa lasta raahattua metsään mukanaan.
Juu en soittais,jos ei selvästi kyseessä sairas tai jollain tapaa häiriintynyt eläin.
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:eipä toi muakaan haittais jos irtolaiset syö kun oma ei ulkona ole ilman valjaitaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulle ei haittaisi, vaikka kettu pari irtokissaa meiltäpäin söiskinAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No en. Ellei se ole loukkaantunut. Se ei todellakaan hyökkää lasten kimppuun. Kissoista voi sanoa vain, että on tyhmää pitää kissaansa vapaana jos ei tajua, että se on silloin petoeläinten riistaa.
Miksi sitten otit kissa asian esille,jos ei kerta haittaa...Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:eipä toi muakaan haittais jos irtolaiset syö kun oma ei ulkona ole ilman valjaitaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulle ei haittaisi, vaikka kettu pari irtokissaa meiltäpäin söiskinAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No en. Ellei se ole loukkaantunut. Se ei todellakaan hyökkää lasten kimppuun. Kissoista voi sanoa vain, että on tyhmää pitää kissaansa vapaana jos ei tajua, että se on silloin petoeläinten riistaa.
mulla on pakasteessa niitäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ajatelkaas, mä oon takapihallani nähnyt 3 hirveä, arvatkaa tuliko kiire sisälle
Ja tää ei ole mitään maaseutua, vaan tälläistä ns. esikaupunkialuetta, enkä mä kyllä silloinkaan minnee soittanut.