!!! ilmoittaisitko viranomaisille..

Ei kai ketut hyökkää lasten kimppuun??? En tiedä siis, mutta toivon...

Itse asutaan maalla, ja täällä kyllä kettu(ja) pyörii, vaan kovin ovat luikkineet karkuun, kun vaan ollaan ovi avattu. Ikinä en nähnyt esim vaunujen vieressä, enkä pihalla, kun ollaan poikien kanssa siellä.

Enpä osaa neuvoa, vaan tuskin siitä isoa haittaa kellekään on, jos soitat, siinähän selviää! :)

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja io:
No en :D hirvestä ehkä.
Jeps, jos kissoja jahtaisi...

Luonto on lähempänä, kuin uskottekaan. täälläkin juoksentelee ilves naapurien pihoilla, omalla en ole vielä nähnyt, suden jälkiä on löydetty ja karhujakin nähty. Kaupungissa.

Tai, no, ehkä agraarisuburbiaa lähinnä... :saint:

Mureena ei kirj.
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
ketusta joka liikkuu asuinalueella? eilen illalla jahtasi kissaa ( toivottavasti ei saanu kiinni ) ja on monta kertaa nähty ihan talojen nurkilla. lapsista lähinnä olen huolissani jos vaikka hyökkää..
:D ÖÖÖ... en.

jaa,a. en ilmottelis ellei ois kapia. silloin ilmottaisin myös lähellä asuville koiran omistajille. ketun vihulaiset ku levittää kapia tehokkaasti. tuskimpa ihmisen päällee tullee, luulis saavan sapuskaa näin kesä aikaa helpominki ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
No en. Ellei se ole loukkaantunut. Se ei todellakaan hyökkää lasten kimppuun. Kissoista voi sanoa vain, että on tyhmää pitää kissaansa vapaana jos ei tajua, että se on silloin petoeläinten riistaa.
Mulle ei haittaisi, vaikka kettu pari irtokissaa meiltäpäin söiskin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Ajatelkaas, mä oon takapihallani nähnyt 3 hirveä, arvatkaa tuliko kiire sisälle :eek:
Ja tää ei ole mitään maaseutua, vaan tälläistä ns. esikaupunkialuetta, enkä mä kyllä silloinkaan minnee soittanut.
Mä olen asunut tän kaupungin ihan keskustassa, ja kerran kun heräsin, niin mun pihallani laidunsi hirvi. :D Söi mun omenoitani. :LOL: Eihän tää nyt iso kaupunki ole, mutta kuitenkin. :eek:

No en. Ellei se ole loukkaantunut. Se ei todellakaan hyökkää lasten kimppuun. Kissoista voi sanoa vain, että on tyhmää pitää kissaansa vapaana jos ei tajua, että se on silloin petoeläinten riistaa.
eipä toi muakaan haittais jos irtolaiset syö kun oma ei ulkona ole ilman valjaita :D

vieras
ok en ilmoita mut toivottavasti ei pure ketään kun tulee ihan lähelle ihmisiä. :/
Onks se ihan aikuinen yksilö?
Kyl ne yleensä ihmisen nähtyään juokseepi karkuun,eikä kohti.
Kettu nyt ei onneksi saa lasta raahattua metsään mukanaan.

Juu en soittais,jos ei selvästi kyseessä sairas tai jollain tapaa häiriintynyt eläin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ok en ilmoita mut toivottavasti ei pure ketään kun tulee ihan lähelle ihmisiä. :/
Onks se ihan aikuinen yksilö?
Kyl ne yleensä ihmisen nähtyään juokseepi karkuun,eikä kohti.
Kettu nyt ei onneksi saa lasta raahattua metsään mukanaan.

Juu en soittais,jos ei selvästi kyseessä sairas tai jollain tapaa häiriintynyt eläin.
joo aikuinen eikä tuo yksilö näytä karkuun lähtevän ihmisen vuoksi :kieh:

eipä toi muakaan haittais jos irtolaiset syö kun oma ei ulkona ole ilman valjaita :D
:flower:

pöh
Miksi sitten otit kissa asian esille,jos ei kerta haittaa...

Ajatelkaas, mä oon takapihallani nähnyt 3 hirveä, arvatkaa tuliko kiire sisälle :eek:
Ja tää ei ole mitään maaseutua, vaan tälläistä ns. esikaupunkialuetta, enkä mä kyllä silloinkaan minnee soittanut.
mulla on pakasteessa niitä :D

Yhteistyössä