!!! ilmoittaisitko viranomaisille..

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
No en. Ellei se ole loukkaantunut. Se ei todellakaan hyökkää lasten kimppuun. Kissoista voi sanoa vain, että on tyhmää pitää kissaansa vapaana jos ei tajua, että se on silloin petoeläinten riistaa.
Mulle ei haittaisi, vaikka kettu pari irtokissaa meiltäpäin söiskin :whistle:
eipä toi muakaan haittais jos irtolaiset syö kun oma ei ulkona ole ilman valjaita :D
Miksi sitten otit kissa asian esille,jos ei kerta haittaa...
no enhän mä kuitenkaan halua että ottaa tavan syödä kissoja vaikkakin omistajien vika kun vapaaksi päästävät.

ok en ilmoita mut toivottavasti ei pure ketään kun tulee ihan lähelle ihmisiä. :/
Siis eläimiähän on joka puolella. Myös Helsingin keskustassa ja New Yorkissa. Enemmän olisin huolissani ketusta, kun ihmisistä. Jos oikein kovasti huolettaa, niin pyydät jonkun loukuttamaan ketun (sellaisella mikä EI vahingoita eläintä) ja viemään sen kauemmaksi metsään.

Yöllä kaupungit kuhisevat eläimiä. Kannattaa joskus katsoa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Ajatelkaas, mä oon takapihallani nähnyt 3 hirveä, arvatkaa tuliko kiire sisälle :eek:
Ja tää ei ole mitään maaseutua, vaan tälläistä ns. esikaupunkialuetta, enkä mä kyllä silloinkaan minnee soittanut.
mulla on pakasteessa niitä :D
Ajattele, mä olisin voinut nappaa ne pari vasaa, mut en uskaltanut laittaa niitä lihoiksi, kun emä näytti niin hurjalta et siirryin kiltisti takas sisälle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Täälläpäin on paljon kettuja (asutaan 4 kilsaa Turun keskustasta, aika isossa lähiössä ) eikä tosiaan oo tullut ilmoitettua viranomaisille. Hirvikin täällä liikkui pari viikkoa sitten :D
saanko kysyy missä? me kans muutama kilsa turun keskustasta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:
ok en ilmoita mut toivottavasti ei pure ketään kun tulee ihan lähelle ihmisiä. :/
Siis eläimiähän on joka puolella. Myös Helsingin keskustassa ja New Yorkissa. Enemmän olisin huolissani ketusta, kun ihmisistä. Jos oikein kovasti huolettaa, niin pyydät jonkun loukuttamaan ketun (sellaisella mikä EI vahingoita eläintä) ja viemään sen kauemmaksi metsään.

Yöllä kaupungit kuhisevat eläimiä. Kannattaa joskus katsoa.
Tuskin yksikään viranomainen tulee mitään tekemään, mutta jos on vaikka joku tuttu, jolla olisi esim. kissaloukku.

rikas rakas
mitä pelottavaa hirvissä on?
kerran mustikassa ollessani kävelin muutaman metrin päästä kahdesta hirvestä. ihan tosi juttu. ei pelottanut yhtään, nekin vain katsoivat ihmeissään. olivat varmaan löytäneet niin hyvän ruoka-apajan ettei mikään saanut pois hätisteltyä. mutta mä olenkin pieni ja rauhallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
No en. Ellei se ole loukkaantunut. Se ei todellakaan hyökkää lasten kimppuun. Kissoista voi sanoa vain, että on tyhmää pitää kissaansa vapaana jos ei tajua, että se on silloin petoeläinten riistaa.
Mulle ei haittaisi, vaikka kettu pari irtokissaa meiltäpäin söiskin :whistle:
eipä toi muakaan haittais jos irtolaiset syö kun oma ei ulkona ole ilman valjaita :D
Miksi sitten otit kissa asian esille,jos ei kerta haittaa...
no enhän mä kuitenkaan halua että ottaa tavan syödä kissoja vaikkakin omistajien vika kun vapaaksi päästävät.
Ehkäpä sitten omistajat oppisivat pitämään elukkansa kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja rikas rakas:
mitä pelottavaa hirvissä on?
kerran mustikassa ollessani kävelin muutaman metrin päästä kahdesta hirvestä. ihan tosi juttu. ei pelottanut yhtään, nekin vain katsoivat ihmeissään. olivat varmaan löytäneet niin hyvän ruoka-apajan ettei mikään saanut pois hätisteltyä. mutta mä olenkin pieni ja rauhallinen.
Emä voi kuule olla aika hurjana, jos se luulee että sen vasat on vaarassa, kuten varmaan hyvin tiedät..
Tai sitten sä et ole oikea erämies/nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Asun Katariinassa ja tossa yks ilta(myöhään) kettu paineli takapihalla =) En mä sitä kyllä minään vaaratekijänä pitänyt :eek:
Meidän takapihassa on myös ollut kettu :). Ihmekös tuo, kun jäniksiä ja irtokissoja on paljon ja luonnonsuojelualue lähellä.

Mutta siellä teilläpäin tosiaan käveli hirvi mun kaveria vastaan yks aamu :D

OT; onko siellä tänä kesänä ylämaan karjaa? :)

en jäis kovinkaan liki hirveä seisomaan. yhestä potkusta voi lähteä henki. siirtysin rauhallisesti takavasemmalle :D mettässä olen liikkunu ikäni ja tähän asti elukat on väistäny, kisurat ei kyllä väistä mitään

Yhteistyössä