no kiva että joku muukin näyttäytyy...Alkuperäinen kirjoittaja Satku-:Profiilissa kuva, otettu viime kesänä..
no niinpä näen... kuten siekin mut, mulla on siellä pilvin pimein kaikenlaisia kuvia itestäni B)Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Olen ihan just 40v. Kuvan näet facebookissa.
Jep, ku sais tuoreita kuvia itsestään. Vois laittaa lisää. Mutta en ole muuttunut profiilikuvasta mihkään.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no niinpä näen... kuten siekin mut, mulla on siellä pilvin pimein kaikenlaisia kuvia itestäni B)
Kiitos, kiitos Sinä olet myös 4kymppisenä tuon viimeisen saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no kiva että joku muukin näyttäytyy...Alkuperäinen kirjoittaja Satku-:Profiilissa kuva, otettu viime kesänä..
olet mua nuorempi 4 vuotta, mutta tuosta kuvasta päätellen näytät ikääsi nuoremmalta
nätti äiti ja suloinen poju
juupAlkuperäinen kirjoittaja Satku-:Kiitos, kiitos Sinä olet myös 4kymppisenä tuon viimeisen saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no kiva että joku muukin näyttäytyy...Alkuperäinen kirjoittaja Satku-:Profiilissa kuva, otettu viime kesänä..
olet mua nuorempi 4 vuotta, mutta tuosta kuvasta päätellen näytät ikääsi nuoremmalta
nätti äiti ja suloinen poju
musta tuntuu että mun ulkonäkö muuttuu lähes päivittäin, kun on oikein väsy, niin ikäkin näkyy selvemmin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Jep, ku sais tuoreita kuvia itsestään. Vois laittaa lisää. Mutta en ole muuttunut profiilikuvasta mihkään.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no niinpä näen... kuten siekin mut, mulla on siellä pilvin pimein kaikenlaisia kuvia itestäni B)
Naama kuluu, ei voi mitään. Pitäis kai opetella meikkaamaan jenkkityyliin.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:musta tuntuu että mun ulkonäkö muuttuu lähes päivittäin, kun on oikein väsy, niin ikäkin näkyy selvemmin :ashamed:
Iän tuomille merkeille ei hirmusesti voi mitään. Meikillä voi peittää.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:musta tuntuu että mun ulkonäkö muuttuu lähes päivittäin, kun on oikein väsy, niin ikäkin näkyy selvemmin :ashamed:
niin voi, muttei loputtomiin kumminkaanAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Iän tuomille merkeille ei hirmusesti voi mitään. Meikillä voi peittää.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:musta tuntuu että mun ulkonäkö muuttuu lähes päivittäin, kun on oikein väsy, niin ikäkin näkyy selvemmin :ashamed:
minä päivänä täytät, minäkin vanhenen elokuussaAlkuperäinen kirjoittaja löytyy suomi24 galleriasta:nimimerkillä Lähtevienlaivojensatama,ikää elokuussa 47v.
Elokuun 17. ja ainakin minulla näkyy galleria pelittävän nyt.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:minä päivänä täytät, minäkin vanhenen elokuussaAlkuperäinen kirjoittaja löytyy suomi24 galleriasta:nimimerkillä Lähtevienlaivojensatama,ikää elokuussa 47v.
Suomi24 galleria on muuten remontissa viikonlopun yli, tiedä toimiiko ollenkaan
ihan turha koko pää :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Vaihtopäätä odotellessa?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
No ainakin roppa on aika hot oli kenen hyvänsä =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan turha koko pää :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Vaihtopäätä odotellessa?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei sitä tarvii ollenkaan.
ei ole oma, mun kädetkään ei ole tollasta naruaAlkuperäinen kirjoittaja löytyy suomi24 galleriasta:No ainakin roppa on aika hot oli kenen hyvänsä =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan turha koko pää :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Vaihtopäätä odotellessa?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Aika kannabis myönteistä juttua löytyy nikilläsiAlkuperäinen kirjoittaja löytyy suomi24 galleriasta:nimimerkillä Lähtevienlaivojensatama,ikää elokuussa 47v.
Voisitkin laittaa vanhan iloksi kuvan käsivarsistasi sekä tissikuvan,miehen tissit kertoo miehestä paljon.Vois kyllä soittaa yhden puhelun ja kysyä minkänäköinen mies olet kun olet visiteerannut kaverini luonaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ole oma, mun kädetkään ei ole tollasta naruaAlkuperäinen kirjoittaja löytyy suomi24 galleriasta:No ainakin roppa on aika hot oli kenen hyvänsä =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan turha koko pää :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Vaihtopäätä odotellessa?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Mulla on susta tuoreita kuvia.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Jep, ku sais tuoreita kuvia itsestään. Vois laittaa lisää. Mutta en ole muuttunut profiilikuvasta mihkään.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no niinpä näen... kuten siekin mut, mulla on siellä pilvin pimein kaikenlaisia kuvia itestäni B)