yli 4-kymppisten kuvapino...

perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja Satku-:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Satku-:
Profiilissa kuva, otettu viime kesänä..
no kiva että joku muukin näyttäytyy...
olet mua nuorempi 4 vuotta, mutta tuosta kuvasta päätellen näytät ikääsi nuoremmalta :)

nätti äiti ja suloinen poju :)
Kiitos, kiitos :) Sinä olet myös 4kymppisenä tuon viimeisen saanut?
Niin minäkin, nyt 15vee murkku talossa ja niin ihana.

löytyy suomi24 galleriasta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja löytyy suomi24 galleriasta:
nimimerkillä Lähtevienlaivojensatama,ikää elokuussa 47v.
Aika kannabis myönteistä juttua löytyy nikilläsi :eek:
Yksi kirjoitus pitäisi löytyä,poikani kirjoittama joskin hän myöhemmin korjaa että on äidin nikillä kirjoitettu.Vastasi johonkin viestiin koskien kannabista.Jos haluat kysyä lisää vastaan mielelläni.

perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
no niinpä näen... :) kuten siekin mut, mulla on siellä pilvin pimein kaikenlaisia kuvia itestäni B)
Jep, ku sais tuoreita kuvia itsestään. Vois laittaa lisää. Mutta en ole muuttunut profiilikuvasta mihkään.
musta tuntuu että mun ulkonäkö muuttuu lähes päivittäin, kun on oikein väsy, niin ikäkin näkyy selvemmin :ashamed:
Tuo on totta! Huonounisena tuntuukin paljon vanhemmalta kun väsynyt.

vieras
Mä niin tiedän ne kommentit jo etukäteen, jos kuvani laittaisin :LOL: "Hyi kauhee, ootko ajatellut laihduttaa" "Hyi mikä läskinaama :eek: " "Olet kyllä TODELLA pahasti rupsahtanut" "Eikö sulla ole yhtään itsekritiikkiä kun tuommosen hirveän kuvan rumasta pärstästäs laitoit" jne. jne. :D :D

Mä niin tiedän ne kommentit jo etukäteen, jos kuvani laittaisin :LOL: "Hyi kauhee, ootko ajatellut laihduttaa" "Hyi mikä läskinaama :eek: " "Olet kyllä TODELLA pahasti rupsahtanut" "Eikö sulla ole yhtään itsekritiikkiä kun tuommosen hirveän kuvan rumasta pärstästäs laitoit" jne. jne. :D :D
Entä sitten,se kertoo kommetoijasta enemmän.Kyllä minäkin tiedän etten mikään ruusu ole,läskikin olen ja vielä vanha mutta se olen minä itse,virheineni kaikkineni.Maailma olis tylsä jos me kaikki näytettäisiin samalta ja minä aina vetoan siihen että meitä rumia pitää olla jotta niiden kauniiden ulkonäkö pääsisi oikeuksiinsa :p

vieras
Entä sitten,se kertoo kommetoijasta enemmän.Kyllä minäkin tiedän etten mikään ruusu ole,läskikin olen ja vielä vanha mutta se olen minä itse,virheineni kaikkineni.Maailma olis tylsä jos me kaikki näytettäisiin samalta ja minä aina vetoan siihen että meitä rumia pitää olla jotta niiden kauniiden ulkonäkö pääsisi oikeuksiinsa :p
Näinhän se tietysti epäilemättä on, mutta en tohdi varta vasten verta nenästäni kaivaa :p

Näinhän se tietysti epäilemättä on, mutta en tohdi varta vasten verta nenästäni kaivaa :p
Se on hyvä että meillä on valinnanvapaus laittaa kuvat tai ei =)

Yhteistyössä