Tuntuuko muista, että palstalla olisi tosi paljon lähäreita, sairaanhoitajia ja perhepäivähoitajia?

• Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
Ja tuo vaikuttaa mihin?

Mä olen opiskellut niin lähihoitajan opintoja, ekan osio suoritettu ( muuhun ei tuon koulutuksen puitteissa ollut mahdollisuutta) Ja olenpa kohta käynyt perhepäivähoitajan valmistavan koulutuksen, mutta laitoshuoltajan paperit mulla nyt on. Niin ja nyt pitäisi keksi vielä jotain mitä alkaisi opiskella kun en todennäköisesti pystykään tekmään laitoshuoltajan enkä pph:n töitä vaikka niin mielelläni pph:na olisinkin, valitettavasti oma terveys on tuon edelle pistettävä.

Jaa, enpäs oo kiinnittänyt huomiota. Mitäs sitten, vaikka oliskin? Kunnioitan suuresti noita kaikkia, kutsumustyötähän nuo ovat, itsestäni ei siihen olis...

Mä nyt oonkin vaan tällanen kotiäiti....pienyrittäjä....sähköasentaja....(en tosin sähkärin hommia yrittäjänä tee)

Höh, ei täällä oo virhettä, sähköasentaja on ihan normisti yhteenkirjoitettu, tulee sitten vaan tuonne "valmiiseen" osioon tuo sanaväli...osaan siis kyllä yhdyssanat, ainakin useimmiten...;)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä