Hakutulokset

1. L

MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

Huomenta mammat, Pikainen kysymys: onko Sellon modassa mammavaatteita? kiitti jo etukäteen, pääsen tänään varmaan siellä käymään :)
  2. L

Noista sykkeistä kurkkasin esikoistytön aikaan ollutta äitiyskorttia ja silloin on tytöllä ollut 140-160 välillä sykkeet. Saapa nähdä kumpainenko tulee, nyt on ollut hitusen enemmän poikaolo kuin tyttö mutta ei kyllä varmaks kumpikaan. Rakenneultrassa saadussa kuvassa kyllä on jännät vaalaet...
  3. L

Hei vaan pitkästä aikaa, täällä kanssa yks joka on rättipoikki väsynyt ollut monta päivää eikä ole jaksanut kommentoida teidän juttuja, vaikkakin lukemassa olen käynyt. neuvolassa eilen käyty kaik ok, vauvan syke 140 ( mitenkäs se sykkeestä ennustaminen meni tytöllä vai pojalla matalat...
  4. L

Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

Aletheia: kiitos tiedosta, näin vähän asian oletin olevankin mutta varmuutta en tälle tiennyt ja ihmettelen ettei kelan tätikään näin sitä osannut perustella. Melkein viisi vuotta olenkin tällä nykyisellä työnantajalla ollut töissä ja näinpä siis tuon palkan saan.
  5. L

Onnittelut ultrakuulumisista!! Ja pnda:lle toivottavasti kaikki hyvin! (.) Nlo lääkärillä käyty ja supistelujen takia sairasloma jatkuu 2vko, menee nyt yli minun loman alun joten ilmeisesti lomapäiviä jää siitä talteen!? Äitiyspakkauksen otan sittenkin rahana kauan pähkäiltyäni. Ja tänään...
  6. L

Tanya 82: mulla kanssa tulee aika ajoin nuita kipuja pitkään seistessäni, olen nyt testaillut tukivyötä joka ehkä vähän auttanut tosin niin vähän sitä käyttänyt ettei varmaksi voi sanoa ja nyt näillä helteillä ei paljon kiinnosta sitä enää laittaa!
  7. L

Supisteluista: rakenneultrassa lääkäri sanoi, että harj. supistuksia voi tulla päivisin jopa 30kpl ja jos eivät ole kipeitä niin ok. Mullahan tulee myös kipeitä supisteluja melkein päivittäin, mutta lääkäri sanoi että kuuluu luultavasti meikäläisen odotukseen koska esikoisesta oli sama. Itse...
  8. L

Hoya bella: perhevalmennus ei omassa neuvolassa ole pakollinen, mutta täällä ainakin (Kys) ennen oli järjestetty se yksi päivä synnytyssairaalaan jossa sitä esittelivät ja jonne oli kutsuttu lähialueen odottajat. Silloin ei päästy tutustumaan synnytyssaliin vaan luennoivat auditoriassa ja...
  9. L

Imetystyynyistä esikoisen aikaan ostin, mutta en kauheasti käyttänyt. Tyttö ei siinä oikein rauhoittunut syömään kun ne täytteet siinä rahisi ja itse koin sen liian isoksi. Ehkä jos tekisi itse vanutäytteellä pienemmän niin olis hyvä. Selkä nimittäin menee siinä touhussa äkkiä kipeeksi, jos...
  10. L

Kurpitsa kaikki testit tehty eikä mitään tulehdusta ole, mutta toivotaan että on joku tilapäinen häiriö! Miehen mukaan tulemisesta synnytykseen on täällä juteltu.. Meillä mies oli mukana esikoisen synnytyksessä, eikä vaihtoehdosta etteikö nytkään tulisi olla edes keskusteltu ja luulen että...
  11. L

Nyt vain omaa napaa! Onko muilla ollut proteiinit virtsassa nyt plussalla, mulla nyt kahdessa testissä yhdellä plussalla ja huomenna testi uusiksi ja jos edelleen niin tietää sairaalakäyntiä.. Pelottaa että on kehkeytymässä raskausmyrkytys vaikka ei muita oireita olekaan ja kauheaa jos joutuu...
  12. L

Silent whisper: ne vaunut oli kyllä aivan ihanat muuta ei voinut enää ajatellakaan kun ne näki ;) obsidania olen minäkin syönyt pari viikkoa kun hemppa laski 95 :/ ja on kyllä saanut vatsan kovaksi, esikkoa odottaessa söin retaferia joka taas toi päinvastaisen ongelman! Kaveri sanoi just...
  13. L

Viileätä huomenta kaikille, ihanaa kun ei ole enää niin polttavan kuumaa :) turvakaukaloista ollut puhetta me käytiin katsomassa lastentarvikkeessa niitä ja luultavasti ostetaan gracon logico s jalustalla. Samalla tilattiin ne ihanaiset white croc emmaljungat. (.) vielä ei ole tullut...
  14. L

Taas pitkästä aikaa laiska vaivautuu kirjoittamaan ... Hui kamala Liirah! Kyllä sinunkin odotusajalle on mahtunut jännitystä riittävästi, onneksi ei käynyt pahemmin kolarissa. Peltiä saa kuitenkin aina uutta! Tänne oli tainnut pari uuttakin ilmestyä, tervetuloa :wave: (.) helle on...
  15. L

Huomenta vaan kaikille! Töihin lähdössä ole ja jännityksellä odotan millainen päivä on tulossa, jonkun verran ollut supisteluja ja eilen nlo:ssa laittoi lähetteen sairaalaan, että lääkäri tekisi rakenneultran joka ensi viikolla ja samalla katsoisi onko paikat jo auenneet. En kyllä vielä...
  16. L

**Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

Juhannus mennyt töissä, tämän päivän jälkeen alkaisi onneks 3pv vapaat. :) jalat on tosi kipeät ja meinaa vähän jo nilkoissa olla turvotusta, miten muilla? Minullakin liikkeet tuntuu alamahalla ja yleensä oikealla puolen ja välillä on jo kovempia potkuja tuntunut. Melkein aina kun rupean...
  17. L

Saana: paljonko tuli hintaa niille valkeille emmaljungille? minä kans aivan myyty niille mutta hinta hirvittää :/ hei alaselkäkipuilusta kärsiville, eräs tuttava oli saanut apua vyöhyketerapiasta tähän vaivaan ja samalla oli saanut vauvankin käännettyä oikein päin tosi myöhäsemmillä viikoilla...
  18. L

Täällä taas pitkästä aikaa, täällä moni on niin aktiivinen kirjoittelemaan että ihan nolottaa, kun itse ei saa aikaiseksi :ashamed: synnytyspelosta on ollut puhetta, itse en oikein osaa pelätä sitä. esikkoa odotellessa pelkäsin, mutta jotenkin sitten loppuvaiheessa sain pääni käytettyä ja...
  19. L

Onpa inhottava tilanne justindellä, kovasti jaksuja ja kyllä minusta olisi kunnallisella puolella pitänyt jo uusi ultra varata, toivottavasti asia selviää pian!! Uskomatonta, että joillakin jo poksuu 20 viikot, hui :) itsestäkin tuntuu, että alku etanaviikkojen jälkeen aika menee nyt tosi...
  20. L

Hui kamala kesäkuu jo menossa :) en ole laiskuuttani pitkään aikaan kirjoitellut, mutta silloin tällöin olen lukenut teidän kirjoituksia :snotty: päänsärystä on ollut täällä puhetta ja sitä on nyt ilmennyt täälläkin nyt juuri toista päivää karmea särky ja pakko on ollut lääkkeitä ottaa...

Yhteistyössä