Onnea
Nallulle puolenvälin saavuttamisesta!! Mulla siihen on viel matkaa..
Kojootin siskolle jaksamisia matkaan! Toivotaan kaiken kumminkin etenevän hyvin!
Mulla oli aikoinaan esikoisesta la 27.11. ja ystävällä kuopuksesta la 8.12. ja kävi lopulta niin, että meidän poika syntyi 8.12. ja ystävän poika 9.12 ja oltiin yhtä aikaa synnärillä
Jospa teillekin kävisi samoin
Lumi-Marjan tilanne mietityttää täälläkin... Toivottavasti pärjäilee ja vauvalla kaikki hyvin..
Pirpane ema: Kurja juttu, kun pitää sokereita alkaa mittailee :hug: Mä yritän kanssa kovasti katsoa mitä suuhuni laitan, että ne sokerit olis hyvät viel siin seuraavassakin rasituksessa. Mullakin kun niin suuri riski saada se diabetes, kun ylipainoa, sukurasitetta ja vielä PCO:kin (polykystiset munasarjat) on. :ashamed: Tsemppiä ja toivotaan, että insuliineilta säästyisit! =) Btw, noi sun kivut alapään luissa kuulostaa hyvin samalta kuin munkin. Mulla se on jatkuvaa ja pahenee pidempään seistessä tai kävellessä. Kirjoitinkin tuolla aiemmin, että esikoisesta häpyluukipuilu alkoi rv 25 eteenpäin ja nyt ne on alkanut jo tässä vaiheessa. Itse oon tulkinnut ne liitoskivuiksi, mutta kun jo tässä vaiheessa ovat alkaneet niin tiedä sitten mitä on :kieh: Mutta en usko, että poistuvat ennen kuin oon synnyttänyt... Mutta toivossa on hyvä elää :/
(.) Neuvola oli eilen =) Sydänäänet kuulin hyvin pienen hetken aikaa kaksi kertaa ja tosi himmeinä, mutta kuulin kumminkin :heart: Dobbleri näytti sykkeeksi jotain 150. Mulla kun tuossa vatsalla on tuota rasvakerrosta, niin ei kuulu viel niin hyvin. Mutta sit ens kerralla =) Paino oli tippunut edelliskerrasta 700 g, eli tähän mennessä sitä on tippunut n. 3 kg
Ihan hyvä niin. Maha on kumminkin jo aika iso, kun tänään yhdissä ylppäreissä emäntä kysyi milloin mulla on la ja kun kerroin, niin kysyi ihmetellen, että onko sieltä varmasti tulossa vain yksi vauva
jepjep.. Hb mulla oli neuvolassa yllätteän parempi kuin aiemmin, oli noussut 135->138. Kun mulla tuota huimausta on ollut jonkin verran. No verenpaine olikin sit puolestaan 107/75, että jospa se huippaus tulis noista paineista sittenkin. Th käski muistaa juoda tarpeeksi, niin se auttaa alhaiseen verenpaineeseenkin.
Alamahakipuilua on mullakin, varsinkin jos harrastan enempi ja pidempään jotain liikunnallista (kuten vaunulenkkejä tai seksiä
). Ei tunnu kivalta. Välillä se on myös supistustyyppistä kipuilua, mutta ei kovin kivuliasta. Pitänee ottaa rauhallisemmin
Öitä kaikille!
vaimo rv 14+5