Meillä on siskon kanssa tasan viikko eroa lasketuissa ajoissa Mulla la 30.11. , ja siskolla 7.12. Tänään olin siskon kuskina, ja ei sen tarvinu pitkää matkaan kävellä kun vatsaan alkoi koskea Eli peukkuja saa kyllä edelleen pitää pystyssä.Alkuperäinen kirjoittaja Saana07:selkäsäryistä.. ensin.. mä olen nyt muutamana pvänä huomannu erilaista särkyä alaselän/oikean pakaran tietämillä, ei hankaloita liikkumista tms. mut ei oo sellaista aikaisemmin ollu. muuten ei selkäkipua ole ollu.
kojootti tsemppiä siskolle ja sulle, meillekin on tulossa serkuksille n. kk ikäeroa laskettujen aikojen perusteella :heart: paljonko teillä ikäeroa olisi tiedossa?
saana & 17+0 POKSS :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja justinde:pelottaa :'( kertokaa onko jollain tietoa: Ultrassa ei siis näkyny jalkoja ja nyt vielä tuli eilen tieto neuvolasta ettei nenäluukaan ollu kehittyny. Mitäs nyt? Tuleeko meille nyt sitten dawn vauva? Vai mikä muu voi tuota nenättömyyttä aiheuttaa?? Miksi ei ole lähetetty jatkotutkimuksiin?? Eipä sillä olisinko edes mennyt. Voiskohan sitä varata ajan lääkärille ja pyytää ultraamaan, vai oottasko vaan sitä rakenneultraa. Taidan tulla hulluksi :'(
Oletko kirjautunut sinne verneriin? Kirjautumalla pääsee muilta suljettuihin keskusteluosioihin, joten kannattaa kirjautua.Alkuperäinen kirjoittaja justinde:Vernerin sivuilla olen vieraillut, ja kiitos tuesta kaikille! Jospa päivä kerrallaan. Meinasin soitella aikaa rakenneultraan nyt kohtasillaan maanantaina. Eka aattelin että käyn siellä "loppupuolella" vko 22, mut nyt on vissiin mentävä heti kun huoliivat. Miehelle en ole asiasta pystynyt kertomaan, kun en jaksa häntä tukea, kerron siten raksa ultran jälkeen vasta....
Kiitos tiedosta. Jotenkin sitä vaan luottaa siihen, että kaikki hierojat tietää mitä saa tehdä ja mitä ei. Nyt täytyy vaan toivoa, ettei tästä seuraa särkyjä kummempaa ja että nekin menis pikkuhiljaa ohi.Alkuperäinen kirjoittaja Tanya 82:Terese mun hieroja ainakin sanoi, että alaselkään ei saa koskea mikäli henkilö on raskaana, ja toinen oli noi hartioiden päälliset joita ei saanut hieroa. Mä meinaan mietin josko olisin vaihtanut ton hierojan "kovempi kouraisempaan" henkilöön, mutta en taida kun hän selkeesti tietää mitä tekee.
Itse käyn viikoittain hierojalla, ja pyöräilen paljon ilman ongelmia =)
Mistä supistukset tuntee? Mulla ei ole kokemusta niistä ennestään. Mutta mitään vatsan kivikovaksi muuttumista ei ole ollut. Mitä muuta suppareihin kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja kurpitsa:tulin poksumaan =)
justinde: jaksuja kovasti epätietoisuuteen :hug:
terese: supisteleeko sua? toivotaan nyt että lepo auttais särkyihin :hug:
kurpitsa rv17+0