No niin, nyt on kerrottu sitten esimiehelle raskaudesta.. jännitti ihan kauheasti, ja olin alun perin suunnitellut kertovani myöhemmin, mutta pyysi minut kahdenkeskiseen palaveriin, niin päätin sitten siellä kertoa, kun on kerta sopiva tilaisuus! Ihan hyvin tuo tuntui ottavan, vaikka olen määräaikainen ja tämä tulee vaikuttamaa minulle kaavailtuun toiseen määräaikaiseen jaksoon (olen siis mukana tutkimusprojektissa) ajallisesti. Totesi lopulta vaan, että täytyy nyt sitten hyödyntää tehokkaasti se aika kun olen käytettävissään. Oletan, että ei ollut sitten mitenkään pahana kun noin sanoi. Ei tietysti todennut vielä mitään, että kuinka käy sen toisen määräaikaisen työjakson, mutta sanoinkin itse, että tässä on nyt aikaa katsoa, että mikä on sitten projektin tarve, kuinka asia järjestetään. Helpottavaa kun olen sen nyt kertonut, voi ruveta relaamaan vähän. Tietysti pitää vielä jossain vaiheessa kertoa tiimin muille jäsenille, mutta tämä esimiehelle kertominen jännitti eniten, hän on kun vähän jäyhä tyyppi, en edes tiedä onko miehellä omia lapsia vai ei.. muille asian voi sitten esittää enemmän ilmoitusluontoisesti, kun esimiehelle on kerta kerrottu.
Huh, meni taas ihan oman navan ympärille vaan, mutta piti jakaa tämä
Siilinlapsi ja öttis 14+5
PS. nyt alkaa pinna mennä tämän ummetuksen kanssa!! moneen päivään ei ole vatsa toiminut, eilen ja tänään sitten jotain pientä saanut ulos. Kaikenlisäksi silloin kun jotain saan ulos, se on suhteellisen löysää, eli tuntuu että vatsa on ihan sekaisin! Tosi kummallista minusta, onko muilla esiintynyt samaa, että ummetus ja löysä vatsa yhdistyy näin tai vaihtelee jatkuvasti? Täytynee käydä ostamassa apteekista tänään jotain levolacia tms..