Ohhoh, en oo näköjään muistanut täälläkään käydä päivittämässä tietoja :ashamed:
Raskausviikkoja tällä hetkellä 17+4. Viime perjantaina kävin neuvolassa, vaavin sydänäänet vaihteli 130-155 välillä. Ja kovasti liikuskeli, mahtavan "kuuloisia" ne liikkeet =)
Esikoista siis odotellaan & jännittää välillä ihan kamalasti. Toisaalta on ihanaa kun tätä on niin odotettu, mutta toisaalta taas pelottaa koko ajan, varsinkin se että jos vaavi ei oo terve...
Heinäkuun 13.pv rakenneultra, sitä odotellessa...tärkeintä ois että vaavilla ois kaikki hyvin, mutta mä tahtoisin myös tietää sukupuolen
En oo vielä uskaltanut edes ostella mitään.
Häät meillä on heinäkuun viimeisenä lauantaina. Jännityksellä odotan miten tuo masu ehtii kasvaa, vielä sunnuntaina puku meni päälle (puku kun on hankittu jo ajat sitten ennen raskautta). Puku on niin kaunis että ois harmi jos se ei mahtuisi. Mutta onneksi puvussa on nyöritys selässä.
Vitamiineja mäkin oon syönyt heti siitä asti kun sain tietää olevani raskaana. Väsymys loppui n. 3 viikkoa sitten, mutta siihen asti se olikin jotain ihan järkyttävää, olisin myös voinut vaan nukkua 24/7. Yölliset vessakäynnitkin on muuten vähentyneet & alaselkäkivut helpotti kuukausi sitten (iskiastyyppinen kipu).
Masuasukin liikkeitä en oo vielä tuntenut, mutta en oo ottanut asiasta stressiä, koska ensimmäinen kyseessä ja voihan mennä vielä useampi viikko ennen kuin mä ne tunnistan liikkeiksi
Jaksamisia kaikille, voikaamme paksusti =)