Enpäs ole minäkään saanut aikaiseksi kirjoitella aikoihin :ashamed: Viime viikko oli taas pelkkää oksentamista ja loppuviikosta jo harkitsin taas nesteytykseen lähtöä. Vaan miespä sairastui sitten vatsatautiin, joten pakko oli kotiin mun jäädä. No hengissä ollaan ja ruokakin taas maistuu
Äitiyspakkausta en ota tällä kertaa. Sen makuupussin kyllä haluaisin, mutta pitää metsästää jostain
Mulla on kaikille muillekin lapsille tallessa heidän pakkauksiensa makuupussit, joten tällekin pakko saada. Sen rahan aion käyttää vaunujen ostoon. Noilla meidän Brio Raceilla kun ei vauvaa kuskata. Vaatetta on ennestään yllinkyllin. Paitsi jos tulee poika, niin varmaan on ihan pakko ostella sitä sun tätä :xmas:
Mulla on ekassa ja kolmannessa synnytyksessä ollut sali täynnä väkeä, joten kyllä siinä yksi opiskelija menisi heittämällä joukossa
Esikoinen oli keskonen ja kolmonen syntyi perätilassa alakautta. Lääkäreitä oli parit ja kätilöitä en edes laskenut... Vai oliskos ne sittenkin ollut lääkäreitä suurin osa, ei mitään hajua. Mutta jos opiskelijaa tarjotaan mukaan, niin mun puolesta saa tulla.
Ihania masukuvia ootte laittaneet :heart: Ehkä tässä saisi joku päivä omastakin pötsistä kuvan napattua. Tai mies saa ottaa
Esikoinen lähti eilen kesäleirille. Ihan outoa, kun on hiukan hiljaisempaa kuin yleensä. Ikäväkin alkaa vaivata, voi mua.
Vaunuiksi me hankitaan Emmaljungat, luultavasti Classic sportit. Pehmeän kantokopan, seisomalaudan ja sisaristuimen olenkin jo hankkinut
Varuiksi tuli hankittua molemmat, lauta ja istuin, kun ei vielä pysty sanomaan, miten tuo kuopus osaa puolen vuoden kuluttua olla. Edelleen menee kuin päätön kana, täysin korvaton tuolla ulkona. Eilenkin karkasi
kovaa juosten pihalta ja suoraan autotielle! |O Minä kipitän mahan kanssa perässä karjuen täysillä pysähtymään. Tämä vaan kiljuu "kaakuun, kaakuun" :headwall: Ei sen kanssa voi olla kuin tiukasti aidatuissa puistoissa ja silloinkin saa olla silmät selässäkin, ettei kiipeä aidan yli |O |O |O Että sellainen 2-vuotias meillä... Ja tyttö! Osaa ne nekin siis.
aletheia 18+0