Neuvolassa käyty! Samoin päivystyksessä poitsun kanssa.
Neuvolassa kaikki ok. Hb oli tippunut 138 -> 116, joten rautaa alan minäkin nyt syödä. Obsidan sopi mulle tosi hyvin ainakin esikoista odottaessa, joten sitä ostin nytkin. Jännä, etten kumminkaan ole huomannut olossani ainakaan hirveästi tuota hb:n tippumista...
Verenpaineet oli ok. Sf-mitta (tää oli nyt eka virallinen mitta) oli 21, eli keskikäyrien tietämissä. Samoin on mennyt esikoisen kohdalla. Painoa oli tullut enemmän nyt kuin aiemmin tässä raskaudessa, +350g/vko. Mutta silti on paino edelleen 700g miinuksella
Liikkeet ++ ja syke 140-150 luokkaa :heart: Vaavi potki antaumuksella dobleria
Kela-paperitkin nyt saatu ja varmaan jo huomenna ne Kelalle toimitan.
Seuraavaksi sitten rv 26 sokerirasitus ja rv 27 neuvolalääkäri.
Ja esikoisella oli kuin olikin korvatulehdus, molemmissa korvissa :/ No, jospa ne antibiootit toisivat pian avun toisen kuumeeseen ja kipuun.
Nukkumisjärjestelyistä: Esikoinen nukkui pinniksessä meidän huoneessa 7kk ikään asti, sitten siirtyi omaan huoneeseen kun oli yöt jo sen verran rauhallisia. Tämäkin vauva tulee siis nukkumaan ainakin ensimmäisen puol vuotta meidän kanssa samassa huoneessa ja omassa sängyssään
Mä en osaa, eikä mieskään, nukkua perhepedissä.
Niin ja
joulua on tullut jo useampaan kertaan mietittyä. Mä oon aina ollut sellainen jouluihminen, että oon pienestä pitäen alkanut kuuntelemaan joulumusaa jo suurinpiirtein lokakuussa
Ja syksyä mä odotan sekä viileämpiä ilmoja, vaikkakin siihen pimeyteenkin kyllä pian alkaa sitten kyllästyä...