Esitietolomakkeesta:Joissakin kaupungeissa nuo esitietolomakkeet lähetetään sähkösesti, jolloin terkkari täyttää ne itse.. tai sitten syn.sairaalassa ja neuvolassa on sama potilastietojärjestelmä, josta synnärillä siis nähdään kaikki tiedot suoraan. Mut esim, täällä satakunnassa on eri järjestelmät vähän joka paikassa niin noita "vanhanaikaisia" lappuja siis vielä täytetään ja lähetetään synnärille. Siitä sit en tiiä et miks joka paikassa ei kysytä nimiä hätäkastetta varten?!
Tänään piti olla neuvola, mut sit terkkari soitti et oli kaks aikaa päällekäin tullu, joten siirty sitte huomiseen aamuun! Viime neuvola onkin ollu 6vk sitten ja nyt kyllä vähän jännittää mennä puntarille
. Tuntuu et tää pötsi on kasvanu viimisen kolmen viikon aikana niiiiiiin paljon... huoh.. ja pitäs ne kelan paperitkin saada sitten sieltä.. oon kyl niiin pihalla kaikist noist äitiyslomist ja rahoist yms..
Eilen alko mulla kolmen viikon työrupeama ja täysin autettavia potilaita hoitelen.. en tiä kyl et miten tän kolme viikkoa jaksaa kun työ niin raskasta, nyt kahden päivän jälkeen selkä jo ihan katki :/ , no onneks edessä pari vapaapäivää niin saa huilailla.
Noista
vauvan tarvikkeista, lähinnä
esikoista odottaville.. tai saa siit muutkin kertoa mielipiteitä/kokemuksia..
että mitä ootte jo hankkinu tai missä vaiheessa meinaatte/kannattaa mitäkin hankkia? Ite oon vaatteita ostanu jo lähes kaikki
, mut mitään tavaroita ei olla viel ostettu... tekis kyllä niin paljon mieli ostaa jo vaunut kun löyty niin hienot ( ja KALLIIT!!!!), ne on emmaljungan, mut en nyt muista mikä malli . Vauvan huonettakin tekis mieli alkaa remppailee, mut onkohan viel liian aikasta? niin ja hoitopöydän ja pinnasängyn tilasin, mut ne tulee varmaan vast parin viikon päästä...
On tää kyllä yht odottamist, plääh..
hattivatti ja rimpula 22+3