Onnea taas kaikille ihania ultrauutisia saaneille! :heart: Ja hurjan paljon jaksuja Madickenille vielä viikon odotteluun ja toivotaan että kaikki on kuitenkin hyvin!
Komppaan kyllä LilliM:stä! Kolmen pojan jälkeen sitä tietty vähän haaveilee että masussa köllis tyttö mutta itse kuitenkin olen niin asennoitunut poikaan ja hän on kyllä ihan yhtä rakas ku nää kaikki muutki on hän sitte tyttö tai poika! Torstaina siis meillä ois rakenneuä ja perjantaina ois 4d, toivotaan että ees toisessa näkyis kumpi meille ois tulossa että pääsis ees jonki verran vaatteita ostelemaan ja hypistelemään tuonne kauppoihin, josko sieltä vielä alennusmyynneistä jotain irtoais..
Kyllä meillä ainaki on saanut tuollaisen lomakkeen jossa kysellään kaikkia niin allergioista ja synnytystoiveista aina hätäkastenimiin. Olen synnyttäny sekä OAS:ssa sekä PHKS:ssa. En osannut arvatakkaan etteikö kaikki sitä täyttelis :/
Synnytyksistä teillä oli aiemmin puhetta..
Nro 1: rv 40+4, synnytyksen kesto n.4h, synnärillä viimeset 0,5h, paikat auki tullessa 9cm kalvot ehjät, poika syntyi kalvojen puhkasujen jälkeen 9min ponnistuksen jälkeen. Ei ehditty saamaan kipulääkkeitä tai muutakaan, episotomia tehtiin ku oli niin nopeaa toimintaa..
Nro 2: Osastolle rv 30+ äkillisen ja ärhäkän toksemian takia. Supparit alkoivat 31+6 joita toppuuteltiin niin nitroilla ku tipallaki päivän verran jonka seurauksena supparit loppu mutta niin loppu virta äitillä ja vauvallaki. Hätäsektio rv 32, syntyi pieni poika.
Nro 3: rv 38+6, synnytyksen kestosta ei hajuakaan, supparit alko rv18 jatkuen synnytykseen asti, säännöllisiä vasta viime minuuteilla tullen koko ajan
Synnärille lähettiin ku veet meni ja samalla ois tullu poikaki eli piättelin koko automatkan. 8min synnärillä ja poika synty naama sinisenä piättelystä. Ei kipulääkkeitä tälläkään kertaa, II-asteen repeämä vauhdin vuoksi..
Nro 4: Tästä synnytystä en uskalla aatellakkaan, pitänee varmaan teltta pystyttää tuonne synnärin lähistölle
supparit ku ovat alkaneet jo rv15..
Vaunuina meillä on Emmaljungan Sport Combit tai jotku sellaset, tarkkaa en muista tuota mallia
Jospa tästä lähtis noita nimiä katteleen..niin joo POKSISTA! Puoliväli täälläkin saavutettu!