Tanya 82 mä olen ainakin todella kipeä jo pelkästä kauppareissusta tai ruuan laitosta. Mutta mulle toki neuvolassa sanottiin, että lantiot on näköjään alkanu löystyä "vähä" ennakkoon ja tekevät sen todella kivuliaasti (tämä siis jo joskus viikolla 18). Pitäis elokuulla aloittaa työharjoittelu, mutta taitaa joutua vaihtamaan ajankohtaa, kun ei pysty tämän takia oikein kauheasti mitään fyysistä tehdä.
Nukkuminen on tällä hetkellä tuskaisen vaikeaa (osittain juurikin noiden lantioiden takia). Oon aina ollu huono nukahtamaan ja sitä on yritetty aiemmin ihan lääkkeilläkin hoitaa. Nyt koko homma vaan pahentunu, kun kaikki asennot on huonoja, mies kuorsaa
, pitää heräillä pissalle ja viime yönä oli ihan jumalaton ukonilmakin (en tykkää moisesta ilmiöistä keskellä yötä )! Muutamina aamuina oon heränny, kun yläselässä on semmoinen kauhea polttava tunne, mikä yleensä on mennyt sitten syömällä pois (jotenkin yhdistän sen helteisiin ja joko sokerin tai suolan puutteeseen, en kyllä varmasti osaa sanoa). Ja kaiken lisäksi Tyyppi on kääntyny raivotilaan ja potkii tuota vatsalaukkua kohti todella voimakkaasti...
Äiteen kanssa suunniteltiin mulle
imetystyyny viikonloppuna (äiti on verhoilijaopiskelija ja todella näppärä käsistään) ja todettiin, että laitetaan täytteeksi jotain vaahtomuovirouhetta. Ei kahise, mutta on pehmoista ja muotoutuu. Piti pyytää erikseen, ettei vahingossakaan tee sitä millään lastenkankaalla, että voi sitten käyttää muulloinkin.
Närästääkö muita ihan päivittäin, riippumatta syömisistä, stressistä tai muista aiheuttajista? Oma äiti sanoi, että hänellä oli mua odottaessa "takaisin virtausta" vatsalaukusta, jonka takia närästi aivan jatkuvasti, mutta mietin, että voisko se olla jo tässä vaiheessa? Neuvolakin vasta viikon päästä, niin pitää vaan sinnitellä ja juoda paljon maitoa!