Hakutulokset

  1. E

    Lapsiystävällinen kylpylähotelli? Äkkiä! Kiiitos!

    nokia eden, kivan pieni ja ystävällinen palvelu! ollaan oltu monta kertaa
  2. E

    Reilu vuokranjako?

    ne lapset tulee kuitenkin yhteisiksi kun yhdessä asutaan niinkuin periaatteessa eli kyllä mä 50 50 haluaisin sen maksun. ihmettelisin jos mies ehdottais muuta ja harkitsisin uudelleen. uusperheen hommat on vaikeita
  3. E

    veisitkö lapsesi tuollaisessa ripulissa hoitoon???

    no en todellakaan koska nythän se tauti vasta teillä on päällä,tänäänkin 3-4 ripulointia. kipeähän se on vaikkei kuumetta oliskaan.
  4. E

    Suuttuisitko? (mies ja juhlat naispuolisten kavereiden kanssa!)

    ihmettelisin kyllä mitkä pippalot on kyseessä. aika erikoista olis
  5. E

    Millaiset talvikengät teillä ITSELLÄNNE on?

    mulla on ihan kuomat :)
  6. E

    Miten hävitän ison kasan paperia??

    mä polttaisin grillikatoksessa tossa kerrostalon pihalla
  7. E

    Alkoholistien lapset ilmoittautukaa

    mä en siedä humalaista puhetta..keneltäkään enää.. örvellys inhottaa. äitini alkoi juomaan vasta kun oltiin aikuisia ja omillamme, mutta se juominen häiritsee tosi paljon mummoutta ja lapsenlapsisuhdetta.lähinnä luottamuksen ja piilopullo hommien kanssa. varmistelu ja ylitarkkailu on tullut...
  8. E

    Esimies sanoi, että henkilökohtainen myyntini on liian pieni...

    no minkäs teet jos ei ole asiakkaita.. vai pitäiskö sun roikkua asiakkaissa kiiinni että saat ne omaan myyntitiliisi? mä en ainakaan tykkää seuraavista myyjistä
  9. E

    Kumman puolella olisit tässä riidassa?

    muakin ärsyttäisi jos oisin sun mies :) eli sun vika, hommaa hylly tavaroille
  10. E

    Viimeinen keino anoppia vastaan.

    aika epätoivoiseksi tosiaan menee jos raamattua pitää siteerata päästäkseen anopista eroon :D ihan hyvä veto kyllä :) toivottavasti tehoaa!
  11. E

    Miten muiden taaperot suostuu pitämään hanskoja kädessä?

    uudestaan käteen vaikka miljoona kertaa mutta kädessä on oltava hanskat. kyllä sen oppii
  12. E

    Sanokaa että tää on normaalia ja ohimenevää!! (uhmis)

    kyllä se jatkuu mutta älä anna periksi. mä annoin huutaa ja sit se loppuu kun ei haluttua reaktiota saa. kannattaa sanoittaa lapsen tunteita että kylläpä sinua harmittaa kun on ilta ja et haluaisi vielä mennä nukkumaan mutta... ja sit sankyyn. ja jos iteltä menee hermot niin ottaa tauon ja käy...
  13. E

    Ensi viikolla lunta, joko toppapuku päälle?

    kyllä tässä aamulla on etelässäkin ollut niin kylmä että ohuen toppatakin oon 4 vuotiaalle laittanut,niin alle ei tarvii laittaa montaa kerrosta ja on kivempi leikkiä. housuiksi on kumipintaiset vuorelliset housut cittarista, alle normiverkkarit tms.
  14. E

    Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

    mä ostin triumphin imetysliivit tarjoustalosta 22e mistä nettikaupasta ootte tilanneet ne carriwellin comfortliivit? mä meinaan tilata niitä.
  15. E

    Miten nää leikkoruusut saa pysyyn hengissä?

    mä kokeilin eilen ekaa kertaa lukemaani vinkkiä että veteen lisäis vähän ruokasoodaa..ni kestää kuulemma kukat paremmin.. saa nähdä miten käy.. mut viikon yleensä kukat on kestänyt.
  16. E

    Mitä päälle ensimmäiseen neuvolaan?

    meillä punnitaan vaatteet päällä. ni ei mitään ihmeellistä..
  17. E

    Mitä mieltä nimestä Tytti?

    ei oikeen ole aikuisen naisen nimi,, mun mielestä pitää ajatella lapsen aikuisuuttakin. kaksivuotiaalle ihan söpö mutta lapsi kasvaa,,
  18. E

    riisiallergiaa??

    kaikelle voi olla allerginen. ei kovin ammattitaitoista lääkäriltä. voisitteko vaihtaa lääkäriä? kannattaisi mennä vaikka yksityiselle allergologille. www.histamiini.com :: Pvalikko on hyvä vertaissivusto allergisten lasten perheille. riisi on hyvin siedetty yleensä mutta silti. meidän...
  19. E

    En ymmärrä miksi täällä pidetään päiväkoteja niin pahoina paikkoina

    mulla on vaan itsellä sellainen ajatusmaailma että pikkulapsivaihe on niin lyhyt että haluan sen viettää kotona lasten kanssa. pienenä päiväkotilaisena koko virkeysaika menee muiden kanssa,aamulla aikainen herätys ja hoitoon aamupalalle sitten koko päivän virkeät hetket hoidossa metelissä...
  20. E

    Kerro mielipiteesi näistä nimistä.

    se on vaan niin erikoinen että varmaan joka kerta kun esittäytyy ni pitää toistaa ja jankata mikä nimi oli

Yhteistyössä