Miten hävitän ison kasan paperia??

  • Viestiketjun aloittaja hjääälp
  • Ensimmäinen viesti
gvtrfd
Minä olen vain repinyt ja vaikka sekoittanut silpun ja laittanut silpun pariin eri pussiin... Aika turha tyyppi pitäisi olla, jos alkaisi sitä palapelia vielä kasaamaan! :D Sekaan voi vielä heittää vanhat kahvinpurut ja vaikka vauvan kakkavaipan tai muuta jätettä. Eiköhän se nyt jo riitä. :)
 
"niina"
Minä olen vain repinyt ja vaikka sekoittanut silpun ja laittanut silpun pariin eri pussiin... Aika turha tyyppi pitäisi olla, jos alkaisi sitä palapelia vielä kasaamaan! :D Sekaan voi vielä heittää vanhat kahvinpurut ja vaikka vauvan kakkavaipan tai muuta jätettä. Eiköhän se nyt jo riitä. :)
just näin mäkin teen, kahvinporoja ja vaippaa myöten :)
toi pirkka-vinkki oli myös hyvä! Riittäisköhän jos kokonainena laittais veteen, leviäisköhän muste..
 
"insku"
Minä käyn paperi kerrallaan läpi ja revin tai leikkaan ne kohdat, joissa on sosiaaliturvatunnus, nimi tai pankkitilin numero. Ne tiedot kun silppuaa pieniksi, niin muun voi pistää kaatopaikkajäteeseen. Niin kova työ tuossa on (kelan lapuissa on monesti henkilötunnus sekä paperin ylä- että alalaidassa, grrr!), että yritän hävittää paperit niin ettei kovin isoja pinoja pääsisi syntymään.
 

Yhteistyössä