Hakutulokset

  1. E

    Kerro mielipiteesi näistä nimistä.

    ei Nanelia oo kiva.. Amelie olis parempi, siis e loppuinen
  2. E

    3. luokkalainen poikani joutui sitten rehtorin puhutteluun koska

    ihan ok. tosi monta kertaa kuitenkin. huolellisuutta voi oppia,
  3. E

    uskaltaako 10 kk antaa edamjuustoa käteen palana?

    en antas.. tukkii aika tehokkaasti kurkun kun on niin kiiinteää jos vetäsee ison klimpin. anna raastettuna
  4. E

    Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

    kestosupistus voi olla merkki vaarasta, että istukka on irtoamassa. on vaarallinen sekä vauvalle että äidille.se pitää ottaa todesta ja mennä sairaalaan.. synnytyssupistukset kestävät kerralla n 30s-minuutin ja väliaikoina on hyvä olla. siis kivuton olla.
  5. E

    Paksusuolen tähystys ja tyhjennys!

    ja se just oli hyvä kellotuksessa kun sai sitte pitää pitkän tauon ku veti lasillisen nopeesti..
  6. E

    Paksusuolen tähystys ja tyhjennys!

    mä kellotin lasilliset, tyyliin 1 lasi puoli tuntia ja join kylmänä heti.. jos alkaa hidastelemaan niin se menee vaikeaksi, on se niin pahaaaaa.. mulla oli joku stressiripuli sitte lopulta, kesti monta kuukautta ja ei ollut mitään tartuntatautia. meni sitte vaan ohi. se oli vähän ikävää kun...
  7. E

    Sokerirasitus raskauden aikana

    ei saa liikkua, se sokerin imeytyminen on tosi tarkkaa. edes purkkaa ei saa sinä aikana syödä. vain käydä vessassa ja istua tai maata. mulle on tullut huono olo niin oon ollut sen ajan laverilla makaamassa ja lukenut lehtiä
  8. E

    voiko ns voikreemin tehdä leivonta margariinista? marsipaanin alle?

    mä kyllä luulen että tulee pahaa.. margariinin maku on vähän :whistle: mut kokeile
  9. E

    paljon olen tänne harmaana kirjoitellut, mutta ekan kerran avaudun mun rakkaasta aviomiehestäni!

    oho. tosi lapsellista.. ihan raivostuttavan lapsellista. huuda sille :mad:
  10. E

    lapset jäivät ilman ruokaa koulussa

    palautetta kyllä mun mielestä suoraan rehtorille.. opettaja teki väärin.

Yhteistyössä