paljon olen tänne harmaana kirjoitellut, mutta ekan kerran avaudun mun rakkaasta aviomiehestäni!

  • Viestiketjun aloittaja puhelinterrori
  • Ensimmäinen viesti
puhelinterrori
meni niin hermo äsken......

hoidan tosi paljon työasioita iltaisin, ei mitään asiakasneuvotteluita, mutta työasioita kollegoiden kanssa.
no, jos mun puhelut kestää yli vartin niin mun miehellä menee hermo mun pälinään -mikä on toisaalta ymmärrettävää, joten olenkin ottanut tavaksi mennä toiseen huoneeseen puhumaan ettei toisen tarvii kuunnella- ja sit kun miehellä menee hermo, niin se tulee siihen mun viereen matkimaan mun jokaista sanaa ja aivan lapsellista naurettavaa huutelua taustalta yms, niin hävetti äskenkin kun se tuli matkimaan mua vartavasten kun olin puhelimessa!!!!

siis ¤%#&&(/)#/%&"%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mikä lapsellinen pässi, oikeesti. kai mä nyt saan puhua puhelimessa just niin paljon kun mä haluan, aikuinen ihminen.....!!!!

ja kun kyse ei todellakaan ole siitä ettenkö miestä huomiois vaan olisin kaikki illat puhelimessa, vaan puhtaasti siitä, et se ei kestä niitä mun puheluita. ite hoitaa yrittäjänä tärkeitä asiakaspuheluita kotona kovaan ääneen sohvalla kailottaen vaik mä katsoisin telkkarista jotain lempparisarjaa tms, eikä silti käy mielessäkään alkaa möliseen siinä mitään!

kukaan ei uskois jos tutuille tän kertoisin, mun mies on niin fiksu ja asiallinen aina....!
 

Yhteistyössä