Suuttuisitko? (mies ja juhlat naispuolisten kavereiden kanssa!)

  • Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti
pohtija
Suuttuisitko, jos mies ilmoittaisi päivämäärän, jolloin sinun pitäisi lähteä kotoanne pois lastenne kanssa, koska mies on kutsunut illanviettoon 11 naista?
Ohjelmassa saunomista, syömistä ja juomista.
Sinä et ole koskaan tavannut yhtäkän noista naisista.

Mitä mieltä?
 
"vieras"
Öh, hämmentävää. Ensinnäkin, jos minulla ja miehellä on yhteinen lapsikin jo, enkä olisi edelleenkään tavannut miehen kaikkia ystäviä (peräti yhtätoista).

Toiseksi ihmettelen, että mistä nämä tuntevat toisensa. Yksi mies ja yksitoista naista?

Kolmanneksi, en pitäisi ajatuksesta, että mies sanoisi pelkässä naisseurassa, jossa en itse siis saisi olla paikalla.
 
"jojo"
Ymmärrän, että lapsen olisi varmaan mukavinta olla vaikka mummolassa yötä tuolloin, mutta miksi sinä et saa olla kotona??? Selityksen sietäisi olla hyvä, tai tulisi tupenrapinat.
 
eeiihhh
En suuttuisi vaan en lähtisi. Miksi minä omasta kodistani mihinkään lähtisin ja vielä lasten kanssa? Ei kai kukaan niin tyhmä ole? Meillä mies ei edes ehdottaisi moista tosiaankaaan, sellaista tilannetta ei vain voisi mitenkään tulla.
 
en, koska kyseessä olisi todennäköisesti miehen työkaverit. Jos kerta päästän 20 naisen kanssa Tallinaan. kylpylään ja mutenkin bilettämään niin miksei meillekin? itse sais kyllä siivota kämpän sihen kuosiin että kehtais juhlat pitää..
 
"vieras"
No jos pippalot on tarkoitus järjestää oman kaveriporukan kesken ilman puolisoita, niin mikäs siinä. En tee eroa siinä, koostuuko kaveriporukka miehistä vai naisista.
 
"vieras"
Miehellä on työkaverinaan useampi nainen, vaikea kuvitella, että hän haluaisi saunoa heidän kanssaan =)

Itselläni taas miesvaltainen työpaikka ja ne vähät saunomiset on järjestetty niin, että naiset saunovat omalla vuorollaan ja miehet omallaan. Lisäksi ei ole saunottu kenenkään kotona.
 
"jojo"
[QUOTE="vieras";22209160]No jos pippalot on tarkoitus järjestää oman kaveriporukan kesken ilman puolisoita, niin mikäs siinä. En tee eroa siinä, koostuuko kaveriporukka miehistä vai naisista.[/QUOTE]

Mä pidän kyllä silti poikkeuksena sitä, että isäntäväen on voitava olla kotonaan paikalla, vaikka kuinka olisi puolisottomat bileet. Minä en poistuisi kotoani, vaikka olisi äijäpippalot tulossa, ellen itse katsoisi viihtyväni paremmin muualla. Mutta häätämällä en lähde.
 
"vieras"
[QUOTE="jojo";22209178]Mä pidän kyllä silti poikkeuksena sitä, että isäntäväen on voitava olla kotonaan paikalla, vaikka kuinka olisi puolisottomat bileet. Minä en poistuisi kotoani, vaikka olisi äijäpippalot tulossa, ellen itse katsoisi viihtyväni paremmin muualla. Mutta häätämällä en lähde.[/QUOTE]
No en tietenkään kokisi minään velvollisuutena lähteä omasta kodistani, eikä mun mieskään sitä VAATISI. Mutta kyllä mä ihan hyvää hyvyyttäni antaisin mieheni juhlia omassa kaveriporukassaan hänen niin halutessaan, samoin mun mies kyllä lähtee kotoa evakkoon jos mä haluan vaikka pitää tyttöjen illan kavereiden kanssa tms. En mä häätäisi miestäni eikä mieheni häätäisi mua, mutta ei olisi mitenkään liian suuri uhraus ja kompromissi keksiä itselleen jotain muuta tekemistä sille illalle kun puoliso pitää kotona pippaloita omalle kaveriporukalleen.
 
Mun mies voisi pitää pippalot, jos itse olisin menossa muutenkin lasten kanssa johonkin, mutta ei olisi kivaa, jos mies suurinpiirtein ajaisi meidät pois bileiden tieltä.

Mulla miehen työpaikassa on suurin osa miehiä ja ne vähät naiset, kyllä käyvät yhteisissä pippaloissa mukana, joten ei se sen kummempaa olisi toisinkaan päin eli mies olisi pippaloissa ainoana miehenä.
 
pohtija
Hih, oli pakko kääntää tilanne nurinpäin :D
Todellisuudessa siis minä olen lähettämässä miehen ja lapset pois kotoamme, kun illanvietto yhdentoista miespuolisen kaverin kanssa on luvassa.
Ovat siis opiskelutovereita, ja minulla ei ole aikomustakaan saunoa heidän kanssa, mutta he kysyivät jos saunan saa lämmittää, ja mikäpäs siinä.

Ja ei, mies ei suuttunut eikä edes kysynyt miksi hänen pitäisi lähteä illaksi pois.

Mietin tässä vaan, että olisinkohan itse ottanut asian yhtä hyvin kun mieheni, jos tilanne olisi kuten ekassa viestissä kirjoitin? Jotenkin luulen, että en *nolo*
 
"jojo"
[QUOTE="vieras";22209198]No en tietenkään kokisi minään velvollisuutena lähteä omasta kodistani, eikä mun mieskään sitä VAATISI. Mutta kyllä mä ihan hyvää hyvyyttäni antaisin mieheni juhlia omassa kaveriporukassaan hänen niin halutessaan, samoin mun mies kyllä lähtee kotoa evakkoon jos mä haluan vaikka pitää tyttöjen illan kavereiden kanssa tms. En mä häätäisi miestäni eikä mieheni häätäisi mua, mutta ei olisi mitenkään liian suuri uhraus ja kompromissi keksiä itselleen jotain muuta tekemistä sille illalle kun puoliso pitää kotona pippaloita omalle kaveriporukalleen.[/QUOTE]

Ok, hyvä näkökulma kyllä :)
 
"vieras"
[QUOTE="jojo";22209178]Mä pidän kyllä silti poikkeuksena sitä, että isäntäväen on voitava olla kotonaan paikalla, vaikka kuinka olisi puolisottomat bileet. Minä en poistuisi kotoani, vaikka olisi äijäpippalot tulossa, ellen itse katsoisi viihtyväni paremmin muualla. Mutta häätämällä en lähde.[/QUOTE]

Meillä aina pyydetään nätisti, jos halutaan pitää omalla kaveriporukalla illanviettoa. Totta puhuen se olen aina minä, joka järjestän tyttöjeniltoja kotonamme. Aina on miehelle sopinut, ja hän on mennyt ystäviensä kanssa johonkin siksi aikaa. :) Minusta on mukavaa, että mieheni joustaa tällä tavalla.
 

Yhteistyössä