Hakutulokset

  1. P

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Onnea Rouva Pikkumyy!!! Muistan niin suruissani silloin lukeneen uutisiasi, ihana nyt kuulla että olette plussanneet!! Onnea myös vauvautuneille! :hug: :heart: Lääkärireissu meni hyvin ja masussa oli pikkuinen neiti joka vastasi täysin viikkoja :heart: Eli turhia pelkoja oli ollut, eli...
  2. P

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Plääh, eilisen neuvolakäynnissä täti totesi ettei sf-mitta ollut kasvanut kuukauteen, kuten ei myöskään oma painoni.... Tänään tarkastusultraan että kaikki on ok ja sit äippäpolille suoraan jos pahimmat arvailut pitää paikkansa.... plääh.... arvatkaa tuliko nukuttua viime yönä.... Pepppi ja Ö...
  3. P

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Paljon onnea vauvautuneille! :heart: :heart: :heart: KÄYNNISTYKSESTÄ Esikoinen syntymä käynnistettiin, koska lapsiveden mennessä se oli vihreää ja se voi viitata siihen että vauvalla ongelmia. Käynnistäminen pelotti, koska olin kuullut kauhujuttuja siitä kuinka paljon kipeämpää se voi...
  4. P

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Huomenta! Tässä ohjeet välilihan hierontaan: http://www.ceridal.com/?id=4483c&select=Ceridal Itse tein tätä jo ennen esikoisen syntymää ja kätilön mielestä sen huomasi hyvin eikä tullut repeymiä eikä tarvinnut leikata! :) "Joulukuun odottajille" Esikoista odottaessa olin täysin kiinni...
  5. P

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Fiiliksistä En tiedä olenko outolintu, mutta jotenkiun tuntuu että näin "loppua kohden" alkaa elämä viimeinkin voittamaan :) Syynä on luultavasti se että saa viimeinkin olla lomalla ja hengähtää töistä ja opiskeluista ja vain keskittyä perheeseen ja tulevaan. Mieltä helpottaa myös se että nyt...
  6. P

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Villahousuista Hahtuvasta tehdyt ovat pikkasen paksummat, mutta sitä pitävämmät, ja usein aivan ihanaa käsityötä! :) Turussakin neuvolan synnytysvalmennukset vain ensisynnyttäjille, ja nekin aika heikot... |O
  7. P

    Turkulaisia taaperoiden äitejä

    Vahingossa tänne eksyin ja meillä häärää 1v9kk tyllerö ja pian syntyy pikkukakkonen :)
  8. P

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Ja oikein paljon tsemppiä perheongelmiin!! :hug: :hug: :hug:
  9. P

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Hui kun on tullut paljon tekstiä! :) Olen ollut niiiin väsynyt, että olen vain aktiivisesti yrittänyt lukea teidän tekstejä mutta en millään sitten enää jaksanut pitkään aikaan laittaa omia viestejä... Synnytyssupisutksista Itselläni olivat enemmän tuskaisia kuin kipeitä, eli sillä tarkoitan...
  10. P

    Meidän 10 kk tyttö nukkuu vrk:ssa noin 13 tuntia, onko se paljon vai vähän? Mitenkä teillä muilla?

    Meillä melkein minuutilleen sama rytmi :) Tyllerö kyllä jo 1,5v. Tuo uni on niin yksilöllinen juttu, jotkut kaipaa enemmän ja toiset vähemmän. Meidän tyllerö siirtyi yksiin päiväuniin joskus 1v. jälkeen, sitä ennen yhdet aamupäivällä ja yhdet iltapäivällä, mutta tämä meidän neiti on kyllä aina...
  11. P

    <3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

    Meillä myös rakenneultra takanapäin :) Vilkas vaavi siellä potki kuin vanha tekijä :) Oliko täällä jo keskusteltu ultran mitoista? Päänympärys ja kehon läpimitta vatsalaukun kohdalla vastasivat viikkoja 19 +3 ja 19+6. Pikkuaivojen ja reisiluun mitta taas vastasivat vanhempaa, eli 20+3 ja...
  12. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Meillä myös rakenneultra huomen aamulla =) Utelias kun olen, niin täytyyhän sitä kysäistä kumpaako sukupuolta kaveri edustaa... =) Pepppi ja Ö 20+4
  13. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Tuota rautaa löytyy aika monessa muodossa ja yhdisteissä, sama koskee kalciumia. Minusta tuntuu että noissa vitamiineissa olevissa yhdisteissä ei ole tuota kumoamisreaktiota, eihän siinä muuten ole mitään järkeä =)
  14. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Siskoni on juuri tällä hetkellä synnyttämässä... Viikkoja 41+5 ja päivällä käynnistettiin. Nyt supistukset 5 minuutin välein, vielä ei ole päässyt synnytyssaliin... oon itsekin ihan synnytystunnelmissa ja keskityn vain hengittämiseen. Arrgh...! En varmaan saa nukuttua koko yönä!
  15. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    very important baby hyvä että olit sanavalmis sille hoitsulle! =) Itselläni kans juuri tuollainen REILUSTI ylipainoinen neuvolatäti kommentoimassa tähän asti kertyneitä kilojani. Mutta todella outoa kommentointia ihan synnytyksen jälkeen!!! Pakkohan sitä olla edes jotain rasvavarastoa millä...
  16. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Sinulla on kans yhtä "ihana" neuvolatäti kuin jolla itse olin viimeksi pieniananas . Täti valitti että kun tuota painoa oli jo tullut 4,5kg, ja ettei yhtään enempää kyllä kannattaisi tulla ennen puolta väliä... BMI 20 raskauden alussa. Melkein iski pankiikki, mutta onneksi täältä sai...
  17. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Eliisa80 Meillä molemmat liinat, mutta mielestäni trikoinen oli paras vastasynytneelle. Rengasliina ihanan vilpoinen vähän vanhemmalla kesähelteillä =) Nyt käytetään kantoreppua kun tyllerö yli 1v. (Ergo) jos ollaan sellaisissa paikoissa jossa on kätevämpi kantaa kuin kulkea rattailla...
  18. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Kestovaipoista, tuli just äsken ostettua muutama ihan pikkuruinen vastasyntyneen vaippa... Ne ovat aivan älyttömän söpöjä!! Sellaisia ihan pikkuisia ja pehmoisia, vaikea kuvitella että oikeasti sopivat meidän pienelle ihmisenalulle :heart: Tuli ostettua muutama ihanainen veluuripintainen...
  19. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Neuvola- ja lääkärikuulumisia.... Minulla siis ollut kipeitä supistuksia ja pääsin pitkän vaatimuksen jälkeen lääkäriin. Kohdunsuu oli ok ja ei mitään mutoksia. Kuulemma joillakin on tällaisia supistuksia ja joillakin ei, jeejee... Töihin vain vaikka pää hajoaisi oletan... Neuvolatäti...
  20. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    En halua ketään säikytellä TYKS:n toiminnasta, mutta ystävälleni joka on ruotsinkielinen, eli mahdollisesti tuli vähän kielellisiä ongelmia, niin hänelle annettiin epiduraali pyytämättä, mikä johti siihen että supistukset loppuivat siihen paikkaan. Synnytystä yritettiin käynnistää 2 päivää (!)...

Yhteistyössä