Voi miten surullinen tilanne teillä tiippana. Tuli niin paha mieli lukiessa sun kirjottamaa tekstiä. Että osaa miehet olla idiootteja! Koittakaa jossain vaiheessa saada asiat selvitettyä, ei oo hyvä jos jää asiat puolitiehen. Ja hyvä, että sun serkku on sun tukena nyt ja synnytyksessä jos ette miehen kanssa saa asioita enää sovittua. Sä tarviit kaiken tuen mitä vaan voit saada. Vauva kärsii masussa jos äiti kärsii. Voimia ja tule ihmeessä tänne purkamaan jos siltä tuntuu. Tärkeää on päästää kaikki paha olo pihalle, eikä pitää niitä itsellä sisällä. :hug: :hug: :hug:
Joku kyseli vauvan syntymästä viesti ehdotuksia. Mä tallensin pari viikkoa sitte mun känny tälläset viestit, mistä sit valitsen paremman, kun on aika lähetellä:
"Tänään oli päivä arkinen, vaan pikku tyttö/poika muutti sen.
Tuli päivästä suuri ja ihmeellinen, me varmasti kauan muistamme sen. Prinsessamme/prinssimme näki päivänvalon .... klo .... .
Pituutta löytyypi ..cm ja painoa ....g. <3"
"Kesä hehkuu, kukkii maa, taivaskin sen todistaa:
siinä on hän, siinä nyt, ihan äsken syntynyt!
Prinsessamme/prinssimme näki päivänvalon ... klo .... .
Loppuviikoks on ihan kauheesti ohjelmaa; tänää tupperit meillä, huomena miehen kaverin valmistujaiset ja la kaverin polttarit. ihan liikaa ohjelmaa, ku tuntuu etten jaksais mitää erikoisempaa tehä, ni sit kaikki sattuu viel peräkkäisille päiville. :/ Voi olla pikkasen väsy olo su, ku kaikki on ohi. Huh, sitä odottaessa!
Onneks reilun puolentoist viikon päästä lähetään viikoksi mökille, ni saa ottaa ihan rennosti. Jee, sitä odottaessa!
Joku kyseli vauvan syntymästä viesti ehdotuksia. Mä tallensin pari viikkoa sitte mun känny tälläset viestit, mistä sit valitsen paremman, kun on aika lähetellä:
"Tänään oli päivä arkinen, vaan pikku tyttö/poika muutti sen.
Tuli päivästä suuri ja ihmeellinen, me varmasti kauan muistamme sen. Prinsessamme/prinssimme näki päivänvalon .... klo .... .
"Kesä hehkuu, kukkii maa, taivaskin sen todistaa:
siinä on hän, siinä nyt, ihan äsken syntynyt!
Prinsessamme/prinssimme näki päivänvalon ... klo .... .
Loppuviikoks on ihan kauheesti ohjelmaa; tänää tupperit meillä, huomena miehen kaverin valmistujaiset ja la kaverin polttarit. ihan liikaa ohjelmaa, ku tuntuu etten jaksais mitää erikoisempaa tehä, ni sit kaikki sattuu viel peräkkäisille päiville. :/ Voi olla pikkasen väsy olo su, ku kaikki on ohi. Huh, sitä odottaessa!
Onneks reilun puolentoist viikon päästä lähetään viikoksi mökille, ni saa ottaa ihan rennosti. Jee, sitä odottaessa!