noniin oli sitten neuvola ja sykkeitten mukaan meille oliski tulossa tyttö! olivat 150 ja täti meinasi että tyttösykkeet olisivat. nyt kyllä jännittää kovasti ku mulla on koko ajan ollu niin vahva poikaolo mut vielä pitäs 3 pitkää viikkoa oottaa että pääsee rakenteeseen! pentele ku antoivat niin myöhäsen ajan, ei meinaa malttaa oottaa. sit se kuitenki on siellä niin koivet solmussa ettei näe mitään noh, eihän sillä nyt tietenkään oo mitään väliä kumpi sieltä tulee kunhan tulee ajallaan mut ollaan molemmat niin malttamattomia et jos vaan näkyy niin kyllä halutaan tietää verenpaineet, sokerit ja hemppa oli kaikki vallan mainiosti, painoa oli nyt tullu melkeen kilo viikossa mut eipä se täti siitä huolestunu ku ei sillon edellisellä kerralla ollut tullu paljon mitään. seuraavalla kerralla pitää alkaa sit tekeen sitä sokeriseurantaa.
mie nyt vaan mietin tuota sukupuoliasiaa jänskättää ihan hirveesti kun jotenkin kun sais sen sukupuolen tietää niin konkretisoituis tämä vauva niin paljon. eilen tuli kylläkin semmosta monotusta että isikin tunsi mahan päältä! on se niin villin tuntusta kyllä.
no mutta pitääpä alkaa valmistella miehen synttäreitä, täyttää tänään 23 ja on omasta mielestään tietysti vanha mies se on niin hauska ku se suomeksi sanoo aina et "olen vanha pieru"
hyvää viikonloppua mammoille ja masukeille!
salamanteri + steve(liina??) 19+0
mie nyt vaan mietin tuota sukupuoliasiaa jänskättää ihan hirveesti kun jotenkin kun sais sen sukupuolen tietää niin konkretisoituis tämä vauva niin paljon. eilen tuli kylläkin semmosta monotusta että isikin tunsi mahan päältä! on se niin villin tuntusta kyllä.
no mutta pitääpä alkaa valmistella miehen synttäreitä, täyttää tänään 23 ja on omasta mielestään tietysti vanha mies se on niin hauska ku se suomeksi sanoo aina et "olen vanha pieru"
hyvää viikonloppua mammoille ja masukeille!
salamanteri + steve(liina??) 19+0