en jaksanu alkaa laskeen, mutta hurjan paljon meitä jokatapauksessa on
hieno juttu
vaipoista on ollu puhetta, meillä siis alotettiin kestoilu kun poika täytti vuoden, siihen saakka mietin asiaa ja opiskelin ahkerasti netistä, ensin oli pää pyörällä kun on niin paljon vaihtoehtoja mutta kyllä sieltä sitten ne omat suosikit löyty, oon ite tehny kaikki vaipat ja imut ja ollaan kyl selvitty tosi halvalla, pul- taskuja pääasiassa käytettiin ja yöllä läppävaippaa ja villahousuja. reissussa kyllä oli myös kertiksiä käytössä helpompi niin, mutta tohon ompeluun hurahtaa kyl ihan täysillä kun on niin paljon ihania kankaita mistä voi tehdä, nyt poika ei enää käytä kun yöllä vaippaa ja nuo muut onkin jo odottamassa pikkusta ja uusiakin täytys tehdä vaikka aluks varmaan käytetään harsoja ja villiksiä
mieskin käyttää ihan sujuvasti kun taskun täyttää valmiiks =) ja on kans ollu tyytyväinen kun meni vähemmän rahaa ja sen mielestä oli kans hienoo kun ompelin muillekkin niitä
mutta tosiaan tää on vaan yks tapa huolehtia ympäristöstä, tottahan se on et kaikkien pitää nykyään sitä asiaa ajatella, mutta täytyy myös saada itse päättää ne ympäristötekonsa
mutta totta on sekin että moni varmaan ajattelee kestoista koituvan kauhee työmäärä mikä ei oikeesti pidä paikkaansa ja ne vaan on niin paljon nätimpiäkin kun kertsit =) no juu siinä mun käännytyspuheeni ja jos jotakuta kiinnostaa alottaa niin kyselkää reippaasti täällä tuntuu olevan monta jotka tietää asiasta paljon ja opastetaan mielellään =)
nyt oon yrittäny harkita millasen kantoliinan hankkisin tai mikä olis paras vastasyntyneelle, toiset sanoo että trikoinen ja toiset että rengasliina, onkos täällä kenelläkään kokemusta?
vai pitäiskö olla molemmat
muutkin on huomannu et vaavi viihtyy toisellapuolella mahaa, mut mä huomasin et tää on aina tuolla oikeella puolella, mahtaakohan se olla normaalia, liikkeet tuntuu aina samassa kohtaa ja oikee puoli on kovempi, ultrassahan se oli pää alhaalla ja peppu tuossa oikeella puolella navan vieressä, kummallista ettei enemmän pyöri, kaikesta sitä vaan huolestuu...
yöt on edelleenkin levottomia, kun poika on kamalan räkänen, tulis nyt jo kevät ja lakkais tää tautikierre, inhottavaa
vointeja kaikille =)
eliisa ja pikkuruinen 19+2