Poika väsähti jo unille :heart:
Ulkona satelee taas jotain epämääräistä, voi harmi kun eilenkin oli jo niin keväistä... mä en haluaisi enää tässä vaiheessa maaliskuuta yhtään mitään talveen viittaavaakaan(olisi talvella mieluummin ollut talvi)!
No, kevät tulee aina, vaikka ei uskoisikaan. Ja aika menee tosi nopsaan!
Vielä noista meidän tuplista, joku kyseli, oliko se Piua? Niin, ne on Emma-merkkiset, mutta en usko että enää uutena myynnissä. Ostin nettikirppikseltä ja maksoin 15 euroa. Ovat täysin ehjät ja puhtaat, eli taisi olla aika löytö
Kankaissa ei ole haalistumia eikä nyppyjä, mutta normaalia kulumaa kyllä. Renkaissa käytön jälki kyllä näkyy, mutta ei sekään haittaa. Kantokoppaa ei kuuluunut kauppaan, mutta meillä on noihin sopiva Emman pehmeä koppa ennestään. Sen saa takaistuimelle ja on saman värinenkin
Testasin eilen noita pihalla poika ja kassi kyydissä, ja hyvin kulki.
Nyt voin laittaa tupliin tarkoitetun rahan muuhun, tai pitäisiköhän ottaakin äitiyspakkaus sittenkin? Nyt tuli vasta mieleen! Olen nimittäin koko ajan ajatellut että otan rahana. Harmi kun vielä ei tiedä värejäkään
Tuo 07 on tosi nätti, meillä poika ei ehtinyt sitä saada, vaan on siis 06, mutta tykkäsin siitäkin. Se on kyllä ihana tunne kun saa hypistellä ihania vaatteita. Täytyykin miettiä asiaa uudelleen. Ensi kerralla neuvolassa saan paperit.
Mulla on muuten vissiin jotenkin enemmän taipumusta tuohon supisteluun, kun niitä tulee ihan pitkin päivää ja yölläkin saatan herätä että supistaa. Olin viime raskaudessa vähän saikullakin puolivälin jälkeen, mutta silloin oli myös muutoksia kohdunsuulla. Ei mistään ennenaikaisesta synnytyksestä ollut pelkoa, mutta oli hyvä ottaa kuitenkin rauhallisesti. Tein siis silloin kahta työtä, jotka oli seisomatöitä, mutta ei raskaita.
Mulla on myös iskenyt kamala nälkä. Alkuraskaudessa ei ruoka maistunut yhtään ja vähän myöhemminkin syöminen meinasi unohtua kun päivät menee touhutessa
Mutta eilenkin söin kolme lämmintä ateriaa
Pakko oli, kun vatsa ihan kumisi tyhjyyttään! Kamalaa.
Mulla odottelee postissa paketti jossa on uusia taskuvaippoja meidän pojalle, jee jee! Tein muuten eilen tilaa kaapissa vauvan tavaroille. Meillä on pojallakin aika paljon vaatteita, koska meillä menee ainakin kaksi vaatekertaa päivässä(kuolaa, ruokaa sun muuta) ja on kiva kun ei koko ajan tartte pestä vaatteita. Vaipat pestään joka toinen päivä, mutta ne kuivuvat vessassa "piilossa", kun taas muut pyykit kuivuu täällä meidän olkkarissa kaiken keskellä ja poitsu renkuu pyykkitelineessä vedellen vaatteita alas
Tulipas taas pitkä selostus, kiva jos jaksatte lukea. Täytyy käydä tuolle yhteisöön hakemassa
Hauskaa maanantaipäivää kaikille!
Vib 19+3