Turkulaisia taaperoiden äitejä

Oliskos täällä turkulaisia ja lähitienoolla asustavia taaperoiden äitejä? Vois vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia, käydä ehkä kahvittelemassa ja muuta sellasta. =)

Mulla on juhannuspäivänä vuoden täyttänyt poika. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Tuolla äidit 20-30v on ainakin turkulaisten äitien ketju. :)
Juu, mä pörräänkin siellä jo. :) Huhuilen tässä uusia tuttavuuksia, kun tuntuu hassulta käydä vauvapuolen tapaamisissa taaperon kanssa. Siis kun tuolla vauvapuolellakin on turkulaisten pino. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Tuolla äidit 20-30v on ainakin turkulaisten äitien ketju. :)
Juu, mä pörräänkin siellä jo. :) Huhuilen tässä uusia tuttavuuksia, kun tuntuu hassulta käydä vauvapuolen tapaamisissa taaperon kanssa. Siis kun tuolla vauvapuolellakin on turkulaisten pino. :)
Ookke. sori. Mä vaan aattelin että sen oon huomannut siellä. '

Toivottavasti seuraa löytyy! :)
 
Me ollaan saatettu noissa muissa Turun ketjuissa törmätäkin... vaikka mulla tulee niissä aika harvakseltaan käytyä. Meidän poika on 1v8kk ikäinen (syntynyt 11/06). Vielä olen hoitovapaalla... töitä etsin.
 
Mie olen turusta, kaapo on alle 1v viel, mut silti laitan tähän.. Kaapo täyttää 29 elokuuta 1v.
Minuun ja kaapon saa yhteyden meseen: marizello@hotmail.com, saa lisätä. Ja sähkiksellä: maripaan@luukku.com täällä aika harvoin oon pyöriny, jos nyt parantais tapansa..
 
Onhan teitä. =) Vastailen y-viesteihin jossain vaiheessa, kun saan rauhassa kirjottaa. Nyt täytyy hipsiä unille, että jaksaa huomenna touhuta pojan kanssa.

Mitä kaikkee te teette lasten kanssa päivisin? Tapaatteko minkä verran muita äitejä lapsineen ja millasissa tilanteissa? Siis harrastuksissa, puistossa tms.

Me tehään tavallisia juttuja tässä kotona ja välillä käydään puistoilemassa. Aika paljon oon käyny tapaamassa muita palstamammoja lapsineen puistoilun, kahvittelun tai muun merkeissä. Meillä ei o mitään harrastuksia vielä pojan kanssa ja näyttää virikkeet vielä riittävän tällasenaankin. Kovasti tykkää nähdä muita lapsia.
 

Yhteistyössä