Hakutulokset

  1. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Tottakait kannattaa mennä pelkopolille jos jännittää tai ahdistaa! Meidät suomalaiset ollaan kasvatettu vähän liiankin "rohkeiksi" eli pitää mennä läpi harmaan kiven vaikka hampaat irvessä. Meille ei anneta oikeutta olla heikkoja, vaan aina pitää jaksaa ja hymyillä, etenkin meidän...
  2. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    katham , hyvä, noin pitää ajatellakin! =) Työpaikkoja tulee ja työpaikkoja menee, mutta lapsi on koko elämä :heart: Välillä täytyy itsekin laittaa asiat takaisin oikeaan tärkeysjärjestykseen, koska tuo työ muuttuu välillä liiankin tärkeäksi.... Itselläni kans noita jäytäviä suppareita...
  3. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Synnytystä on kyllä tullut jonkinverran mietittyä, tilitin jo joskus aikaisemmin militanttimammasta, oikein pahansuovasta Justiinasta, joka oli meidän kätilönä esikoisen syntymässä Tyksissä. Nyt vähän lähdössä synnyttämään kuin taisteluun valmistuessa, eli minulle ei TOD ryppyillä turhia, ja...
  4. P

    17kk:n ikäinen osaa lukea

    Aika hyvä! :) Meidän tyllerö 17kk ja osaa tunnistaa ja nimetä 5 kirjainta ja laskea kolmeen, mikä omasta mielestäni on aika huikea =) Ei kyllä ole opetettu tylleröä vaan itse napannut laskemisen jokapäiväisestä d-vitamiinitippojen annostelusta ja kirjaimissa ollaan avustettu kun hän on...
  5. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Kohtukuolemasta, itseänikin puistattaa koko ajatus, varmaan elämän kauheimpia kokemuksia :'( Yksi viisas ja hyvä ystäväni totesi että: "Miksi murehtia ennakkoon asioista joihin ei voi vaikuttaa?". Yritän elää tämän mukaan, teen parhaani ja jos se ei riitä, niin asia ei ole enää minun...
  6. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Kiitos kaikille sympatiasta!!! :hug: Sitä tulee ihan vainoharhainen olo kun neuvolassa vähätellään oireita. Onneksi nyt on perjantai ja viikonloppu!! Maanantaina tilaan ajan suoraan lääkärille =) Ihanaa viikonloppua mammat ja masut! :hug:
  7. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Täytyy tulla vähän avautumaan tämänpäiväisestä neuvolakäynnistä.... :o Mitä hyötyä neuvolasta oikein on, sitä kyllä ihmettelen. Kerroin kipeistä supistuksistani jotka vaivaavat minua koko ajan iltaisin ja öisin, sekä siitä että työni rasittavuutta lisättiin sen jälkeen kun tulin raskaaksi...
  8. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Liikkeistä , eli niitä on harvakseen, ei edes joka päivä. Kaikista en ole edes varma ovatko liikkeitä vai pelkkiä ilmavaivoja :laugh: :laugh: :laugh: Odotan siis toista ja nyt viikkoja kasassa 17+0, istukka edessä toimii hyvänä "air bagina". Olkaa huoleti jos ei mitään liikkeitä oikeastaan...
  9. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Äippävapaan alkamisen saa näppärästi laskettu Kelan laskurilla :) Katham usein tuo masu pullahtaa esiin kunnolla vasta vko 20 jälkeen jos ekaa odottaa :) Pikkukakkosta odottaessa levähtää jo valitettavan aikaisin... Oon ihan henkisesti ja fyysisesti rauniona tuon työni takia, onneksi...
  10. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Iltaa mammat ja masut! Laskin juuri että kesälomaan on aikaa n. 2,5kk ja sen jälkeen alkaakin äippäloma B) B) B) ...eli pian saadan pienet nyytit kainaloon tuhisemaan! Pepppi ja Örkki 16+jotain
  11. P

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    katham, olet ihan oikeassa, tuossa kohtaa ei kyllä ole muuta kuin kohtu. Ehkä sinulla on kohdun asento sellainen, esim. jännästi kallistunut että se tuntuu pötkylältä? Itsellän kohtu on sellainen pallomaomainen. Ota yhteyttä sinne neuvolaan, ja muista että äippäpolillekin voi aina soittaa...
  12. P

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    katham ja muut uskon että tunnet joko kohdun tai sitten suolenmutkan. Vauvaa ei voi kohdun sisällä tuntea, koska sehän kelliskelee siellä omassa vesitäytteisessä pussukassaan kohdun suojaamana. Vauva olisi todella vaarassa jos sitä pystyisi tunnustella, koska niin hento ja pieni se on. Vähän...
  13. P

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    fosfori Myllymyksut on nettifirma josta saa tosi hyviä kestovaippakankaita, ja kotimaisia vielä :) Oon niiden postituslistalla ja sitä kautta saa kaikkia kivoja tarjouksia, esim. postikuluttomuutta aina välillä. Muistaakseni Kangastukku möi kans jotain kestovaippakangasta. Haaveilen vielä että...
  14. P

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Onneksi olkoon melluli työpaikasta ja salamatkustaja tulevista häistä! :) Oviili ja katham: Itselläni aamupäivä ja päivä ovat rauhallisia supistuksia ajatellen. Voisi kuvitella että päivän henkiset ja fyysiset rasitukset jotenkin purkautuvat sitten illalla ja yöllä...
  15. P

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Onnea työhaastatteluun melluli ! Jotenkin ei vain kuvittelisi että koto-Suomessa on tällaista käytöstä. Otan liittoon yhteyttä jos asia ei järjesty. Jotenkin kuvittelin olevani "turvassa" kun kerran olen valtiolla töissä... katin kontit! Raskaana olevat nuoret naiset ovat näköjään "vapaata...
  16. P

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Supistuskivuista, voin herätä keskellä yötä siihen että alavatsaan sattuu ja kohtu on ihan kivikovana. Todella inhottavaa. Varmaan jotain samankaltaista mitä sinulla hosso. Luulen että minulla voi johtua työstressistä, tuntuu että minulta on evätty kaikki työtä helpottavat oikeudet sen jälkeen...
  17. P

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Kantoliinoista, meillä kans trikoinen liina ihan ykkönen pikkuisella vaavilla :) Vähän vanhemmalla meillä oli käytössä Patapum-merkkinen reppu ja nyt ostettiin Ergo-kantoreppu. Tuo Patapum on enemmän minun mieleen kun on sirompi, mutta miehellä taas tuo Ergo on lemppari, koska on parempi...
  18. P

    Nuorin taapero jonka tiedät osaavan sanoa r-kirjaimen oikein?

    Tyllerön r-ääni tuli jo n. 1v3kk, autot kun kiinnostavat neitiä ja niiden ääntä on niin kiva matkia , "brrrum brrrrum" kuuluu aina iloisesti kun ollaan ulkona =) Kaikki kehitys on niin yksilöllistä.
  19. P

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Huomenta! Tervetuloa uusille! :hug: Scala, meidän esikoisella tasaisesti syke n. 150 ja tyttö tuli, noin paljon se voi vaihdella! =) Onko muita joilla on mieli maassa, ihan syyttä? Itse en ymmärrä tätä, kaikki on niin hyvin kuin vain olla voi ja kumminkin masentaa :( Onkohan tämä...
  20. P

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Meillä on noi vaunut ihan pehmoisen kopan kanssa. Meillä on niin pienet tilat, että kova koppa ois ihan mahdottomuus säilytystä ajatellen. Nykyisistä säistä ei tunnu tietävän mitään, joten voihan se olla että saadaan lumipeite jo elokuussa :laugh: :laugh: :laugh: Noh, toivottavasti ei...

Yhteistyössä