Hakutulokset

  1. K

    Mielen purkua

    Siis sulla vasta eka kierto menossa, siitäkään ei edes vielä menkat alkanu ja edellinenki vasta 4,5kk vanha.. Todellakin hanskat tiskiin vaan, ku ei heti tärpänny. :headwall:
  2. K

    N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

    Hei vaan tyttäret.. Liekö täällä enää kukaan edes muistaa mua, mutta tulin silti terrorisoimaan pinoanne, kun tuli täällä joskus vuosi sitten kirjoteltua. :) Täällä kaikki on entisellä mallilla, ei ole haikarasta näkynyt vilaustakaan sitten sen viime keväisen tuulimunan. Alkaa pikkuhiljaa taas...
  3. K

    Kysyn nyt täältäkin ovulaatiosta

    Kuulostais siltä, että sulla on ollu ovis tuolloin kp 17. Yleensähän ovis on viimesenä limapäivänä ja sen jälkeen sitte lämmöt nousee. Ja jos sulla oli lämmöt jo kp 18 nousussa, niin veikkaisin tuota kp 17 ovispäiväksi. Mutta kyllä uskoisin ovulaation olleen, kun lämmöt on noin reippaasti...
  4. K

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    Ainii.. oon taas ihan unohtanu ilmotella, missä mennään.. Eli menkat tuli ihan odotetusti tuossa viikko sitten. Kp 7 nyt menossa. Tän kierron jälkeen onkin sitten kaks vuotta täynnä. :/
  5. K

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    Haltia :hug: Olen pahoillani teidän puolestanne. Tuulimunat on kamalia, kun siinä tuntee ittensä niin perin pohjin huijatuksi. Ei niitä sais tulla kellekään, eikä varsinkaan, jos muutenkin on jo vaikeuksia tulla raskaaksi. Voimia! Tuulimunaan on jotenkin hirveen vaikee suhtautua. Kun sen...
  6. K

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    Onnea Haltia. :heart: Pidän peukkuja, että kaikki menee hyvin. Voin kuvitella sun tunteet. Itelläkin varmaan kummittelee kohdunulkoiset ja tuulimunat mielessä, jos ja kun seuraavan kerran tuun raskaaksi. Varovaiset onnittelut myös Heinähatulle! Toivottavasti viiva vahvistuu. Murpalle...
  7. K

    Greippimehusta

    Mulla greippimehun käyttö lisää ovislimaa huomattavasti. Ilman sitä ovislimat on aika olemattomat. Tää vaikutus tulee nimenomaa tuolla valion greippimehulla,kun taas esim. rybb&deckersin (vai mikä se nyt on) mehulla en oo huomannu olevan mitään vaikutusta. Valion greippimehussa...
  8. K

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    Varovaiset onnittelut Haltia. Toivottavasti on harmitonta vuotoa. Mulla ainakin oli keskenmenovuoto siitä tuulimunasta aivan järkyttävän runsasta. Yösiteestä läpi puolessa tunnissa.. :/ Haleja ja peukutuksia. :hug: Pysy kyydissä pikkuinen.
  9. K

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    Hei taas pitkästä aikaa! En todellakaan näytä olevan pinon aktiivisimpia.. :whistle: Elikkä menkat tuli odotetusti ihan ajallaan viime viikolla. Nyt menossa jo kp 11. Syysloman viimesistä päivistä tässä nautin. Koko loma on menny kotona löhötessä, kun miehellä on töitä. Mutta loma on loma...
  10. K

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    Onnea Neppi ja Eevi. :flower: Hurja ku mua jännittää sun puolesta Haltia. Toivottavasti pieni tarraa lujasti kiinni. Älä kuvittelekaan olevas viimenen listalla olija. Se paikka on varattu mulle. ;) Onnea Murpalle inssiin! Toivottavasti tuottaa tulosta. :) Ja Möhköfanttis kiva, kun...
  11. K

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    Äiti-88: :hug: :hug: Tuntuu niin epäreilulta tällaiset. Paljon voimia ja jaksamista. Murppa Myöhästyneet synttärionnittelut. :) Ymmärrän, että sua ahdistaa, jos joku on vauvan kans luennolla, mutta kyllä se mun mielestäni on täysin äidin oma asia. Asia on tietenkin eri, jos vauva...
  12. K

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    Kp 2 täälläkin.. :attn: No erittäin positiivista oli, että tässä kierrossa luteaalivaihe oli tasan 14 päivää. Jospa nuo kierrot ois nyt normalisoitunut mullakin. :) Orion: Hyvältä kuulostaa tuo sunkin kierto nyt. Jospa saatais pian plussia. :) Murppa: Voi harmi, ettette vieläkään päässet...
  13. K

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    Äiti-88 Halauksia. :hug: En vois paremmin tietää, miltä susta tuntuu. Mutta vuodot voi olla ihan vaarattomia alussa. Ja just tänään lääkärinluennolla se luennoiva lääkäri kerto, että alkuraskauden aikana joillakin on tosi kovia kipuja, kun kiinnikkeet löystyy ja repeilee irti. Toivotaan...
  14. K

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    Moips. Minä oon ihan tarkotuksella ottanu etäisyyttä koko kuumeiluun, joten siten en oo taaskaan pitkään aikaan kirjotellu. Elikkä kierto vaihtui taasen.. :( No, nyt on jo kp 10 menossa, joten kyllähän tässä saa jo ovista alkaa taas ootteleen. Viime kierron tikuttelin, ja niinhän se näytti...
  15. K

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    Orion, eikös kiinnittyminen voi aiheuttaa hetkellisen lämmönlaskun? Niin muistelisin lukeneeni. Peukutuksia siis sinne. :)
  16. K

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    Heips. Ja sori ku oon taas ollu niin aktiivinen.. :ashamed: Se on tää kesä. Ku on muutenkin niin vähän vapaa aikaa, niin sitä ei todellakaan tuu koneella vietettyä. Miehelle jo sanoinki, että alkais jo koulu niin pääsis lomalle. :) Ihminen on omituinen ku ei ikinä oo tyytyväinen mihinkään...
  17. K

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Niin joo.. Kp 15 siis menossa tänään. :)
  18. K

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Hei pitkästä aikaa. Pahoitteluni pitkästä hiljaisuudesta. Oli kone jonku aikaa rikki eikä muutenkaan oo kovin paljon ollut aikaa koneella istua. Sain sittenkin kesätöitä, vaikka pitkään muulta näyttikin. :) Mutta nyt taasen tulin ilmoittelemaan itsestäni. :) Ensimmäiseksi pahoittelut...
  19. K

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Juhannus tuli ja meni. Olin töissä juhannuksen, vaikkei mulla kesätöitä ookaan. :) Oon tehny keikkaa yhessä vanhainkodissa aina sillon tällön. Taisin mainitakki alkukierrosta, että mulla on nyt ollu ihan hirvee stressi monestaki asiasta. Se tieten sitte siirsi ovista, jonka epäilen olleen vasta...
  20. K

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Häntä pystyyn Möhköfanttis alias Dreamer. :hug: Minä yhdyn Sarahin, Tintun ja Murpan sanoihin. Me ollaan sun puolellas. Et oo ainut kellä tuo juttu on kilahtanut. Älä meitä hylkää, kuka tätä meidän pinoa enää pitää pystyssä, jos palstan kantava voima häipyy. Haleja. :hug: Sain...

Yhteistyössä