N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Että tämmöstä :headwall:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1079908


Murppa: Mukavaa että ovat auki. :) Se on aina yks huoli vähemmän ku jotain saa tietää. :)

Mulla joko ovis edessä tai takana, ovistestiin en vielä plussaa ole saanu (su jäi testaamatta), mutta lämmöt oli vähän normaalia korkeammalla tänä aamuna, pitää tarkistaa huomenaamulla, että oliko se jotain muuta vai sit oviksesta johtuvaa.

Työt sitte alkoi sunnuntaina, oli sillon heti 8,5h ja eilen oli sit 9h. Siivoamista, kiirettä pukkas välillä. Rankkaa. Ja jalat illalla ihan puhki. Tänää oli helppo päivä, ja huomena todennäköisesti vielä helpompi. To taas rankempi. Pe ja la vapaata ja sunnuntaina varmaan sitte aivan tuskaset hommat, ku jussin viettäjät lähtee. Jokohan sitä joutuu oksennuksia sitte siivoamaan :x
 
Ihminen on kyllä välillä niin idiootti, kun tuollaista suustaan päästelee *viitaten Orionin linkkiin*. Eihän sellainen ihminen, joka on saanut lapsia helposti, voi tietää miltä lapsettomista tuntuu.. Mielipiteensä kullakin, mutta tuollaiset vois kyllä pitää ominaan...

Täällä juhannusta odotellaan :) Ajattelin tikutella ovista pari päivää tässä ennen sitä, mutta kun usko siihen kahteen ovisviivaan on niin huonolla pohjalla niin mahtaako sekin vaikuttaa...? En tiiä, mutta nyt pitää ottaa positiivisempaa mieltä mukaan :) Eipä oikein muutakaan voi ennen ensi kuun lääkäriaikaa..
 
Outo flunssa tosiaan.. Olen ihan pöpi.. meinasin kaataa maitoa ketsupin sijasta.. Sitten kun otin ketsuppia, purkki lensi lattialle ja kilo ketsuppia ympäri keittiötä.. Purkki siis halkesi täysin..

Kävin lääkärissä, otti nielunäytteen, mutta luultavasti vain virus..

..Ja sitten tuli taas sellainen shoppailukuume päälle.. Kolme vauvan vaatetta tuli mukaan.. mutta olivat 40% alennuksessa, oli pakko ostaa ;) Ja lisäksi itselle housut.. (sopii hyvin äitiyshousuiksi ;) ) Kuminauha, muuten pellava/puuvilla.. ihanat :heart: Pitäisi vain ymmärtää, että lasta ei tule pitkään aikaan.. mutta onpa ainakin valmiina, jos joskus tulee :p
 
Hyvvää Juhannusta itse kullekin!

Mulla onneksi nää pari päivää vapaata, saa vähän edes jussia viettää, vaikka omissa töissähän nuo päivät meneepi.

Ovis on sitte ilmeisesti takanapäin, jos sitä edes tapahtui, ja nyt sitte taas pari viikkoa odotella tulosta. Joka varmaankin on nega... Pitänee laihtua ennen kuin voin paksuksi tulla. :|
 
Tuosta tulikin mieleen: Kuinka monella täällä olisi ns. tiputettavaa painosta? :) Itse olen 170 pitkä ja painan 70kg.. tiputin tuossa keväällä 7kg, eli joskus painoin 76-77kg (olikohan maaliskuussa).. Enää en aio tiputtaa, ellei tipu.. koska jalat ovat melko lihaksikkaat, joten BMI ei ihan pidä paikkaansa.. Entäs muut?
 
Mun pitää pudottaa ainaki muutama kilo. 158cm ja 59kg, ku ees siihen 55kg sais ni vois olla jo parempi, vois sit jo kroppa toimiaki. Oletettavasti niin, koska muutama vuosi sitte painoin vähemmän ja sillon menkatki tuli tasan 4 viikon välein, ei juuri koskaan mitään heittoa.

Ja siltiki tässä karkkia mässään. :ashamed: Noo, pitäähän sitä juhannuksena. :whistle:
 
Täällä on kp3 :) Vihdoinkin! Nyt pääsee taas yrittämään vaikka tämä kierto taitaa mennä heti harakoille kun ollaan eripaikkakunnilla keikkatöissä jus laskennallisen oviksen aikoihin :| Mutta katsellaan.

Paranemisia kaikille kipeille, ikävää kun tälläinen kesäysköpeikkoaalto on iskenyt teihin!
 
Orion Onnea pudotukseen, kunhan sen aloitat :)
Neppi Hyvä, että alkoivat (joskus voi näinkin sanoa tädin tulosta :) ).. Toivottavasti pian tärppää..

Itse alkaa olla väsynyt. Töissä porukka sairastunut todella paljon. Seuraavan kolmen vuoron aikana teen kuuden vuoron työt, eli 42 tuntia töitä.. mahtaa nukuttaa sitten :) Huomenna 14 tuntia, ma-ti 18h (ilta, yö ) ja vielä yksi 10h yö.. huoh.. Nooh, eiköhän sitä nuorena jaksa ;)
 
Möhkis, kiitos mielelläni :)

eli Neppi 21v......... kp4/31? ....ilman ehkäisyä 07/07.....toinen

Kovasti mulla on nyt sotasuunnitelmia tähän kiertoon vaikka laskennallinen ovis oliskin silloin kun ei olla pupuilemassa. Siin ei oo kuitenkaan kun 3 päivää väliä ja eikös ne simpat nyt sen aikaa pysy hengissä, hope so.

Möhkikselle kovasti työn iloa, kuulostaa aika hurjalta noi sun tunnit!

Painosta, mulla roikkuu tässä sellainen 5kg minkä haluisin pois. Oon 168cm ja paino pyörii 61-63. Noi 5kg tuli kun lopetin imetyksen, petollista puuhaa kun oli jo tottunut siihen että saa mässätä mitä vaan ja paino tippuu :ashamed:
 
Juhannukset juhlittu, mies makaa mahataudissa, joten ei oo sitten minkäänlaista mahdollisuutta seksiin, tosin en tiedä siitä ovulaatiostakaan, hailakkaa saan joka päivä, ehkä koittelen myöhemin uudelleen. ei silti paljon oo toiveita.

Painoa pitäis saada täälläkin alaspäin. oon n 161cm pitkä ja painan n 64kg. n 10 kiloa olis tavoitteena, jos nyt alkuun ne viisi. muuten ei mua haittais, mutta tuossa mahan seudulla kaikki sellaisena röllykkänä. ja kai se vois raskautumistakin helpottaa..

sisko meni juhannuksena kihloihin.kamalaa myöntää, mutta samalla kun olen onnellinen, pelkään, että koska sieltä tulee jotain vauvauutisia. Olen tullut niin pelokkaaksi, en halua katkeroitua, tai katkaista välejä rakkaiden ihmisten kanssa, siksi pelkään, että liian läheiset ilmoittavat saavansa vauvoja. jokainen vauvauutinen hajottaa mut, ja hauan iloita läheisten onnesta, silti se tuntuisi miltei mahdottomlta, jos itse taistelen lapsettomuushoidoissa (varsinkin kun niistä ei juuri kukaan tiedä) varsinkin "ei tarkoituksella hankitut" vauvat tekee todella kipeää.. no turhaa itsekästä spekulaatiota.

En muista kerroinko jo, että mies kävi keskiviikkona sielä simppatestissä, ja saatiin lääkäriaika 5.8, silloin sitten selviää tulokset, ja se mitä jatkossa tehdään. jännittää.

Voimia möhkö työputkiin =)

Nepille onnittelut kuukautisten johdosta. =)
 
Haltia Toivottavasti mies paranee pian :) Ja toivotaan, että jos sieltä tulee vauvauutinen pian niin pystyisit jotenkin olemaan onnellinen, itse en pystyisi kovin innoissaan olemaan läheisten vauvauutisista. Monta kuullut jo tässä kuussa, missä itseäni nuorempi saa kesken koulun vahinkovauvan ja seuraukset tiedetään.. huoh.. Mutta jospa se aika koittaisi itse kullekin :)

Jeps, töihin kohta lähdettävä, aamuun asti oltava.. |O
 
Täällä taas! :D Juhannukset on vietetty ja viini virrannut... ;) Saatiin mökillä myös pupuiltua miehen kanssa, tällä kertaa ilman paineita, sillä jos ovis minulla on ollutkin, on se ollunna jo viime viikon alussa. Eli tuli rentouduttua ja hauskaakin oli luonnon helmassa :) Pikkusiskon ja hänen miehensä kanssa oltiin mökillä. Sisko oli ihan kauhuissaan ulkohuussista ja niistä oletetusta ainaki miljoonasta hämähäkistä :D

Tänään juhlitaan miehen kanssa kolmatta hääpäivää. Jos kävis syömässä jossain vähän hienommin vaikka :)

Möhkiksen painokyselyihin.. Mulla on tiputettavaa paljonkin.. :ashamed: Sillon ku mentiin naimisiin, painoin 66 kg.. Nyt 82... Pituutta 167 eli pudotusta pitäs tapahtua melkeen 20 kg.. Pikku hiljaa.. Tuli nyt juhannuksena syötyä sen verran paljon, että taitaa mennä joku aika niiden kaloreiden pudotuksessa :)

Haltia: Hyvä, että mies uskaltautui simppatestiin ja pääsette eteenpäin. Tietenni se piinahan on vielä eessä, kun pittää odottaa tuloksia. Samassa veneessä ollaan siis :D Meillä niitä tuloksia odotellaan hyvällä tuurilla jo tällä viikolla.

Koetahan möhkis jaksaa töissä ja muillekin jaksamista tässä juhannuksen jälkeisessä arjessa! :wave:
 
Murppa Ihanalta kuulosti vkonloppu :) voi kun mekin pääsisimme jonnekin.. nooh, jospa syksyllä sitten :) Ja kannattaa muistaa, että paino joka putoaa nopeasti, tulee takaisin nopeasti :) Eli hitaasti hyvä tulee.. minä tiputin helmikuussa 07-toukokuu 07 7kg, joista 4kg tuli häämatkalla elokuussa takaisin :) Nyt tiputin uudelleen ne 7kg, eli hieman vielä enemmän.. 79kg painoin helmikuussa 07..
Onnea myöskin 3v. hääpäivän kunniaksi :) :heart:
 
Juhannus tuli ja meni. Olin töissä juhannuksen, vaikkei mulla kesätöitä ookaan. :) Oon tehny keikkaa yhessä vanhainkodissa aina sillon tällön. Taisin mainitakki alkukierrosta, että mulla on nyt ollu ihan hirvee stressi monestaki asiasta. Se tieten sitte siirsi ovista, jonka epäilen olleen vasta kp 20. Menkkoja en siis odota vielä viikkoon. En kyllä oo mitenkään toiveikas tän kierron suhteen, mutta aika näyttää. :)

Möhkiksen painokyselyyn.. Mulla onkin sitten päin vastainen ongelma kuin monilla teistä. Oon ikäni kaiken ollu alipainoinen ja eipä sekään ole raskautumisen kannalta hyväksi. 173cm 53 kg. :ashamed: Melkonen tikku siis. Kolmisen kiloa pitäis saada lisää niin oisin normaalipainon alarajoilla. Mutta minkäs teet kun paino ei nouse vaikka söisin mitä. Ja ku meillä mies yrittää pudottaa painoa, niin enpä minäkään hirveesti viitti sitten herkutella. :) Hirveiltä muuten kuulostaa nuo sun työvuorot, möhkis. :) Mutta rahaahan se tietää, eikä sitä ainakaan meillä oo liikoja.

Onnea hääpäivän kunniaksi Murppa.

Haltialle peukutukset, että simppatestin tulokset olis hyvät. Ja murpalle myös.:)

Plussatuulia kaikille ja onnea painon pudotukseen sitä suunnitteleville ja sitä yrittäville. :)
 
Khaosille toivotaan plussaa, nyt tosiaan olisi sun vuoro siirtyä lussanneiden pinoon ;)

Murppa Joo jännittää vähän ne simppatestin tulokset, mutta epä siinä auta oikein muuta kuin toivoa parasta, ollaanpahan ainakin eteenpäin päästy. Toivottavasti molemmat saadaan kuulla hyviä uutisia.

Möhkis Vauvauutisia en enää oikein pysty ottamaan kauhean hyvin. Harmittaa se, koska mielelläni olisin muiden puolesta iloinen. Sellaisten puolesta onkin helppoa olla, joilla on yritystä ja toiveita pitkään, mutta vahinko, ja yllätyslapset, ne ottaa kyllä hirveän kovilla :ashamed: itselläkin niitä muutama nyt tuttavapiirissä. Voimia sulle karmiviin työvuoroihin.

Meillä olen nyt minäkin oksennustaudissa, joten en ole jaksanut edes ovista tikutella enää, menis vaan rahat hukkaan, kun nyt ei voida pupuillakaan. taidan testailla loppuviikosta vielä, ja ehkä se ovis ei olekaan mennyt, koska mitään seliä tuntemuksia ei ole ollut. useimmiten mulla sellaisia on. Toivossa on hyvä elää :heart:
 
Meillä oli tullunna tänään ne simppatestin tulokset ja uutiset olikin tosi hyviä! :D Sen mukaan "hedelmöittämiskyky on lähes normaali" (eli liikkuvuudessa a+b oli 48%). Oon tosi ilonen ja toiveikas nyt ku kuultiin nuo tulokset :D
 

Yhteistyössä