N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Voi ei murppa paljon halauksia :hug: mullakin monesti hiipii sellainen salainen toive ja usko, että josko kuitenkin olis se vauva tulossa, silloin kyyneleet ovat kaikista karvaimmat kun täti tulee.

On tämä kyllä jotenkin tosi rankka mutta itselle rakas pino. Ihanaa, että olette kaikki olemassa ja täällä keskustelemassa ja tukemassa, oli oikeastaan hauska huomata, miten kaikki puollustaa toisiaan :D kyllä ne ongelmat ja vaikeudet kasvattaa ja sitoo yhteen. Ja Möhkö älähän nyt meitä tänne yksin jätä, pino pienenee muutenkin nyt niin hurjaa vauhtia =)

omaa napaa: täällä vuodetaan vuolaasti ja kärsitään kivuista.
 
Sain sit kesäksi töitä vielä. Samaa mökkien siivousta ku viime kesänä. Sunnuntaina pitäs olla eka työpäivä. Sovittiin, että olis töitä 4 päivänä viikosta. Hyvä niin, ehin rakentaaki paremmin. Mutta silti saa tehtyä tiliäki. :) Vähän kökköä tuo siivous, toisaalta ois ollu kiva viettää kesä "lomalla", mutta raha on tosi tarpeen...

Huomena vyöhyketerapiaan, toivottavasti vahvistais ovista, niinku luulen että 2 aikasemmalla kerralla kävi... Tai en mä tiedä vahvistaako se, mutta niissä kierroissa se varmasti oli ja pari päivää aikaisemmin. :)

Mä en oo oikeen jaksanu kirjottaa mitään, ku ei täälä tapahdu mitään. :D Ovista odotellessa...

:hug: Kaikille sitä tarvitseville.
 
Huomenta!

Täällä onneksi on jo vuoto loppunut...pääsee taas tositoimiin :kieh: eli peittoja pöllyyttämään. Menin ja tilasin netistä Donna sylkitestin ovulaation bongaamista varten. Minä kun en osaa niitä pissatestejä käyttää... tai siis osaan, mutta esim. töissä ei mitään mahdollisuutta tehä sellaista rauhassa. Toivotaan että se on ihan soiva peli eikä aivan susi. Olis mukava saada positiivinen tulos edes ovistestiin.

Huh yövuoro alkaa olla kohta lopuillaan...huominen tai siis tämä päivä menee aivan taju kankaalla nukkuessa. Onneksi on seuraavaki päivä vapaata. Juhannukseksikin pitäisi jotain tekemistä keksiä...täytyypä alkaa mökkejä bongailemaan. Mites muiden juhannussuunnitelmat?
 
Haltia En minä kykenisi jättämään, vaikka tahtoisin.. väkisin sormet naputtelee ekana tälle sivulle ;)
Orion Mukava kuulla, että sait töitä :) Itsekin ihan puhtaasti olen rahan takia töissä, jos lottovoitto tulee, niin jään lomalle :D Nyt on lomaa 4.8-17.8. tiedossa, mutta en tiedä teenkö vielä silloin töitä.. täytyy katsoa..
Sarah Töissä olen koko juhannuksen.. aattona iltavuoro, la ja su aamuvuorot.. sitten en tiedä jatkuuko työputki vai ei :) varmaan perjantaina saan heinäkuun puoleen väliin vuorot..

ON: myöskin vuoto alkaa olla lopuillaan.. mutta ei tee seksiä yhtään mieli |O
 
"Uskalla toivoa,
toiveesi kertoa.
Älä anna maailman
niitä kadottaa,
murheeseen hukuttaa.

On vaikeaa,
mutta silti selvitään,
tehdään mitä pystytään,
pystyssä pysytään.

Niellään kyyneleet,
katsotaan korkealle.
Sinne lennetään,
yhdessä liidetään.
Siellä hymyillään,
nauretaan maailmaa."

 
Ihana pikkuinen toivo, ihmeellinen onni.
Häivähtävä uni,
suuresta rakkaudesta alkunsa saanut
elämäsi hento lanka.
Sanaton murhe, kun sinua ei enää ole,
raastava suru, raivoisa tuska
ja sitten kenties onni kääntyy
ja saan uuden lahjan.

Saan pitää, helliä, antaa, jakaa,
uskaltautua taas kivikkoonkin,
aallokkoon,
uida itseni uuvuksiin,
huutaa pimeään,
kun kaipuu täyttää taivaan,
kuiskata hiljaa aivan läheltä,
toivoen suopeiden henkien kuulevan.

Pitkä odotus, pimeä yö,
henkeä pidätän,
kunnes pikkuiset tarttuvat hihasta
ja piirtävät sydämeen kultaisen pisaran.

Ei koskaan ole liian myöhäistä,
liian pimeää saada lapsi,
ottaa syliin elämän ihme,
kallisarvoisin hetki,
kaipuun kuiskaava kutsu, tuskan huuto,
kunnes vihdoin olet luonani
ja saan pitää sinua sylissä.
Iäti rakas, iäti omamme.
Rakas ja ihmeellinen.
Voi, niin rakas.


Vähän toiveekkaampi..
 
Tosi kauniita runoja möhkis :heart: Tulee ihan itku silmään noita lukiessa. Sanat merkitsee niin paljon...

Kävin tänään pääsykokeissa. Huh hei, ohi on! Toivottavasti onni olis myötä ja pääsisin sinne kouluun :D Vähän muuta ajateltavaa tämän raskautumisen miettimisen ohella...
 
Murppa Peukut pystyssä :) :heart:

Itse jäin tasan vuosi sitten sairaslomalle, joka lopulta kesti lähes kk.. Nyt voisi juhannuksen jälkeen aloittaa sairasloman ja olla elokuun alkuun ;) Pomo tykkäisi :D Ja 13.6 viime vuonna oli pääsykokeet mulla, en tosin uskonu olevani 20 parhaan joukossa, huih.. :p
 
Murppa: Pahoittelut tädistä! :( :hug: Peukut pystyyn, että pääsykokeet olis menny nappiin!

Orion: Hienoa, että sait töitä. Onnea! =) Itsekin tiedän, ettei siivous mitään maailman herkuinta hommaa ole, mutta kyllä sen kestää kun siitä rahaa saa.

Sarah kyseli juhannussuunnitelmista... Me mennään mökille koko juhannukseksi. =) Mökki on metsän keskellä ja järven rannalla, joten voi olla, että on aika hyttys-täyteinen juhannus. :D

Möhkö: Kauniita runoja! :heart:

Tänne ei mitään uutta. Ultraa odotellaan pelonsekaisin tuntein... :| Huomenna olis autokoulun 2. vaiheen rata-ajo. Perjantai 13. pvä... :eek: :/
 
Täällä alkaa olla vuoto myö ohi ja väsyneenä aloitellaan uutta kiertoa. Ollaan miehen kanssa molemmat tehty nyt niin paljon töitä, että enssimmäistä kertaa meidän 3 ja puoli vuotisen yhdessä olon aikana ei paljon ehditä/jakseta olla kiinnostuneita toisistamme. Illalla molemmat nukahtaa samantien kun vaaka-asentoon pääsee, ja aamulla kuuden jälkeen vielä tokkurassa juodaan aamukahvit. hieman rankkaa, mutta eipähän ehdi vauva-asiaa ajatella niin paljon. mullakin oli tässä pääsykokeita, saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Viikonloppuna haluaisin rentoutua ja viettää aikaa miehen kanssa kahdestaan, mutta eiköhän se halua tietysti mennä meidän vanhemmille auttamaan isää jossain töissä, mssä on luvannut. :/ ja juhannuksena mennään miehen vanhemmille. ovis oliskin ehkä silloin, voi olla että menee tämäkin kiero harakoille, mutta en jaksa masennella vielä.

Möhkö ihania runoja. Itse olen myös paljon lukenut runoja, ja itsekin kirjoitellut tunteitani ylös, kun on oikein paha olla, tai herkkä olo, ne aina jotenkin rauhoittaa.

Orion onnittelut multakin työpaikan johdosta. kiva, että saa jotain tekemistä ja rahaa!!

Tintulle onnea ansimmäiseen(?) ultraan. On varmasti ihanaa nähdä miten pikkuinen alkaa kasvamaan :heart:

Murppa täälläkin toivotaan sulle hyviä pisteitä pääsykokeissa. Koska tulee tulokset?
 
Hiiop.. :) Melkein 3 sivulle oltiin tiputtu.. huoh.. rankka viikko takana, huominen olisi vapaa vielä :) Juhannuksen jälkeen on 18 tunnin työvuoro, 13-07.. :p

Mies eilen piristi päivääni oikein kunnolla.. kertoi, että hänen mesekaveri, jolla on kaksi lasta (olisikohan n.10kk ja 2v) on raskaana.. erosi miehestään pari kk sitten, mutta olivat humalassa nähneet, tehneet ja lauenneet.. oli sitten ottanut katumuspillerin ja nyt tehnyt testin rv 7 menossa ja varasi ajan aborttiin.. :headwall: Siis NIIN epäreilua..
 
Haltia: Harmi, jos kierto menee pieleen :( Siis ettei hirveästi ehdi yritellä.. Mutta elä vielä heitä kirvestä kaivoon :) Nii, ja ne pääsykoetulokset tulee aikaisintaan 27.6. Peukut pystyssä!

Voi ei Möhkis! Kauheata, millaisia ihmisiä maailmassa on.. On niin epäreilua, että meille ei lasta anneta ja sitten jotku tekee abortteja... :(

Mulla on sitten huomenna se aukiolotutkimus. Pelottaa ja jännittää.. Se mahdollinen kipu sekä sitten myös ne mahdolliset huonot uutiset. Mutta ennen kaikkea se tutkimus :( Pitää olla rohkea!
 
Murppa Millaiset uutiset? :)

ON: eilen nousi äkillisesti kuume 39.. kurkkukivulla alkoi ja parin tunnin päästä oli jo 39.. ja nyt ei ole mitään.. klo 5 oli vielä 38.. en ymmärrä.. huomenna palkaton sairaslomapäivä.. mutta lihaskivut on mielettömät, auts.. ja en saa nieltyä mitään..
 
Tää pino alkaa olla niin hiljainen, kun kaikki on siirtynyt odotuspuolelle.

Möhkö tuollaiset uutiset on kamalia. Harmittaa niin kauheasti, että toisilla nappaa heti kun vähän sählää, ja sitten ei haluta pitää lapsia, ja toiset saa yrittää vuositolkulla ilman mitään tulosta. Kummalliselta kuullostaa sun täuti!! :$ toivottavasti paranet pian.

Murppa Miten aukkari meni? toivottavasti ei ollut kovin kivulias toimenpide.

Meillä pitäis saada mies simppatestiin nyt tälläviikolla. se vaan jännittää sitä kauhean paljon, ja töiden kanssa tuntuu niin vaikealta järjestää aikaa. Ja se ei oikein uskalla soittaa ja varata itselleen aikaa, mun pitäis hoitaa kuulemma noi asiat. silti se haluais et tutkimukset ettenis, ja on hyvin surkeana.. ehkä mä sen oviksen vielä täsä kierrossa bongaan ja saadaan aluilleen juhannuksena lapsi, se oliskin ihanaa :heart:

Mukavaa juhannuksen alusaikaa kaikille. :wave:
 
Täälläkin sairastellaan :snotty: Sekä minulla että miehellä kamala flunssa, nenä vuotaa ja kurkku on kipeä, miehellä kuumettakin.. Jospa tämä tästä äkkiä paranisi, ei ole kiva sairastaa juhannusta... :ashamed:

Koeta haltia kannustaa sitä miesrakastasi sinne testiin. Sehän ei kuitenkaan satu eikä mittään.. Tietenkin ne tuloksethan jännittää toki, mutta pääseepähän siitäki jännityksestä sitten ku se on tehty :) Meilläki mies antoi uuden näytteen viime torstaina ja jännityksellä odotellaan tuloksia varmaan jo ens viikolla.

Kävin tosiaan siellä aukkarissa, auts! En oo hirmu kipeä, mitä nyt hartioihin sattuu vähän.. Itse toimenpide ei hirveästi sattunut, tuntui lähinnä vain epämukavalta. Se sattui, kun katetrin palloon laitettiin ilmaa ja se venytti kohtua. Mutta jännitin aika lailla turhaan, molemmat puolet oli auki, onneksi! :D Sain vielä 2 tbl Metronidazole-antibioottia toimenpiteen jälkeen. Otin siis 1,2 g Ibusalia ennen toimenpidettä. Onneksi se on ohi nyt :)

Juhannusta odotellessa... Voimia meille vahvoille naisille!
 
Möhkikselle parantumisia :flower: ja murppa, hienoja uutisia!

Minäkin täällä vielä toiveilen hiljaa. Ei vain jaksa yleensä kirjoittaa, toivottavasti se passaa teille :) Meinaa masis iskeä kun näyttäis siltä että ei ees ne terot saa menkkoja aikaiseksi. Tuntuu niinku musta lis yhtäkkiä tullut mies, viiksetkin kasvaa :ashamed:
 
Ompas murppa mukava kuulla että kaikki on ok

haltia kyllä meilläkin miestä jännitti simppatesti. Sen näki siitä, että se oli tosi hiljanen ennen sitä ja tuloksia ootellessa se myönsi, että pelkäävänsä. Onneksi kaikki oli hyvin.

Möhkis täällä myös kamala nuha päällä. Kuumetta ei tietenkään ole niin ei saa saikkua. Nokka vuotaa ja on kurja olo :snotty:

Toivottavasti tästä paranee ennen jussia...mulla oviksen pitäisi olla juurikin silloin viikonloppuna. Juhannustärppi olisi enemmän kuin ihanaa. Minä en vaan oikein kyllä osaa käyttää tuota sylkitestiä...tai en ainakaan ole saanut kuviota vielä muuttumaan. Voihan toki olla, että ovis ei olekaan ihan vielä.
 
Huomenna nyt sitten mies olis vihdoin menossa sinne simppaestiin, ja kyllä se nyt kovasti haluaa itsekin hoitaa sen pois alta. Se just oikeestaan jännittääkin kun se on edessä vielä.. sitten pääsis hyvällä mielellä juhannuksen viettoon, ja tositoimiin :kieh: toivottavasti ovulaatio olis tässä kierrossa vähän selkeämpi kuin viimeksi, kun hailakkaa näytti 2 viikkoa, eikä yhtään kunnon plussaa tullut.

Neppi saa olla hiljaakin, aina ei tarvitse puhua. Kiva silti välillä kuulla sinunkin kuulumisia, toivottavasti ne menkat nyt saataisiin alkamaan.

Täällä onkin paljon porukkaa kipeinä, toivottavasti paranette pian, ja pääsette juhannuksen vietoon.

Murppa ihanaa kuulla, että auki oli!!

Mukavaa juhannusta kaikille, mikäli en ennätä kirjoitalla ennen sitä. Toivottavasti saataisiin juhannustaioilla meille vauvoja :heart:
 

Yhteistyössä