n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

Mut eikös se Haltia ollut, että testaat lauantaina vasta? :) Toivotaan että tuhruttelu loppuisi.. Ja miehesi kannattaa lähteä lääkärissä käymään, jos veri on tuoretta (punaista), vanha tummanruskea veri ei ole niin vaarallinen.. Mut ei heti kannata mitään syöpää epäillä :) Suolistoon voi tulla esim. stressistä haavoja, ja sitähän teillä on riittänyt :) tsemppiä :) :heart:
 
Jännittää jo haltian puolesta!! :) Tsemppiä kovasti vielä parin päivän piinaan!

Täällä omaa napaa... Tänään pistin Puregonin. Tuntui vähän ilkeälle, vaikka olenhan minä insuliinia pistellyt jo 15 vuotta, mutta silti.. Sitten pari päivää on jo tuntunut nippailua oikealla alavatsalla. Oviskipuja? En oo aiemmin tuntenu ovista joten jännä tunne tämä uus :) Huomenna aamulla ultraan, sitten jännätään hoitopäivää, että onko se ens tiistai. Jännittää kamalasti!
 
Kiitos kaikille tsemppauksesta. Tuhruttelu loppui samana iltana kun alkoi, eikä mitään ole sen jälkeen tullut, huomenna olisi oikea testipäivä, mutta testataan pe iltana ja la aamuna miehen kanssa kotona. kyllä jännittää. vähän menkkatuntemuksia on ollut, väsyttänyt hirveästi, rinnat ei enää ole niin arat. En tiedä mitä uskoa ja toivoa. tulen kyllä teille heti kertomaan.

Möhkis, kiitos myös kertomisesta tuosta veriasiasta, ehkä se ei ole mitään vakavaa, vähentynyt on ja mies sanoi menevänsä lääkäriin.

Murppa Tiedän noi tunteet, o se tosi jännää aikaa. asiat oikeasti menee eteenpäin. toivotaan, että kaikki menee hyvin.
 
murppa mulla oli kans sellaisia jänniä tuntemuksia oikealla puolella ennen ultraa. Siellähän se johtofolli sitten olikin. Jännää miten sitä oli itse kuitenki jotenki pettyny siihen että oli vaan yks kunnollisen kokoinen....vaikka sehän inseminaatiossa oikeastaan on tavotteenakin.

haltia oletkos jotenkin pystynyt keksimään muuta ajateltavaa vai antanut itsesi haaveilla ja pelätä. Mulla menossa vasta pp6 enkä pysty juuri mitään muuta miettimäänkään kuin vauvaa.

ON: täällä siis jatketaan haaveilua...varsinaista piinaa. Viimeiset pari päivää oon miettiny että siellä se pieni munasolu vaeltelee pitkin mun kroppaa...tänään alkaa sitten sellainen mietiskelyn vaihe, kuinka se sama pieni munasolu nyt kiinnittyy kohtuun B)
 
Tänään kävin sitten ultrassa. Vasemmalla puolella ei ollu mitään mainitsemisen arvosta, oikeallakin puolella vain yksi 13mm halkasijalla. Eipä ollu kovin hyvät fiilikset sen jälkeen :( Mutta jännä juttu Sarah, mullaki tosiaan oli sekä tuntemukset että johtofolli oikealla puolella. Pistin tänään vielä Puregonia 75 ky ja huomenna sama annos. Sitten maanantaina uus ultra. Lääkäri sano, että jos ei tilanne parane niin tämä kierto menee hukkaan.. Pelottaa.....

Muutenki vähän huono olo. Pikkusisko joutui eilen sairaalaan ku kohdunkaulakanava oli lyhentyny vain kahteen senttiin! Pelottaa siskon puolesta, että miten siinä käy, rupeeko lapsi syntymään jo nyt. Viikkoja ei oo vasta ku 25.... :(

Jaksa haltia vielä tsempata itseäsi! Elä vielä luovuta tilaa negatiivisille ajatuksille.
 
murppa :hug: eiköhän se folli sieltä kasva vielä parilla puregonilla...minäkin jouduin pistämään sen yhden "ylimääräisen" annoksen ja sillä saatiin folliin lisää kokoa. Jännitti aivan kamalasti sen pregnylin kanssa sillon...pääsi leikkimään pikkukemistiä :LOL: ainakin melkein
 
^ Mie jouduin kerran pistää kolme viikkoa menopuria (vastaava kuin Puregon) ennen kuin siellä tapahtui.. Se on alkuun sumplimista annoksilla, sitten kun annos löytyy niin homma lähtee etenemään :)

Jätin eilen tän uuden poikaystävän.. Mutta elämä jo vie eteenpäin :) Parhaan ystävän synttäreitä lähden juhlimaan Ouluun.. Oi oi.. :)
 
^ Mulle lääkäri sanoi, että kun sairastan diabetesta niin aloitetaan pienillä annoksilla. Ettei tulis kaksoisraskautta eikä muitakaan ongelmia. Harmittaa vaan, jos niitten pienten annosten takia menee tämä kierto hukkaan :(

Pitäisikö möhkis pahoitella vai onnitella...? Et ainakaan kuulosta kovin surulliselta.. Pidä hauskaa Oulussa! :)

Haltia, millä mielellä olet? Joko jännittää huominen, vai ajattelitko testata tänään jo?
 
Hei taas pitkästä aikaa! En todellakaan näytä olevan pinon aktiivisimpia.. :whistle: Elikkä menkat tuli odotetusti ihan ajallaan viime viikolla. Nyt menossa jo kp 11. Syysloman viimesistä päivistä tässä nautin. Koko loma on menny kotona löhötessä, kun miehellä on töitä. Mutta loma on loma, vaikkei mihinkään pääsiskään.. Oon saanu ilmeisesti vähemmän kivan kaverin. Taitaa taas vaihteeksi olla hiivatulehdus, enkä mä millään kehtais mennä ostaan apteekista lääkettä tähän vaivaan. Noloa myöntää.. :ashamed: Typerää, tiedän. Kai tää vaiva tulee kaikille naisille jossain vaiheessa. Pakko vaan ottaa ittee niskasta kiinni ja marssia apteekkiin, ei tän kutinan kans kukaan elä. :kieh:

Murpalle tsemppiä follin kasvatukseen. :) Ja Haltialle plussapuhureita. Toivottavasti saadaan seuraava plussa pinoon.

Muille tasapuolisesti onnentoivotuksia ja lohtuhalauksia, mitä kukin tarvitsee. :)
 
Khaos: Ootko kokeillu kotikonstia eli maustamatonta jogurttia hiivaan? Sanovat että toimii. Ite en oo kokeillu ku nuo mitä pieniä kutinoita on ollu ni on menny ittekseen ohi.

Haltia: Joko on testitulosta? :)

 
Mä olen raskaana :heart: Ollaan molemmat miehen kanssa ihan sekaisin. mulla oli vuotoa vielä eilen illalla ja tänään, ja olin ihan varma, että nyt alkoi menkat, mutta mies osti testit, ja itkua tihertäen tein sen äsken. mies näki ensin ja mä sitten kaksi viivaa. mä olen aivan sekaisin. olin jo luopunut toivosta. itkettää, väsyttää, menkkamainen olo, muuta oiretta ei, mä olen aivan sekaisin. kiitos ihanat tuesta, ette tiedä miten tärkeää se on. tämä meidän ihme, koeputkilapsi on nyt mun mahassa. apua.
 
Kiitos mohkis, ja murppa!! laskettu aika oli 25.6 eli juhannusvauva :) uskomaton olo. kokoajan tuntuu, että kuukautiset alkaa, sellaista ruskeaa vanhaa verta tulee välillä pyyhkiessä. testi oli ilta pissasta ja viivat ihan tummat, joten kai se on uskottava, vaikka viellä on epätodellinen ja pelokas olo, ettei vaan mee kesken meidän pieni. pitää aina välillä käydä katsomas testiä, että oliko siinä tosiaan kaksi viivaa.

Niin, ja kun selviän shokista tulen vielä tänne teidän juttuja kommentoimaan, nyt ei päässä pyöri mikään. 2,5 v lapsettomuutta ja mikrohedelmöitys vauva, uskomatonta
 
Haltia: Onnea! =) :flower: :flower: :flower: On varmasti aivan uskomaton olo. Voin melkeen kuvitella.


Itellä meinaa taas vaihteeksi rueta ottaan koville... :'( Tuntuu muutenki ihan ku kaipaisin jotain, en edes tiedä mitä. Jotain vauvan lisäksi. Mutta kunhan nyt sen eka... Kokeilen vyöhyketerapiaa ihan kunnolla nyt. Voi olla, että tässä kierrossa ei voida edes yrittää just tuon hoidon takia, mutta ens kierrossa sitte. Ei oo vielä varmaa että voidaanko nyt... Toivon että voitas. Mutta toisaalta jos ei voi, ni ei tarttis sitte kytätäkään mitään oireita.
 
kinkakauan ja paljon vuotoa raskauden alussa on normaalia? mulla kans eilen on tuhrutellut vessassa käydessä ruskeaa verta, ja tänään sitten aamulla punaista. huosuihin ei ole vielä valunut, mutta paperiin tullut paljonkin, vähän kirkkaampaa. pelottaa aivan kauheasti. eilen illa tosiaan tehtiin iltavirtsasta testi ja oli aivan kirkas. muuta ei ole tehty. keskiviikkona menen klinikalle, kun sitä ennen en pääse. kamalan pelottava olo.
 
Taisi olla liian aikainen vaihe iloita. Vaikka testi selkeä plussa, niin nyt vuodan jo aika paljon. Verta tulee aina kun käy vessassa niin aika paljonkin sellaista tummaa ja tahmeaa.. Olen itkenyt koko aamun. ei elämä voi olla näin epäreilua. tein tehtiin uusi testi äsken, ja plussaa sekin vielä näytti, mies lähti käymään apteekissa haemassa lisää testejä, sekin on ihan sekaisin. pääsen vasta keskiviikkona verikokeeseen. kuinka paljon verta vuotaa keskenmenossa? olen aivan sekaisin, ei ei ei tämä ei voi olla mahdollista. huudan ja kiljun että ei saa viedä mun vauvaa, ei voi olla niin väärin, että meille tulee vauva, miksi elämä kiusaa. antaa ja ottaa seuraavana aamuna pois. toivo mennyt.
 
Haltialle Aivan järjettömän suuret onnittelut plussasta!! Aivan mahtava!! =) :flower: Pikkuselle paljon tarrasukkia mtakaan :) *Muoks* Toivon mukaan tuo ei tarkoita mitään pahaa. Raskauden alussa voi vuotaa suhteellisen paljonkin verta eikä se vielä tarkoita mitään. Kovasti tsemppiä ja voimahalit!!

Orion Itehän kokeilen viis kertaa vyöhyketerapiaa. En jaksanu käydä varmaankaan tarpeeks tiiviisti ja nyt on sitten ne hoidot jääneet. Olisin halunnu vielä ottaa oikein intensiivisen hoitojakson, mut meen nyt eka käymään siellä gynellä ja katon saanko siltä läääkkeitä apuun. Jos en saa niin sitten otan vielä kuurin vyöhyketerapiaa.
 
Varovaiset onnittelut Haltia. Toivottavasti on harmitonta vuotoa. Mulla ainakin oli keskenmenovuoto siitä tuulimunasta aivan järkyttävän runsasta. Yösiteestä läpi puolessa tunnissa.. :/ Haleja ja peukutuksia. :hug: Pysy kyydissä pikkuinen.
 
Kiitos kaikille. meillä täällä kuitenkin maailmanlopun fiilikset. Verta tuli eilinen päivä niinkuin kuukautisissa, ja tänään vielä on jatkunut. Olen itkenyt silmäni puhki. mies on myös sekaisin. tappelua syntyy kun mies laukoo jotain sarkasista, että hänen siemenensä on paska, ja mitään vauvaa ei ehkä ikinä saada. sekin oli vitsi, mutta en ymmärrä nyt niitä vitsejä. pelko on kamala. miehellä vielä eilen oli toivo, mulla ei. miksi näin pitää käydä. viimeinen oljenkorsi, icsi-hoidot, ja ei tullut vauvaa. joulukuussa olis pas, jos niistä joku alkio selviää, ja meillä on rahaa. maailma kaatuu, matto vedettiin alta.
 

Yhteistyössä