joo, mä olen vai koittanut rauhoittua, koska en voi tehdä asioille mitään. Oireet viittaa mielestäni selväsi raskauteen, ja tänään tekemäni testi kotona oli kyllä niin vahva plussa, ettei siitä voi erehtyä, silti en vielä nuolailse, koska ensi viikolla vasta on se kontrolli verikoe, että nähdään, onko arvot lähtenyt nousemaan keskiviikkona oli hcg 509 vähän pp20 viitearvon alapuolella, joten saattaa pahassa tapauksessa olla kohdun ulkoinenkin. keskenmenoon en kauheasti usko, koska oireet vaan jatkuu, rinnat on kasvanut, kipeytynyt ja paha olo iskee aina aamulla ennen 11 jolloin on pakko saada heti ruisleipä tai oksennan. mahaa nipistelee uroin mistäkin, ja luulen, että kohtu kasvaisi... silti en usko vielä mihinkään, tuli sitä verta niin paljon, että jos se ei ollut huono merkki, niin ei sitten mikään. Kuitenkin olen ihmetellyt, että jos se keskenmeno olisi tapahtunut viikko sitten 2 päivää testipäivän jälkeen, niin olisiko hormooniarvoni voinut olla niin korkea, että se olisi laskenut keskiviikkoon mennessä vain 509 ja että keskiviikosta tähän iltaan se olisi laskenut vain niin vähän, että testi näyttä vahvempaa viivaa kuin koskaan. huokaisen kuitnkin vasta 5.11 ultran jälkeen, jos kohdussani sykkii sydän. nyt vain olen koittanut psyykata itseni uskomaan, että kaikki on ihan ok, kävi sitten kuinka kävi. Ensi viikolla selviää tosiaa se verikoe ja sitten ollaan jo vähän viisaampia. siinäkin varaudun pahimpaan, oli se arvoni viimeksi niin matala.
epätietosuus on maailman kamalinta. ei tässä osaa olla mitenkään päin. musta tuntuu, että mua on pidetty piinassa 2 kuukautta, ja aina kun luulen, että se loppuu niin mitä viel. ja oikeasti luulin joskus, että jos raskaustestiin tulee plussa vohuokaista helpotuksesta. kattia kanssa, kaikki menee vain hullummaksi. ei auta kuin odotella.
Murppa ihanaa, että saitte molemmat siirrettyä kuitenkin toivotaan nyt, että molemmat lähtee kasvamaan, kaksoset olisi ainakin mun mielestä ihanat. toionkin seuraavalla kerralla pas:issa, että laittavat molemmat alkiot jos selviävät sulatuksesta. ja ei kannata säikähtää jos vuotoa tulee, vaikka testi näyttäisi plussaa, se näyttää olevan näiden hoitojen aikana melkein tavallisempaa kuin poikkeavaa. käytätkö sä nyt lugeja? mietin myös sitä, että olisiko se että lopetin luget, voinutaiheuttaa sen vuodon, että jotenkin limakalvo olis ohentunut tms. Miten sinä olet voinut? oletko toipunut punktiosta? voimia piinailuun.
epätietosuus on maailman kamalinta. ei tässä osaa olla mitenkään päin. musta tuntuu, että mua on pidetty piinassa 2 kuukautta, ja aina kun luulen, että se loppuu niin mitä viel. ja oikeasti luulin joskus, että jos raskaustestiin tulee plussa vohuokaista helpotuksesta. kattia kanssa, kaikki menee vain hullummaksi. ei auta kuin odotella.
Murppa ihanaa, että saitte molemmat siirrettyä kuitenkin toivotaan nyt, että molemmat lähtee kasvamaan, kaksoset olisi ainakin mun mielestä ihanat. toionkin seuraavalla kerralla pas:issa, että laittavat molemmat alkiot jos selviävät sulatuksesta. ja ei kannata säikähtää jos vuotoa tulee, vaikka testi näyttäisi plussaa, se näyttää olevan näiden hoitojen aikana melkein tavallisempaa kuin poikkeavaa. käytätkö sä nyt lugeja? mietin myös sitä, että olisiko se että lopetin luget, voinutaiheuttaa sen vuodon, että jotenkin limakalvo olis ohentunut tms. Miten sinä olet voinut? oletko toipunut punktiosta? voimia piinailuun.