Nyt verikokeessa käyty, ja raskaana olen ainakin ollut. tulos oli hieman viitearvon alapuolella (ei sanonut mikä se arvo oli) mutta sanoi, että vasta ensi viikolla kannattaa tulla seuranta verikokeeseen, koska arvo muuttuu niin hitaasti. Olo on hirveän stressaantunut, ei tämä jännittäminen ja pähkäily lopu millään. Hoitaja sanoi, että tässävaiheessa vk 4 +6 arvot heittelee vielä hirveästi, joten mitään varmaa ei voida sanoa. sanoi, että saattaa viitata myös kohdun ulkoiseen, tai kaikki saattaa olla hyvin, ei auta kuin odottaa taas. kyllä tämä on kauheaa. ja jos jotain muutosta tulee, niin soitto klinikalle, tai päivystykseen, ens viikolla voidaan jo ultrata, jos tilanne kehittynyt huolestuttavaksi, muuten lääkäri ja ultra 5.11. Vuoto oli siis lauantaina melko tummaa punaista ja hieman kölönttejä, sunnuntaina väheni, vähän klönttejä, ti ja ke ollut niukahkoa ja tänään ei juuri mitään. yhtenäkään yönä ei ole vuotanut, vaikka kuukautisten aikaan vuotaa aina. siteeseen ei ole tullut paljon, mutta pönttöön välillä, määrä vaihdellut. mitän kramppeja tms ei ole ollut, normaalia menkkajomotusta välillä, hirveä väsy ja nipistelyä välillä. kuvottavaa oloa jatkuvasti. olin jo luopunut toivosta, mutta nyt kuitenkin mietin, että josko kuitenkin.
Kysymys onko teillä tietoa noista hcg arvoista, onko ollut normaali raskaus, vaikka ei arvo tässävaiheessa olis viitearvojen sisällä? jos alapuolella, onko tarkoittanut keskenmenoa? entä vuoto, onko kenelläkään tullut klimppejä, ja silti kaikki olis ollut hyvin.
inhottavaa, että tästä piinasta ei pääse ollenkaan. entä seksi jos on vuotoa ollut? ei olla uskallettu harrastaan n kuukauteen seksiä, ja olin jo toivonut, että vihdoin päästäisiin toistemme kimppuun. Ei tässä uskalla juodakaan, vaikka olin ajatellut viinipullon avata, jos keskenmeno on tullut. nyt sitäkin pitää odottaa taas viikko.
ihmisille ollaan kerrottu nyt meidän tilanteesta ja olen todella onnellinen siitä. helpotti kovasti, ja kaikki ovat olleet hyin ymmärtäväisiä ja tukeneet kovasti.
Murppa toivotaan parasta että alkiot jakaantuu hyin. se alkion siirto ei ole enää yhtään niin kivulias toimenpide. ihan kivuton ja nopea.
sarah älä luovu toivosta. mullakaan ei pahemmin ollut oireita, ja silti olin raskaana. nyt kun olen, niin onkin paljon oireita ja tulut. ja tuo vuoto. lääkäri sanoi meille, että voi olla raskaana, vaikka vuotaisikin, mutta mua hirvittää noi pienet hyytymät, ja ne liiskaa toivon, muta sua siis ajatellen, voit olla raskaana vaikka vuotoa tulisikin.