n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

Haltialle kauheasti jaksuja ja mulla on kaikki sormet ja varpaat ristissä että pikkuinen pitäis tiukasti kiinni! Mulla on sellainen käsitys että jos vuoto ei ole RUNSAAMPAA kuin kuukautisvuoto niin se ei vielä välttis tarkoita mitään. Onko sulla kipuja? Toivottavasti pääset jo maanantaina tarkistuttamaan tilanteen niin ettei tarvitse kauaa elää epätietoisuudessa. :hug: :hug: :hug:
 
Voi haltia :hug: Pääsettekö tänään miehen kanssa jo testiin sinne klinikalle? Eihän tuommosta voi kestää yksin kotona :(

Täällä tänää ultra.. Toivottavasti rakkula(t) olis kasvanu ja päästäis huomenna siihen inssiin, vihdoin ja viimein...
 
Uutisia, ISOJA uutisia! Kävin tänään ultrassa. Vasemmalla puolella oli 4 isoa (n. 15mm) rakkulaa, oikealla yksi iso ja paljon pieniä. Lääkäri sanoi, ettei inssiä voida tehdä. Niinpä päädyimme päivystykselliseen IVF:ään, joka tehdään JO keskiviikkona!! Minä oon ihan sekaisin, jännittynyt, peloissani.... Kaikkea mahdollista :D Mutta myös innoissani, sillä tämähän voi onnistua, oikeasti! Nyt pitää vaan sisäistää, että ylihuomenna makaan jo punktiossa. Jännää! :)
 
Murppa Oi oi :) ihanaa.. teillähän tapahtuu nopeasti :)

Itselläkin iso uutinen kerrottavana.. Palaamme miehen kanssa yhteen :) Joten ensi kuussa jatkamme vauvan yrittämistä, emme tahdo ehkäisyä ottaa käyttöön.. Ovis oli mulla vkonloppuna, joten ens viikon vkonloppuna menkat, joten marraskuun puolessa välissä pupuilu jatkuu.. ehkä yritämme kaksi IUI:tä ilman lääkkeitä (luomukiertoihin) ja sit alkuvuodesta IVF, kun lääkkeet saa sit kerrytettyä sen vuoden puolelle.. Saa nähdä :) Mut mies muuttaa takaisin tässä tällä ja ens viikolla :)
 
Ihanaa möhkis ja murppa Mukavaa kuulla hyviä uutisia! Mites haltiajakselee :hug:

ON: Täällä ei tainnu ensimmäinen inssikierto tuottaa tulosta. Toivoin vielä viikonloppuna että kipeytyneet tissit ois ollu jokin varhainen oire, mutta tänään on alkanu ne ah niin tutut menkkaoireet eli täti kurvaa kylään parin päivän sisällä..-. :attn:
 
Haltia: :hug: *mä olen sanaton..* Koittakaa jaksaa ja uskoa.

Möhköfanttis: Tosi hieno juttu että yhteen palaatte. =) Saanko udella että miten päädyitte takas yhteen? :)

Murppa: Onnea IVF:ään! Jännä miten yhtäkkiä asiat meneeki aivan eri tavalla. :D


Minä täälä kärsin tämmösistä pikku vaivoista. Monena päivänä ollu vihlovaa päänsärkyä, niskasta/harteista lähtien. Tänään ei onneks enää, mutta tänään on sitte ollu elohiiri toisessa silmässä koko päivän. :kieh:
 
No siis lyhykäisyydessään tämä meidän ero aika.. Mehän erottiin heinäkuun lopussa, eroa mietittiin toukokuusta lähtien. Oltiin ihan loppuun palaneita jne. Mie tapailin kolmea miestä tässä välissä, mutta silti koko ajan sydän vei exän luo.. Välit olivat todella hyvät ja keskustelimme monta kertaa viikossa.. joskus vain yleisistä asioista, toisinaan syvällisistä.. Kunnes nyt tajusimme, että emme me ole koskaan lopettaneet rakastamasta, väsyimme vaan näyttämään sen.. Nyt teemme parisuhteen eteen töitä lujasti ja vauva tulee kun on sen aika :) Lääkkeellisiä hoitoja emme tänä vuonna ota, katsotaan ensi vuonna sitä sitten onko vielä tarvetta.. jouluplussa olisi kyllä ihana :heart: Mies muuttaa minun luokse takaisin, mulle jäi erossa kolmio, joten tässä on tilaa sit vauvallekin.. Ja tästä katsotaan josko ostaisimme oman asunnon, kun hinnat tippuvat, sen näyttää tuleva.. nyt pitäisi tänään siivota ja järjestellä kamat, jotta mies saa tuotua kaiken takaisin :) Ja eilen laitoin sormuksen sormeen.. :heart: I am so happy now... :) *pahoittelen hehkutustani, ymmärrän kyllä teidän pettymykset vauva-asioiden suhteen.. eiköhän ne minullekin taas tutuksi tule*
 
Vau möhkis, tosi mahtavaa!!! Ihan hirmuisesti onnea teidän yhteenpalaamisen johdosta! *onnenhali* Nyt vain tsemppiä siihen parisuhteen hoitamiseen ja sitten kun aika koittaa, myös hoitojen jatkamiseen.

Voi ei Sarah! :hug: Harmittaa sinun puolestasi :(

Ja kiitos tsemppauksesta Orion! Jännittää kyllä ihan pirusti, kun huomenna pitäis olla klo 8.45 jo OYSissa. Ei minua ainakaan tässä vaiheessa niinkään se tulos jännitä, vaan itse se toimenpide ja kipu ja kaikki.... Hui!
 
Hei ihanaa möhkis, saamme sut taas varmaan takaisin tänne meidän listalle (jonka päivitys on valitettavasti jäänyt tämän oman kaaoksen keskellä)

Murppa onnea tulevaan ivf:n kiva, että asiat lähti etenemään =)

Sarahille paljon onnea toivon kuitenkin että sen plussan nyt saisit.

ON: olen ihan sekaisin. Vuoto ei siis ole loppunut, paitsi hetkittäin. yhtenäkään yönä en ole vuotanut. vuoto loppuu n klo 20.00 ja alkaa aamulla 10.00 päivällä vaihtelevasti vuodan välillä paljonkin, ja välillä klönttejäkin. Mitään kramppeja ei ole ollut, mielestäni oireet viittaavat enemmän raskauteen kuin keskenmenoo, mutta vuoto taas kielii muuta. olen ihan uskomattoman väsynyt, pahoinvoiva, nippailua alavatsassa ja menkkamaista juilintaa, pissattaa koko ajan. huomenna verikokeesen. en enää tiedä mitä toivoa. jos olenkin raskaana, niin en tiedä miten vauva voi kun vuodan koko ajan, sitten taas toisaalta itkettää sen vauvan perään. en vaan enää jaksa ihmetellä, ei voi mitään, jos menee kesken, sit on pakko suunnistaa kohti tulevaa oli kuinka vaikeaa vaan. niin ja olen päätellyt, että vuoto lisääntyy, kun ponnistelen fyysisesti (kävelen, kannan painavia asioita jne.) Nyt siis uskon, että tämä on kuitenkin keskenmeno, huomenna tai myöhemmin se sitten selviää.
 
Hei haltia ja mukavaa kuulla sinusta. Toivottavasti jaksatte miehesi kanssa...epätietoisuus on kamalaa.

murppa kuis siellä Oys:sissa meni?

mukavaa saada möhkis takaisin vaikka et sinä kyllä ole meitä kunnolla edes hylänny.

Jokos Orionilla olo helpottaa?

ON: Täti ei vielä ole kurvannut kylään, mutta olen todella pessimistinen tämän kierron onnistumisen suhteen. Miehelle jo eilen kiukuttelin asiasta vaikka sattuu se varmasti häneenkin ihan samalla tavalla. pp14 eli testipäivä olisi perjantaina, mutta en tee testiä silloin. Jos täti malttaa mielensä viikonlopun yli niin sitten pissin tikkuun alkuviikolla. Ollaan menossa pohjoseen mun vanhempien luo niin en halua pilata viikonloppua negalla.
 
Joko oot haltia päässy käymään siinä verikokeessa?

Me sitten käytiin miehen kanssa tänään OYSissa ja minä siinä punktiossa. Oli hyvät esi- ja kipulääkkeet, mutta silti se sattui. Ei niin kamalasti, mutta kuitenki jonkin verran. Luulenpa, että jännitys ja pelko sai sen sattumaan enemmän kuin jos olisin ollut rentona. Itse punktio ei kestäny ku pari minuuttia korkeiltaan. Saaliiksi saatiin vaan 2 munasolua, koska tämä ei varsinaisesti ollu IVF-hoito alusta asti. Että vähän huonommat mahollisuudethan tässä on :( Mutta ei piä lannistua vielä. Huomenna soittaavat, mikäli kumpikaan ei jakaudu. Jos soittoa ei kuulu niin perjantaina takasin siirtoon :) Jänskättää! Nyt pitää mennä pötkölleen, sattuu massuun....
 
Nyt verikokeessa käyty, ja raskaana olen ainakin ollut. tulos oli hieman viitearvon alapuolella (ei sanonut mikä se arvo oli) mutta sanoi, että vasta ensi viikolla kannattaa tulla seuranta verikokeeseen, koska arvo muuttuu niin hitaasti. Olo on hirveän stressaantunut, ei tämä jännittäminen ja pähkäily lopu millään. Hoitaja sanoi, että tässävaiheessa vk 4 +6 arvot heittelee vielä hirveästi, joten mitään varmaa ei voida sanoa. sanoi, että saattaa viitata myös kohdun ulkoiseen, tai kaikki saattaa olla hyvin, ei auta kuin odottaa taas. kyllä tämä on kauheaa. ja jos jotain muutosta tulee, niin soitto klinikalle, tai päivystykseen, ens viikolla voidaan jo ultrata, jos tilanne kehittynyt huolestuttavaksi, muuten lääkäri ja ultra 5.11. Vuoto oli siis lauantaina melko tummaa punaista ja hieman kölönttejä, sunnuntaina väheni, vähän klönttejä, ti ja ke ollut niukahkoa ja tänään ei juuri mitään. yhtenäkään yönä ei ole vuotanut, vaikka kuukautisten aikaan vuotaa aina. siteeseen ei ole tullut paljon, mutta pönttöön välillä, määrä vaihdellut. mitän kramppeja tms ei ole ollut, normaalia menkkajomotusta välillä, hirveä väsy ja nipistelyä välillä. kuvottavaa oloa jatkuvasti. olin jo luopunut toivosta, mutta nyt kuitenkin mietin, että josko kuitenkin.

Kysymys onko teillä tietoa noista hcg arvoista, onko ollut normaali raskaus, vaikka ei arvo tässävaiheessa olis viitearvojen sisällä? jos alapuolella, onko tarkoittanut keskenmenoa? entä vuoto, onko kenelläkään tullut klimppejä, ja silti kaikki olis ollut hyvin.

inhottavaa, että tästä piinasta ei pääse ollenkaan. entä seksi jos on vuotoa ollut? ei olla uskallettu harrastaan n kuukauteen seksiä, ja olin jo toivonut, että vihdoin päästäisiin toistemme kimppuun. Ei tässä uskalla juodakaan, vaikka olin ajatellut viinipullon avata, jos keskenmeno on tullut. nyt sitäkin pitää odottaa taas viikko.

ihmisille ollaan kerrottu nyt meidän tilanteesta ja olen todella onnellinen siitä. helpotti kovasti, ja kaikki ovat olleet hyin ymmärtäväisiä ja tukeneet kovasti.

Murppa toivotaan parasta että alkiot jakaantuu hyin. se alkion siirto ei ole enää yhtään niin kivulias toimenpide. ihan kivuton ja nopea.

sarah älä luovu toivosta. mullakaan ei pahemmin ollut oireita, ja silti olin raskaana. nyt kun olen, niin onkin paljon oireita ja tulut. ja tuo vuoto. lääkäri sanoi meille, että voi olla raskaana, vaikka vuotaisikin, mutta mua hirvittää noi pienet hyytymät, ja ne liiskaa toivon, muta sua siis ajatellen, voit olla raskaana vaikka vuotoa tulisikin.
 
Möhkis: Siirretään mieluummin yksi, mutta jos molemmat on vähän huonompaa luokkaa, niin sitten siirretään molemmat.

Hoitaja soitti vielä perään, että labrassa ovat tehneet molempiin munasoluihin ICSI:in. Vau! Toivottavasti pikkuiset nyt lähtis molemmat jakautumaan.. :) :)
 
Sarah: :hug:

Murppa: Toivotaan parasta! Että lähtevät jakautumaan ja siirto onnistuu. =)

Haltia: Toivotaan että sielä on kaikki OK ja ne arvotki siitä nousee. Oireet ainaki puhuu puolestaan. Pietään peukut ja varpaat pystysä. =)


Onneks ei tartte rueta selibaattiin ton vyöhyketerapian takia. Alkais olla tässä otolliset ajat käsillä. Nyt ku vaan muistais olla mässäämättä karkkia ja muutenki elää terveellisesti ja koittaa puhistaa itseään. :)
 
Sarah :hug: teille olisin kyllä niin toivonut plussauutisia! Muistelisin et keväällä oltiin todella monessa pinossa yhtäaikaa.
ja haltia toivotaan todella et kaikki oliskin ihan kunnossa ja saisit jatkaa raskautta vähemmän stressaantuneena
 
Huomenta, Jos joku olisi innokas ottamaan pinon päivitysvastuuta, niin sopisi mulle. En ole oikein voimissani huolehtimaan siitä. Jotenkin on pää niin sekaisin, etten yksinkertaisesti kauheasti kykene pysymään perässä...


Sarah
Suuret halaukset, pettymys on aina suurempi, kun odottaa enemmän. Onko teillä seuraava iui jo suunniteltu? Voimia.

Murppa toivottavasti kaikki menee hyvin, ja tänään on ollut alkion siirto. peukut pystyssä :)

Kaikille paljon kiitoksia mukana elämisestä. Tämä on niin kauheaa piinaa. Nyt olen ollut aika tyyni. Tilanteelle kun ei oikein voi mitään. Vuotoa ei ole enää ollut, mutta olen alkanut silti uskomaan, että kaikki ei ole hyvin. Olo on niin kuin olisi raskaana, ja en tiedä kauanko kesken menon jälkeen raskausoireet pysyy. Vatsassa tuntuu painon tunnetta, voisin kuvitella että kohtu kasvaa, mutta en tiedä siitäkään. Paha olo tulee aina kun ei ole muistanut syödä, ja on pakko rynnätä syömään. Joitain ruokia van ei tee mieli. Rinnat ei ole erityisen kiepät, paitsi vähän nänneistä, ja nännipihat on ehkä ruskeammat ja suuremmat kuin ennen, pissattaa koko ajan. Toiveita siis edelleen on, ja elättelen. Silti en uskalla liikaa toivoa. Olen myös alkanut pelätä sitä kohdun ulkoista raskautta, koska hoitaja sanoi, että sekin on mahdollinen. Ajattelin testata kotitestillä viikonlopun aikana, että tuleeko vielä plussa, ja onko se vaalentunut viimeviikonlopusta. sitten ensi viikolla verikokeeseen taas. ei tämä piina lopu sitten millään. Tuskastuttavaa.
 
Olisin toivonut seuraavaa inseminaatiota jo tälle kierrolle, mutta oys:n puhelinajat ei oo käytössä tällä viikolla ja huomenna pitäs alkaa vetämään jo clomhexalia naamaan...nyt tässä mietin että söisinkö niitä kuitenkin ja yrittäisin maanantaina saada ajan vai odotanko yhden kierron. Olin eilen aivan paskana ja hajalla...märisin koko 50 kilsan työmatkan ja onneksi pääsin kuitenki hengissä perille. Mies sitten lohdutti ja sai mut vielä uskomaan tähän rojektiin.
 
Tsemppiä Sarah uuteen hoitokiertoon! Toivottavasti pääsette jatkamaan pian.

Meillä siis oli tänään se siirto :) Eilen soittivat OYSista ja hoitaja sanoi, ettei kumpikaan ollut hedelmöittynyt. Itkin silmät päästäni :'( Koko eilispäivä meni pilalle siinä itkiessä.. Kuitenkin tänä aamuna sitten soittivat, että ne onkin hedelmöittyneet ja siirretään. Eli siirrettiin molemmat alkiot. Testipäivä on 9.11. Pari viikkoa piinaa.. :ashamed: Mitenhän jaksaa?
 

Yhteistyössä