Kiitos tsemppauksesta, ja en mä tässä nyt ole vielä luovuttamassa, kyllä mä täällä sinnittelen teidän seurana, älkää pelätkö, että mä minnekään katoaisin, sen verran tuttu pinosta on tullut, vaikka porukka onkin vaihtunut. Pakostikkin vaan miettii, että mitäs jos ei tärppää. Meillä kuitenkin on sitten edessä Pas-hoidot, jos alkiot kestää sulatuksen, sen jälkeen taas mahdolliset icsi:t jne, että vaatii kauheaa ohjelmointia ja sumplimista, että saa aikataulunsa sopimaan sairaslomien kanssa, ja lääkärissä juoksemisen kanssa ja sitten vielä se, että on kovin kipeänä koko ajan jne. Mutta kyllä vielä ainakin tässä vaiheessa on suunnitelmissa jatkaa hoitoja niin pitkällekuin on tarvis, ja pää ja kroppa kestää.
Khaos sulla on ihana asenne. Itsekin koitan olla stressaamatta ja miettimättä turhia, kun ei se mitään auta. Välillä on ihan hyväkin ottaa vähän etäisyyttä asiaan. Ja kiitos, että jännität mun puolesta, tuntuu jotenkin mukavalta, että ihmiset jossain on hengessä mukana =)
Möhkis Pikaista paranemista. Onko se ihan syysflunssaa vai jotain muuta?
Anu Etkö pääsis ihan terveyskeskukseen omalla paikkakunnallasi? vai täytyykö niiden clomejen kirjoittamiseen olla joku erikoislääkäri? Luulisi, ettei se jono ole kovin pitkä. Yksityisen hintaa vaikea arvioida. Hinnat varmaan vaihtelee paikkakunnittain. Meillä taitaa olla helsingin väestöliitossa kertakäynti 75 min 80 ? ja 20 min 45 ? sitten jos tarvii ultrata se on 80 ?. ja noista saa kelakorvaukset suoraan, eli hinta on matalampi.
Khaos sulla on ihana asenne. Itsekin koitan olla stressaamatta ja miettimättä turhia, kun ei se mitään auta. Välillä on ihan hyväkin ottaa vähän etäisyyttä asiaan. Ja kiitos, että jännität mun puolesta, tuntuu jotenkin mukavalta, että ihmiset jossain on hengessä mukana =)
Möhkis Pikaista paranemista. Onko se ihan syysflunssaa vai jotain muuta?
Anu Etkö pääsis ihan terveyskeskukseen omalla paikkakunnallasi? vai täytyykö niiden clomejen kirjoittamiseen olla joku erikoislääkäri? Luulisi, ettei se jono ole kovin pitkä. Yksityisen hintaa vaikea arvioida. Hinnat varmaan vaihtelee paikkakunnittain. Meillä taitaa olla helsingin väestöliitossa kertakäynti 75 min 80 ? ja 20 min 45 ? sitten jos tarvii ultrata se on 80 ?. ja noista saa kelakorvaukset suoraan, eli hinta on matalampi.