Nyt on sitten meidän pieni alkio siirretty mun kohtuun. :heart:
Kaikki peukut vaan pystyyn, että pieni kyytiläinen kiinnityisi lujasti, ja jatkaisi kasvamista. Oli kuulemma oikein hyvän näköinen. En ihan muista miten ne luokitukset menee. Niistä 19 munasolusta yksi oli ollut raaka. Kaikkiin soluihin oli tehty mikroinjektio ja kaikki oli hedelmöittynyt. Yksi oli lähtenyt ihan metsään, ja muutama oli vähän hitaita jakautumaan, mutta kuulemma hyviä silti, pari ei ollut ihan niin hyvää. Lopputulos oli, että saatiin tämä paras alkio siirrettyä hyvin, ja jäi vielä viisi olkea pakkaseen, jokaiseen olkeen kaksi alkiota. Mä olen aivan sekaisin, mahaa särkee kovasti, olen suoraansanottuna ollut ihan sänkypotilaana, kun munsarjoja niin juilii, toivottavasti ei tuu sitä hyperstimulaatiota. Äsken väestöliitosta soitettiin, että olin unohtanut alkionpakastussopimukset ja sairaslomapaperin heidän vessan. harmittaa, joku asiakas oli ne löytänyt. no ne lähettää ne postissa. mieskin ihan sekavana lähti töihin, kahden vikon piina alkaa, kiinnity rakas kiinity. miten tässä osaa olla mitenkään päin.
Murppa aivan ihanaa, että teilläkin päästään aloittamaan hoidot. ehkäpä sitten pääsemme molemmat pian odotuspuolelle :heart: