Äiti-88: :hug: :hug: Tuntuu niin epäreilulta tällaiset. Paljon voimia ja jaksamista.
Murppa Myöhästyneet synttärionnittelut.
Ymmärrän, että sua ahdistaa, jos joku on vauvan kans luennolla, mutta kyllä se mun mielestäni on täysin äidin oma asia. Asia on tietenkin eri, jos vauva itkullaan häiritsisi muiden opiskelua, mutta tuskin kukaan edes itkuisen vauvan kanssa koulua kävisi. Meidän koulussa monikin käy vauvan kanssa koulua, enkä ole ainakaan kuullut sen häiritsevän ketään ja kyllä se ainakin meidän koulussa on ihan sallittua. Ja voi herranen aika, eihän ihmiset, joilla on pieniä lapsia, voisi koskaan mennä mihinkään, jos heidän pitäisi välttää paikkoja, jossa voi olla lapsettomia ihmisiä.
Tiedän kyllä asian olevan sinulle vaikea, olisi se varmasti itsellenikin. Mekin saatetaan saada vauva luokalle keväällä, kun yksi luokkatoverini (vieläpä yksi parhaista kavereistani koulussa) saa vauvan loppu vuodesta ja on vähän puhunut, että voisi käydä kevään teoriaopinnot vauvan kanssa, jos vauva vaan on kiltti ja hän itse jaksaa. Olen sitten pohtinut, miten se itseeni vaikuttaa, jos hän sen tekee. Mutta ei mulla oo mun mielestä mitään oikeutta estää häntä sen takia, että mua se voi ahdistaa. Vaikeita asioita. :/
ON: Koulussa alkaa olla ensimmäinen tenttikausi päällä tälle syksyä ja kiirettä pitää. Onneksi ei ole enää montaa viikkoa syyslomaan.
Ovista metsästellessä.