n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

Jos kaipaatte lisää porukkaa niin liityn mielelläni mukaan. :) Olenkin tainnut jossain vaiheessa tässä pinossa olla mukana, mutta se sitten jostain syystä jäi. Täällä yritystä nyt takana kutakuinkin vuosi.. Lääkkeinä tällä hetkellä clomit 2tbl/pvä ja terot sitten mukaan. Clomit vaan ei näköjään saa mun kroppaani toimimaan, joten en tiedä mihin lääkitykseen seuraavaksi siirrytään. Nyt on kp 13/26-35 ja tässä kierrossa kokeiltu tuota kahden tabletin annostusta, mutta mitään oireita se ei ainakaan vielä ole saanut aikaan, joten vahvasti epäilen,e ttä tässäkään kierrossa ovista ei ole eikä tule :ashamed: Onko jollakin kokemusta jostakin muusta hormoonista kuin clomit? :wave:
 
Hei Alisa ja tervetuloa tuonne uuteen pinoon "N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol. 4" :)

Itselläni käytettiin clomeja + puregonia (pistoslääke) IUI-hoidossa. Mulla toimi vähän liiankin hyvin :LOL: Tietenkin sullakin varmaan sitten, jos pelkät clomit ei auta niin astetta rankempiin hoitoihin varmaan?
 
Mukavaa kun on joku vastannut. :heart: Ja kiitos! Menkkoja ei ole siis vieläkään kuulunut. On jo 3kk mennyt :'( Mutta alotan tässä perjantaina terolut kuurin ja menen sitten kun menkat loppuvat niin siihen aukiolotutkimukseen. Varmasti nuo kaikki tutkimukset/hoidot on raskaita, ja varmaan vaikuttaa parisuhteeseenkin, mutta ei tässä voi olla ihan tietämättömänäkään. Mulla tulee oikeeastaan semmosia kausia millon on oikeesti tosi paha olla. Mutta joskus sitte taas helpottaa. Pitää tehdä kaikkea että ei jää vaan suremaan .. Mies on aivan ihana! ja antaa kyllä voimaa. :heart: Mutta on tämä niin vaikea asia. Tuntuu että kaikki kävelee lastenvaunujen kanssa. Kaikissa autoissa on turvaistuimet .. Joka puolella on oottavia äitejä. Joka paikassa puhutaan lapsista.. Ja sit vielä ne jotka puhuu että joo tämä on vahinko lapsi.Tämä tuli vaikkei oltas haluttu.. Semmoset puheet alkaa itkettään. Me ei saada vaikka kuinka haluttas :'(

huh huh.. Helpottaa kun tänne käy avautuun. Eiköhän se tästä. Onnea kaikille yrittäjille!
 

Yhteistyössä