n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

Eevi lisäsin sut listalle. oletko tehnyt raskaustestiä? joskushan vaikka olisi raskaana, niin tulee hieman vuotoa silloin, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. mutta voi toki vuodon määräkin vaihdella. Itselläni on aika niukat kuukautiset nykyään.
 
kiva kun lisäsit! =)
oon tehnyt testin...tein sen tosin joskus tossa 30 päivän kohdalla...negaa näytti siis...kai olis jo pitäny sillon viivoja näyttää jos raskaana olisin?! En oo uskaltanu tehdä uutta kun aina vaan pettymyksiä pettymyksien perään! :(
 
Anulle haleja menkkojen alkamisesta :hug: Tiedän, että sattuu..

Eeville tervetuloa porukkaan!!

Haltia: Hienoa, että punktio onnistui! Jee! Nyt vain onnea siihen siirtoon huomiseksi :)

Meilläki kävi hyvin tänään. Saatiin lupa inssiin, JEE!! Projekti alkaa ens viikon keskiviikkona, ite inssi toivottavasti reilun parin viikon päästä. Oon niin onnessani, etten pysy edes tuolilla enää :D
 
Tuntuu jotenki jo niin turhalta 13 kuukausi alkaa.. Mutta tiedän myöa että on niitä jotka ovat yrittäneet huomattavasti pidempään... Mutta toivotaan että ne clomit saan ja se asiaa tulisi auttamaan!
 
Nyt on sitten meidän pieni alkio siirretty mun kohtuun. :heart:

Kaikki peukut vaan pystyyn, että pieni kyytiläinen kiinnityisi lujasti, ja jatkaisi kasvamista. Oli kuulemma oikein hyvän näköinen. En ihan muista miten ne luokitukset menee. Niistä 19 munasolusta yksi oli ollut raaka. Kaikkiin soluihin oli tehty mikroinjektio ja kaikki oli hedelmöittynyt. Yksi oli lähtenyt ihan metsään, ja muutama oli vähän hitaita jakautumaan, mutta kuulemma hyviä silti, pari ei ollut ihan niin hyvää. Lopputulos oli, että saatiin tämä paras alkio siirrettyä hyvin, ja jäi vielä viisi olkea pakkaseen, jokaiseen olkeen kaksi alkiota. Mä olen aivan sekaisin, mahaa särkee kovasti, olen suoraansanottuna ollut ihan sänkypotilaana, kun munsarjoja niin juilii, toivottavasti ei tuu sitä hyperstimulaatiota. Äsken väestöliitosta soitettiin, että olin unohtanut alkionpakastussopimukset ja sairaslomapaperin heidän vessan. harmittaa, joku asiakas oli ne löytänyt. no ne lähettää ne postissa. mieskin ihan sekavana lähti töihin, kahden vikon piina alkaa, kiinnity rakas kiinity. miten tässä osaa olla mitenkään päin.

Murppa aivan ihanaa, että teilläkin päästään aloittamaan hoidot. ehkäpä sitten pääsemme molemmat pian odotuspuolelle :heart:
 
Peukkuja haltialle! Kiva, että noin hyvin sujui homma ja tuli hyviä alkioita. :) Onko millon testauspäivä? Miten tuo kiinnittyminen, kauanko menee siirrosta ennen kuin se kiinnittyy jos on kiinnittyäkseen?

Mulla ois jännäys joskus reilun viikon päästä. Nyt on parina aamuna ollu pikkusen alhaisempi lämpö ku tos aiemmin oviksen jälkeen, saas nähä nouseeko se taas. Jos nousis ni nousee kyllä mun toiveetki sitte ihan kattoon, tai no oikeastaan katonki läpi. :D Ovis oli jotakuinki viime perjantaina, eli eikös se olis ihan kiinnittymisen aikaki nyt. :)
 
tervetulo eeville! :)

ihania uutisia haltialta ja murpalta!
haltialle ihan hirvittävästi hyvän onnen säteitä että se pikkuriikki tarraisi oikein kovasti kiinni äitiin ja pysyisi matkassa seuraavat 9kk!

mulla ei oo vielä menkat alkanut, mut eipä oo mitään oireitakaan, maanantaina ajattelin kuitenkin testata jos ei tätipunainen saavu ennen sitä.
 
Kiitos kaikille ihanille tsemppauksesta. Olo on jotenkin outo, kun ei uskalla vielä iloita ihan raskaudesta, mutta silti koittaa elää niin kuin jo olisi raskaana, että pienellä olisi hyvä olla. testipäivä on siis 16.10 torstaina, mutta olen silloin reissussa, sovittiin miehen kanssa, että tehdään testi yhdessä lauantaina, jos maltan olla tekemättä jo yksikseni torstaina, sitten jokatapauksessa oli tulos mikä vaan käyn seuraavalla viikolla väesöliitossa veritestissä. Alkio ilmeisesti kiinnittyy täsä 3-5 päivän aikana kohtuun, ja alkaa muodostaa istukkaa ja sitä ruskuaispussia jne. raskausoireita en oikein halua tunnustella kun lugesteronin sivuvaikutukset on käytännössä aivan samoja, joten helppo mennä harhaan.

Orionille ja nepille paljon onnea, että kuukautiset pysyy poissa, olisi ihanaa, jos päästäsin kaikki kohta odotuspuolelle, ties vaikka samassa kuussakin olisi laskettu aika. :heart:

tänään tulee miehen äiti ja sisko kylään. molemmat taidetaan hymyillä vaan onnellisina ja salaperäisinä, olis niin ihanaa, kun voisi sanoa, että on raskaana. nyt valmistelemaan ruokaa.
 
Möhkikselle onnittelut hienosta kierrosta. Niin ne menkat vain tasoittuu :)

Haltia Toivottavasti kaikki menis nyt hyvin ja se helmi siellä kiinnittyis ja lähtis kasvamaan :heart: *peukut ja varpaat pystyssä jännäilen* Mulla kierrot huitelee.. ööö.. (pitää tarkistaa) 228 eli ei paha... Arghh! :kieh:

Anulle Pahoittelut menkoista :hug: Ootko yksityiseltä clomeja pyytäömässä vai mitä kautta?

Uusille tervetulotoivotus! :attn: =)

Eevi85 TEillä yritys alkanut samaan aikaan mitä meilläkin :) Aika hurjaa, että teillä "jo" yk 8, meilläkin voisi olla, mutta kun ei ole. Ajattele, yk 1:llä mennään edelleen.. :ashamed: Siis mulla ei oo tullu "omia" menkkoja pillereiden lopettamisen jälkeen. Nyt olen vihdoin ja viimein varanut ajan yksityiselle gynelle, joka saa kyllä luvan laittaa potkua tähän hommaan ;) Se gyne aika meni kyllä vasta lokakuun loppuun, mutta ei auta kuin odotella.

murppa Onnittelut inssiin pääsystä, hieno homma! =)
 
Clomeja olen ihan tk gyneltä, kun sen kanssa oli silloin puhetta että kokeillaa eka pelkillä teroluteilla, että ei mielellään niitä clomeja kirjoita! Mutta mä ainakin aion sanoa että en luultavasti edes ovuloi yms.. Niin luulis ne nyt saavan!

Oudot menkat kyllä oli.. Kesti 2.5 päivää... Ja oli ihan sika runsaat, sitte loppu ku seinään! Tein testinkin eilen, niin testiajalla ei viivaa, mutta sitten möhemmin sitä sattumalta vilkaisin niin haamujen haamu on, mutta eipä siitä nyt iloita voi!
 
heippa kaikille!
Kuulkaas, päivittelin teille keskiviikkona mun "outoja menkkoja", ei siis oikeeta vuotoo juuri lainkaan.
Nyt sit viikonlopun ajan oon katsellu tätä mun tod.turvoksissa olevaa mahaa ja miettiny mikä mättää. uskaltauiduin tekemään sit kumminkin tänään uuden testin...ja kuinkas kävikään! tärähti testi ikkunaan sit niiiin punanen viiva!! nyt siis jo 46 päivää edellisistä menkoista. Eli raskaana sit tän mukaan olen!! =) =) en vaan jotenkin usko tätä vielä... mietin sellasta, et jos mulla oiskin nyt menkat "ihan oikeesti" ni voisko ne se aiheuttaa sen viivan testiin? ja niin mietityttää toi tuhruttelu jota on jatkunu jo monta päivää.... haluisin kyllä niin iloita tän asian takia, mut pelottaa ettei sit vaan tipu korkeelta ja kovaa!?
 
Onnea Eevi!!!! Älä ole turhaan huolissasi siitä vuodosta, nimittäin kun odotin esikoistani minulla oli kuvailemasi kaltaiset minimenkat ja luulin ette ole raskaana, vasta seuraavie menkkojen jäätyä pois sain kuulla että olinkin jo raskaana 9+ viikolla :) Sitä viivaa ei siihen tule jos sinulla ei ole raskaushormonia veressä joten kyllä siellä vauva on, elimistösi vain tihuuttelee vanhasta muistista, voit soittaa neuvolaan ja varata ajan itsellesi.
 
Paljon onnea eeville kyllä tiedän montakin tapausta, että ns pienet menkat on tullut vaikka raskaana onkin ollut, joten usko vaan, että kyllä se vauva on tulossa.

Täällä alkaa olla pahimmat punktion jälkeiset kivut takana, ja olen alkanut tunnustella josko voisin olla raskaana. Välillä ikäänkuin tuntuisi jotain kipuja keskellä vatsaa, kun ne punktion aiheuttamat kivut oli molemmilla puolilla, mutta ei keskellä, siksi toivon, että se olisi nyt kohtu johon pieni kiinnittyy. Rinnat on myös TODELLA pingotuneet ja arat (ei kestä puristella) mutta se kuuluu niiden lugejen sivuvaikutuksiinkin.. no ei tässä auta muuta kuin piinailla. :$
 
apua apua apua, mä tärisen vieläkin! Mä tein sen testin ja siihen tuli heti, siis ihan heti ne kaks viivaa mitä me ollaan odotettu nyt vuosi ja kaksi kuukautta. Ne on nyt siinä ja mä oon ihan sekaisin, kädet hikoo ja jalat tärisee! Oon niin onnellinen, pidä tiukasti kiinni pieni. Ulkona sataa vettä ja mun pitäis lähtee kouluun mutta ei haittaa yhtään vaikka sataakin ja on harmaata, aurinko paistaa mun sisällä!

Tulkaa kaikki loputkin mukaan ?
 
Olen tässä mietiskellyt, että jos se plussa ei nyt mulle tule, niin mä taidan jäädä myös taka alalle. Mulle taitaa käydä just niinkuin olen pitkään jo luullut, että olen lopulta tämän pinon ainut, alkaa tuo lista käydä niin lyhyeksi kun kaikki plussaatte ;) :heart:

No mutta ei sen aika vielä ole, on tässä kaksi viikkoa vielä aikaa piinailla ja miettiä. Tämä kuumeilu ja ovisten metsästys saa kuitenkin loppua siihen, koska meille ei niitä vauvoja ilman hoitoja tule, joten itseasiassa, jos en nyt plussaa, niin mun paikka olis tuolla lapsettomuuspuolella. hmm, nyt alkaa olla jo aika tavallinen olo tämän fyysisen voinnin kanssa. Tänään poltteli vähän menkkamaisesti kun aamulla makasin sängyssä, mutta ei ne kuukautiset nyt vielä ole alkamassa (kai) ei oikein halua ajatella vielä kumpaakaan vaihtoehoa, jännäily jatkuu.
 
kiitos kaikille onnitteluista :)
tässä pikkuhiljaa uskallan jo totutella ajatukseen, et vauvelihan se masussa kasvaa =)

Isot onnittelut nepille!!!. mites pitkällä sulla laskureiden mukaan?

Haltia
: koita vaan jaksaa odotella vielä se pari viikkoa ja äläkä edes ajattele tommosia ajatuksia, et oot ainut joka ei plussaa!Vaikka ajatukset kyllä varmaan juoksee laidasta laitaan. Toivon kovasti että sullekkin se plussa sieltä tulee :hug:
 
Soitti se lääkäri hetki sitten.. Ei kirjoita mulle clomeja, kun annosmäärä oltava niin alyttömän tarkka.. Laitto jonoon Seinäjoelle.. Missä ne luultavasti sitten kirjoitetaan. Kuinkahan älyttömän kauan saa jonottaa... Mitähä maksais yksityinen tässä asiassa.. En niinku jaksa ruveta mitää puoltavuotta odottamaan että lääkärii pääsee.. Ahdistaa niin vietävästi taas.......
 
Onnea Neppi ja Eevi. :flower:

Hurja ku mua jännittää sun puolesta Haltia. Toivottavasti pieni tarraa lujasti kiinni. Älä kuvittelekaan olevas viimenen listalla olija. Se paikka on varattu mulle. ;)

Onnea Murpalle inssiin! Toivottavasti tuottaa tulosta. :)

Ja Möhköfanttis kiva, kun jaksat käydä pinoamme piristämässä. :) Pikaista paranemista. :hug:

Ite odotan menkkoja alkavaksi keskiviikkona. En todellakaan odota tän kierron tuottaneen tulosta, sillä elämä sillä saralla on ollu jokseenkin hiljasta koko kierron. Itellä hirveet tenttipaineet koulussa ja jotenki ei oo sen lisäksi sitte ees jaksanu aatella mitään muuta, ei edes lapsen saamista. Ehkä ihan hyväkin niin.. Miehen kans vähän puhuttiinkin, että ois hyvä jos unohettas koko juttu. Antaa tulla sitte, kun on tullakseen. Paha vain, kun olen oppinut tunnistamaan oviksen niin hyvin.. :)

Alaselkä on taas ollu kipeenä jo monta päivää. Eilen illalla en meinannu päästä sänkyyn, kun ei voinu yhtään kumartua. :( Täytyy yrittää kestää, kyllä se taas helpottaa ku menkat alkaa. Nyt täytyy palata taas farmakologian ihmeelliseen maailmaan. Plussatuulia teille tytöt!
 

Yhteistyössä