Greippimehusta

Onko joku käyttäny? Kokemuksia? Miten löytyny ovispäivät sit jne..

Ihte käyttäny ny kaksi kiertoa. Tai siis edellinen kierto ja sit tämä, jossa odottelen tätii alkamaks. Ensimmäisenä kiertona jo huomasin ovikseni paremmin limoista. :LOL: Oli todella liukasta silloi, mies vain ei ollut kotona :LOL: Kierto tuolloinkin oli sen 26 päivää

Täs kierros join sit mehua yli ovispäivienkin, oviksen aikaan olimme miehen kans yhdes vain kerran, enkä ajatellu sen tärppivän. (eikä kai olekaan tärpännyt) Mut ku aijemmin aina kierto todel säännöllinen, lähes kellonajan tarkkuudella täti tullut, mut nyt sit odotellaan tätiä.....
Aamul tein testin (en muista nimee) joka alkuun näytti haaleeta haamua, mut hetken kuluttua ei enää mitään...eli luultavasti en olis raskaana.

Voisko greippimehun juonti pidentää vain kiertoa??
Onko joskus jollain käynyt niin?
 
Valiolla on hyvää greippimehua, yleensä kylmähyllystä löytyy. Ja se on ihan tuoretta tavaraa, en ite käyttäis niitä sokerimehuja. :) Noista määristä en tiedä. Eihän kaikki edes ole kokeneet hyötyvänsä mitään greippimehukuurista, mutta tuskin siitä haittakaan on. :)
 
Mulla greippimehun käyttö lisää ovislimaa huomattavasti. Ilman sitä ovislimat on aika olemattomat. Tää vaikutus tulee nimenomaa tuolla valion greippimehulla,kun taas esim. rybb&deckersin (vai mikä se nyt on) mehulla en oo huomannu olevan mitään vaikutusta. Valion greippimehussa tuoremehupitoisuus on 100%, kun taas tossa R&D:ssä on vaan 40%. Se kai selittäneekin.. Mä lipitän tota valion mehua lasillisen päivässä menkkojen alusta ovikseen. En raski käyttää koko kiertoo, on se kuitenki sen verran arvokasta näin opiskelijabudjetille. :)
 
sockervadd-
Alkuperäinen kirjoittaja khaos:
Mulla greippimehun käyttö lisää ovislimaa huomattavasti. Ilman sitä ovislimat on aika olemattomat. Tää vaikutus tulee nimenomaa tuolla valion greippimehulla,kun taas esim. rybb&deckersin (vai mikä se nyt on) mehulla en oo huomannu olevan mitään vaikutusta. Valion greippimehussa tuoremehupitoisuus on 100%, kun taas tossa R&D:ssä on vaan 40%. Se kai selittäneekin.. Mä lipitän tota valion mehua lasillisen päivässä menkkojen alusta ovikseen. En raski käyttää koko kiertoo, on se kuitenki sen verran arvokasta näin opiskelijabudjetille. :)
Pitää sitten käydä huomenna ostamassa Valioo :D kun oon juonut pari päivä tuota R&D:n greippimehuu (joka on sikapahaa).
 

Yhteistyössä