Hakutulokset

  1. K

    Onko hedelmällisyys periytyvää?

    Heh.. Kerran mietin, että mahtaakohan lapsettomuus olla periytyvää. Luultavasti joo. Varmaan hyvä todennäköisyys saada lapsenlapsia, jos ei oo niitä lapsiakaan.. ;) Fiksu minä. :laugh: Mutta vakavasti puhuen. Kyllä musta tuntuu, että hedelmällisyys ehkä saattaa olla ainakin jonkin verran...
  2. K

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Onpa tosiaan hiljaiseloa tämän palstan suhteen tullut pidettyä. Oon kyllä käynyt teidän kuulumisia lukemassa, mutta tuntuu, ettei itsellä ole paljon mitään sanomista, kun kaikki on aina vain sitä samaa.. Yritystä, toivomista ja odotusta.. Haluisin kuitenkin pysyä tässä pinossa, jos ei teitä...
  3. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Hih. Auttoipa tuo täällä ärhentely. :) Eilen illalla nimittäin vihdoinkin alkoi menkat (ja kunnolla alkoikin). Nyt siis kp 2 menossa. Enpä oo aiemmin ilahtunut tädin tulosta, mutta on tosiaan ärsyttävää, kun niitä ei kuulu ja tietää, ettei ole raskaana. Ikinä ennen ei mulla oo kierto venähtänyt...
  4. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Alkais jo ne menkat!! Ärsyttää tämä ootteleminen. Vieläkään ei tätiä näy eikä kuulu, vaikka menkat on myöhässä jo yli viikon. Testit näyttää negaa, joten raskaanakaan en ole. Miksi menkat ei sitten vain voi alkaa..
  5. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Yökyöpeli täällä moi. Sanoittaisko, että lievästi unirytmi mennyt sekaisin joululoman aikana.. :whistle: No kohta se arki koittaa ja on pakko vääntäytyä sängystä kuuden aikaan. Ei tuu olemaan helppoa. :) Tänne ei oo tätiä vieläkään kuulunut. Koskaan ei oo kierto näin pitkäksi venynyt...
  6. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Dreamer Oikein paljon voimia sinne, ymmärrän täysin, että sinua pelottaa. Kyllä tuossa tilanteessa pelottaisi ketä tahansa. Mutta älä anna pelolle valtaa. Mainitsit nuo neljä vaihtoehtoa, mutta eikö ole vielä viides, hyvänlaatuinen kasvain? Toivon oikein kovasti, ettei mistään kuoleman vakavasta...
  7. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Voi Dreamer!! :hug: :hug: :hug:
  8. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Dreamer-88 ja Sirpula: Voi harmi, minä olin jo ihan varma, että nyt saadaan tähän pinoon plussauutisia. Oikein paljon voimia teille. :hug: Haltia Tosi tuttuja nuo mietteet. Samanlainen tappiomieliala se on täälläkin. Välillä tekeisi mieli jo luovuttaa kokonaan ja antaa olla. Kai se on jotain...
  9. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Moi kaikki pitkästä aikaa. Viime viikko piti kiirettä, enkä hirveesti ehtiny palstailemaan. Oviskin tuli ja meni, toivottavasti ois tärpänny. Oon vähän huolissani tosta mun hormonituotannosta. Mulla nimittäin aina joskus tuhruttelee oviksen aikaan ja eikös nuo ovisvuodot oo merkki siitä, että...
  10. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Täälläkin siis jo kp3 menossa. Täti tuli ihan odotetusti samana päivänä kuin lämmöt laski. Minullakin on kyllä kierto säännöllinen, jos ei muuta. Taas täti kurvasi paikalle täsmälleen 14 päivää oviksesta. Haltia :hug: Tuo viestisi olisi voinut olla minun kirjoittamani. Niin samanlaisin...

Yhteistyössä