Hakutulokset

  1. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Dodii.. tänään tuli lämmöt alas, joten eiköhän se tätikin sieltä pian kurvaa paikalle. :( No jospa ens kierrossa onnistais. (tai sitä seuraavassa, tai sitä seuraavassa.. ) Toivottavasti kuitenki joskus! Ens kierron ovis sattunee hääpäivän tienoille. Jospa se tois onnea ja saatais...
  2. K

    Onko ennen menkkoja "repäisykipuja"?

    Mulla on ollu usein ennen menkkoja repäisykipuja esim. aivastaessa.. Mulla ne siis ei oo tarkottanut raskautta, mutta toivottavasti sulla on toisin. :)
  3. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Täällähän alkaa jo monella olla kiertoloppu vaiheessa. Toivottavasti saadaan monta plussaa. :) Bayan Fare Onnea oviksesta. :) Toivotaan, että nyt tärppää.. Ja Haltia Toivottavasti oireet tarkottaa plussaa. :) Kyllä me kaikki oltais se jo ansaittu. Ja kiitos päivityksestä. Muuten ihan...
  4. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Dreamer-88 :hug: Toivon oikein kovasti, että saatte vielä vauvan. Mehän ollaan kaikki vielä niin nuoria, että varmasti se onnistuu jossain vaiheessa, eikö niin? :) Ainakin ikä on meidän puolella, vaikka kaikki muu oliski vastaan.. Näin ainaki ite ajattelen. :) Täällä mennään ilman mitään...
  5. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Bayan Fare Mä oon Sievistä. Et sitte ihan naapuriasunnosta kuitenkaan kirjottele. :D Hmm.. mulla ois kaks oranssia paitaa. Ne on kyllä päällyspaitoja. Onko sillä merkitystä käyttääkö niitä päällä vai alla? Heh, kuulostaa kyllä ihan huuhaa jutulta. :D Mutta kaikkeahan täytyy kokeilla. ;)...
  6. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Kiitos, kun huolitte minut seuraanne. :) Bayan Fare: Et taida sitten kovin kauheen kaukana asua. :) Mekin asutaan pohjois-pohjanmaalla, ja keskipohjanmaa alkaa tosta naapurikunnasta. :D Ovis on tainnu mennä ohi sen kummemmin noteraamatta. Ainakin tänä aamuna oli lämmöt koholla, ku pitkästä...
  7. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Heh, tuo hymynaama tuli kyllä vähä väärään paikkaan. :D Ei noissa yrityskiertolukemissa kyllä mitään naurun aihetta oo..
  8. K

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Saako seuraanne liittyä? Tämä ketju vaikuttais täsmälleen sopivalta paikalta mulle.. Voisin vaikka vähän esitellä itseäni. Oon 21-vuotias esikoista kuumeileva nainen Pohjanmaalta. Yritystä takana joulukuusta 2006, mutta eipä ole vauvaa meille kuulunut. :/ Tämän kierron jälkeen onkin sitten...

Yhteistyössä