n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Dreamer88, uskon todella että masentaa - :hug: sinulle!!
Mua kanssa kovasti pelottaa että jos ei vuoden päästäkään ole vielä tärpännyt (tai aiemmin aiotaan kyllä tutkimuksiin lähteä jos ei mitään tapahdu!), niin mitä tutkimukset tuo tullessaan. Toivon niin valtavasti plussia meille kaikille, kyllä me oltais jokainen tahoillamme varmasti se oma pikkuinen nyytti ansaittu. :heart: Toivotaan parasta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Tänne kuuluu semmosta että eilen ultrassa näky 16mm folli joka voipi hyvinkin irrota. :) Sitä ihmettä odotellessa siis. :D Ja peukut ja varpaat pystyssä ja kädet ristissä sen puolesta että irtoais, hedelmöittys, kiinnittys ja pysyis 9kk masussa. :heart:
pidän sormet ja varpaat pystyssä sun puolesta :hug:
 
Sunnuntai 18.11

Sirpula................kp 7/34-71.........yk 7..................1. toiveissa
Äityli -84.............kp 8/34...............yk 15...............2. toiveissa
Dreamer-88........kp 13/26-86..........y 12kk.............1. toiveissa
Tinttu..................kp 15/26...............yk 8................1. toiveissa
Bayan Fare..........kp 15/30-32...........yk 11..............1. toiveissa
Sarah85..............kp 20/28-36...........yk 16..............1. toiveissa
Khaos..................kp 20/25-30.........yk 12..............1.toiveissa
Hempukka87.......kp 22/30-35...........yk 13..............1. toiveissa
Haltia..................kp 24/31-33............yk12...............1 toiveissa
Hissu.................. kp33/28-29.......... y 9kk(?)........... ?. toiveissa
Nasu86...............kp 47/33-??..........yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp 60/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp 113/45-80.........yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
 
Peukut pystyssä täälläkin Bayan farelle :wave: Ihanaa olisi saada kaksoset :heart:

Mulla jotenkin tosi vahva tunne että olisin raskaana, ehkä johtuu siitä, että sain sen ovisplussa, ja toivon nyt niin paljon, että tärpäis plussa raskaustestiinkin. Nuhainen olo, ja sellainen kuumottava ja viluttava. Välillä paha olo. En kuitenkaan halua elätellä turhia toiveita, vaan odotan jännityksellä vielä reilun viikon, jos se täti kurvais paikalle. Kamalaa piinailua.
 
Haltia: Jospa se olisi plussa r-testiinkin :)

Mekin jopa toivomme kaksosia, kun on niin kauan kestänyt jo tämä yritys.. Huomenna lääkäriin, jossa katsotaan mitä näkyy vai näkyykö mitään.. ei todellakaan toiveet ole kovin korkeat :ashamed:
 
Laitan tähän äsken toiselle palstalle kirjoittamaani tekstiä..

Voisko joku joka tietää, valaista mua vähän lisää noista teroluteista? Siis ku esim. mulla on nyt kolmas kierto menossa niiden kera, niin mitenkähän jatko? Onko muilla ollut kuinka monta "kuuria" peräkkäin? Millon ootettu seuraavia luomumenkkoja terojen jälkeen? Ku mulle se lääkäri vaan sano että tammikuussa kontrolliaika, mutta ennen tammikuuta tarvisin jo seuraavan terolut-satsin mikäli niitä katkeamatta olis tarkoitus syödä vielä lisää. Helpme!! :/
 
Huonoja uutisia tuli :( Ainoastaan limakalvo oli kohtalainen, muuten ei mitään vaikutusta :( Nyt pistän kolme päivää menopuria ja torstaina uudelleen :( Ei kyllä toiveet ole korkealla.. Jospa se vanhan ajan viisaus, että lapsettomuuden hoitaa vauvojen/koiran hoito. Koiranpentu on kotona ja tänään olin just iltavuorossa synnytysosastolla hoitamassa pienokaisia :)

Mulle määrättiin terot 03/07, söin niitä neljä kk, jonka jälkeen piti omalääkärin mukaan odotella ensi keväälle, että kierto tasaantuu.. Elokuussa kuitenkin kierto lähti venymään ja mentiin sitten yksityiselle ja kierto loppui reippaat kp 50.. Sitten olen syönyt kaksi primolut kuuria ja kaksi clomi kuuria ja nyt menopur/pregnyl.. Laskeskelin tuossa, että rahat riittää noin jouluun/tammikuuhun ja sitten pitää lopettaa hoidot ja hyväksyä ettemme saa pienokaista, koska saamme yht. n.1000e/kk ja se on ainoastaan minun palkasta.. Sillä maksamme vuokran ja elämisen lisäksi harrastukset ja hoidot (joihin on mennyt nyt elokuun jälkeen n.tuhat euroa).. Joten ei ole kovin luottavainen mieli :(
 
Voi Dreamer-88, voimia sinne! :hug: Toivon todella, että tilanne vielä iloksi muuttuisi. Ymmärrän rahallisen tilanteen, meillä myös kukkaron nyörit välillä todella tiukilla, voin vain kuvitella mitä se vielä on kun rahaa pitäisi löytyä lapsettomuushoitoihin joista toivoo avun löytyvän. Jaksuja!!!
 
Bayan Farelle, peukut pystyssä!! :heart:

Sirpula, noista teroista... Mulla on menossa jo 8. terokierto. Ensimmäinen 3 kk oli huhtikuusta kesäkuuhun. Sitten pidin terkkarin luvalla taukoa (jota ei olisi kannattanut) ja kierto tottakai venyi taas järjettömän pitkäksi. Sitten elokuussa kävin hakemassa taas sen 3 kk satsin. Lokakuussa hain sit kolmannen 3 kk satsin joten nyt on siis menossa jo 8. kierto. Eli mä oon syöny oikeestaan koko vauva projektin ajan teroja. Ei tästä muuten tulis mitään, sillä mulla on niin epäsäännöllinen kierto, että jos haluaa siihen jotain tolkkua niin pakko syödä teroja. Ja itse syön jopa mielellään niitä, kun tiedän että menkat tulee päivälleen ajallaan eikä niistä oo tullu mulle mitään sivuoireita. :)

Dreamer-88, voima :hug: sinne! Teillä taitaa olla kutakuinkin yhtä tiukkaa rahallisesti kuin meillä. Mehän ei olla "jouduttu" laittamaan rahaa vielä oikeestaan ollenkaan näihin lapsettomuustutkimuksiin/hoitoihin. Mitä nyt terot joudutaan maksamaan ja ne aiemmat gyne käynnit + simppa-analyysi. Nyt meillä on tämmönen odottelutauko eli rahaa ei nyt kulu siihen ollenkaan. Vaikka paljon mieluummin olisin nyt tutkimuksissa/hoidoissa, kuin odottaisin kotona, että jotakin tapahtuisi. Mutta mua ainakin pelottaa just tuo ihan kauheena, että miten ihmeessä meillä riittää rahat yhtään mihinkään! :eek: Nytkin on jo välillä tiukkaa, kun laskua pukkaa laskun perään. Ei oo elämä helppoa... :ashamed: Mutta eiköhän se tästä vielä.

Ja tuosta kaksos asiasta... Itsekkin toivon todella, että saisimme miehen kanssa kaksoset. Olisi se niin ihanaa, kun tietäisi, että ainakin olisi kahden lapsen äiti, jos toista raskautta ei meille suotaisikaan. Vaikka ihan ehdottomasti olisin ikionnellinen, jos saisimme edes sen yhden pienokainen. :heart:
 
Halauksia Dreamer-88 Toivon todella sydämeni pohjasta, että teillä nyt tärppäisi mahdollisimman pian. Ihmeetkin ovat kuitenkin mahdollisia, vaikka hoidot välillä keskeytettäisiinkiin. Käivin nimittäin juuri katsomassa ystäväni 2 viikkoista vauvaa, joka sai alkunsa kenenkään tietämättä kahdeksan vuoden jälkeen lääkkärin antamasta diagnoosista "tukkeutuneet munajohtimet, ja raskaus yhtä epätodennäköinen, kuin jos hormonaalinen ehkäisy käytössä" Aina välillä asiat eivät vain mene niinkuin toivoisi. En tiedä miksi, ja sitä itsekin mietin harvase päivä kun mietin tätä omaakin yrittämistä. Meillä nimittäin vaikka yk onkin 12, on ollut jo sitä ennen puolitoista vuotta ehkäisynä "varmatpäivät" no varmoja näyttää olevan kaikki muutkin :'(

Nohjoo. Lippu korkealla, kyllä me kaikki vielä ne plussat saadaan ennemmin (toivottavasti) tai myöhemmin. Todella ainakin tiedetään, että lapsi on enemmän kuin tervetullut. Ja toivottavasti useampikin, vaikka sitten kerralla :)

Täällä piinailaan ilman mitään oireita.Koitan olla ajattelematta vauva asiaa, tai meinaan tulla hulluksi. Plussatuulia täältä puhaltelen. :whistle:
 
:wave: Pitihän tänne tulla vanhoja tuttuja moikkaamaan ja pitelemään peukkuja!!! :) Aina välillä käyn lueskelemassa että mitä teille kuuluu ja nyt päätin jopa kirjoitellakkin jotain...

Haltia lupaavalta kuulostaa :) peukut on pystyssä :heart: samoin sinulla Bayan Fare :)

Dreamer-88 super iso :hug: toivotaan nyt että tärppäis ja saisitte sen oman pikkusenne :heart:

Ja paljon plussatuulia ja jaksamista teille kaikille!!! Tiedän että se on välillä rankkaa mutta odotus palkitaan, haluan ainakin itse uskoa niin :heart:
 
Minä jättäydyn pois.. Ei yksinkertaisesti enää pää kestä tätä touhua.. joka päivä piikittelyä ja paljon huonoja uutisia.. ei vain enää jaksa :( Plussaonnea kaikille muille, meillä jää kuumeilu tämän kierron jälkeen pois ja sitten keskitytään kouluun.. ehkä myöhemmin uudelleen, kun on voimia..

Ja sitten kun tulen, niin tätä pinoa ei ole täällä enää, kaikki plussaatte tästä kierrosta, eikös juu? ;)
 
Dreamer-88 :hug: Toivon oikein kovasti, että saatte vielä vauvan. Mehän ollaan kaikki vielä niin nuoria, että varmasti se onnistuu jossain vaiheessa, eikö niin? :) Ainakin ikä on meidän puolella, vaikka kaikki muu oliski vastaan.. Näin ainaki ite ajattelen. :)

Täällä mennään ilman mitään oireita. En uskalla yhtään toivoa, että tässäkään kierrossa olisi tapahtunut yhtään mitään. :attn: No ei pidä toivoa vielä heittää.

Olin ihan maassa tossa alkusyksystä ku menkat taas alkoi (kuten aina sillon oon..) ja silloin tuli yhtäkkiä jostain sellanen ajatus, että no mitäs tästä, me saadaan elokuussa vauva. :D En yhtää tiiä mistä se ajatus tuli. Oisin vaan heti halunnu hypätä parin kierron yli ku eihä niillä ollu mahollista tulla raskaaksi, ku lasketut ajat ois ollu kesä- ja heinäkuulla. :LOL: NYT ois elokuun kierto, saapa nähä onko mun näkijän lahjoista mihinkään. ;) No heh, en mä oikeesti usko mihinkään tollasiin, mutta oli se aika hassu tunne joka tapauksessa. Oon sen jälkeen monta kertaa nähny untaki vauvasta, joka syntyy elokuussa. :D
No kuka sen tietää, ehkä me vielä saadaanki vauva elokuussa. Se tunne vaan ei kertonu kuin monen vuoden päästä.. :p Kaikenlaista. :)
 
Paljon voimia Dreamer, tulethan ilmoittamaan tänne kuitenkin, jos/kun teillä tärppää :heart: Toivon todella teille jaksamisa.

Meillä ei uutta. Odottelen tätiä kylään ensi viikolla, ja erityisempiä tuntemuksia ei ole. istoa oikealla puolella, samanlaista kuin oviskivuksi olen luullut. Nippailua, pistelyä. Kauhea nälkä koko ajan. flunssainen olo (voi olla oikeaakin flunssaa) ja sitten migreeniä ja kohdunnipukka ihan tavallinen, ei poikkeusta.
 
Tinttu soittelin sitten loppuviikolla gynelle ja kysyin että miten noiden mun terojen kanssa on oikein tarkoitus tehdä. Oli kuulemma lääkäri määrännyt, että nyt nämä kolme kiertoa syödä ja sitten odotellaan yhdet luomumenkat. Ja mikäli tammikuuhun mennessä niitä ei oo kuulunut, niin sitten ilmeisesti uutta kuuria päälle.

Täällä tosi kiva viikonloppu takana, ollaan nautittu toisistamme ja vietetty kiireetöntä aikaa yhdessä - kun kerrankin ei tarvinnut mun olla töissä vikonloppua. Peittojakin muistettiin heilutella, toivottavasti tuottais tulosta... :heart: ;)
 
Dreamer-88, oon tosi surullinen puolestasi! Mutta toivon todella, että vielä jonakin päivänä teillekin plussa siunaantuisi. Käy aina sillointällöin ilmoittelemassa kuulumisia jos jaksat. Kovasti voimia, yritä jaksella!! :hug:
 
Dreamer: Tekisi mieli sanoa, että älä lähde, mutta vain sinä itse tiedät mikä sinulle/teille on nyt parasta. Minäkin toivon koko sydämmestäni, että saatte vielä sen oman pikkuisen niinkuin tietysti me kaikki muutkin. :heart: Toivon myös, että hoidot tuottaisivat pian toivottua tulosta ja tietenkin että pystyisitte niitä jatkamaan. Kaikkea hyvää sinulle ja olet tervetullut milloin tahansa takaisin tänne meidän joukkoomme! :heart: Voimia vielä erittäin paljon! :hug:

Sirpula: Toivotaan, että sulla menkat tulis ihan normaalisti sit terojen loputtua. :) Yleensähän gynet määrääkin just tollee 3. kierron ajaksi nuo terot ja monillahan sen jälkeen alkaakin oma hormoonitoiminta toiminaan normaalisti. On sitten myös meitä, joilla ei niin hyvästi menekkään. Mutta, toivotaan että kuulut tuohon ekaan ryhmään! :heart:

haltia: Ihan kivalta kuulostaa noin sinun "oireet". ;) Peukkuja pidellään pystyssä!

Tänneppä ei isompia kuulu. Mies oli soitellu sinne polille ja sieltä olivat sanoneet, että meidän lähetettä ei olla vieläkään käsitelty loppuun. :( Että täällä ainakin saadaan odottaa vielä piiiiitkään ennenkuin plussaa uskaltaisi edes odottaa.
 
Maanantai 26.11

Sirpula................kp 15/34-71.........yk 7..................1. toiveissa
Äityli -84.............kp 16/34...............yk 15...............2. toiveissa
Dreamer-88........kp 21/26-86..........y 12kk.............1. toiveissa
Tinttu..................kp 23/26...............yk 8................1. toiveissa
Bayan Fare..........kp 23/30-32...........yk 11..............1. toiveissa
Sarah85..............kp 28/28-36...........yk 16..............1. toiveissa
Khaos..................kp 28/25-30.........yk 12..............1.toiveissa
Hempukka87.......kp 30/30-35...........yk 13..............1. toiveissa
Haltia..................kp 32/31-33............yk12...............1 toiveissa
Hissu.................. kp41/28-29.......... y 9kk(?)........... ?. toiveissa
Nasu86...............kp 55/33-??..........yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp 68/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp 121/45-80.........yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7


Päivittelin, mutta voi olla että meni taas pieleen, kun oli niin monimutkaisia laskutoimituksia, kun viimeksi päivtetty näköjään viikko sitten.

No vaikka "oireet" itsestäkin välillä tuntuu lupaavilta, en oikein jaksa/halua uskoa, että nyt olisin kuitenkaan raskaana. Ei oikein kestä enää sitä pettymyksen määrää, jos uskottelee itselleen, että on raskaana, ja kuukautiset alkaa. Kaapissa on pari raskuastestiä, mutta ei polttele yhtään. En halua tuhlata niitä, ja oviksesta laskettunakin tädin pitäis tulla vasta ehkä ke tai to. No odtellaan ja katsellaan. Voi kun kerrankin ei tarvis pettyä.

Voimia ja plussaonnea myös kaikille muille. Oli hauska huomata, miten kaikkien päivät ropisi hurjasti, kun viikon lisäsi. Toivotaan, että olis nyt joku joulun plussa-aalto :heart: Lippu korkealla.
 
Yks mun toiveista ainaki toteutu. :) Sain ovisplussan viikko sitte (kp 15) ja lämmötkin nousi ja nännit tuli aroiksi joten kyllä se irronnut on. Sitä en tiedä riittääkö mun omat progesteronit, vähän pelottaa... Saa nähä mitä verikoe sanoo.
 

Yhteistyössä