n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Saako seuraanne liittyä? Tämä ketju vaikuttais täsmälleen sopivalta paikalta mulle..

Voisin vaikka vähän esitellä itseäni. Oon 21-vuotias esikoista kuumeileva nainen Pohjanmaalta. Yritystä takana joulukuusta 2006, mutta eipä ole vauvaa meille kuulunut. :/ Tämän kierron jälkeen onkin sitten vuosi täynnä. Kyllä sitä vielä vuosi sitten kuvitteli, että tässä vaiheessa olis jo raskaus pitkällä tai jopa nyytti kainalossa, mutta ei. Kauheeta tää pelko, ettei meille oo ehkä vauvaa tarkoitettu ollenkaan..

Kierto mulla on säännöllisen epäsäännöllinen, mutta aina on menkat alkanu 13-14 päivää oletetun oviksen jälkeen, joten ei siinä pahasti vikaa pitäisi olla. Mutta tiedä häntä. Kai sitä pitäisi jossain vaiheessa tutkimuksiin hankkiutua, tää epätietoisuus on niin stressaavaa.

Toivottavasti huolitte minut joukkoonne!
Khaos kp 11/25-30 yk12 =)
 
Torstai 8.11

Dreamer-88........kp 3/26-86..........y 12kk.............1. toiveissa
Tinttu..................kp 5/26...............yk 8................1. toiveissa
Bayan Fare..........kp 5/30-32...........yk 11..............1. toiveissa
Sarah85..............kp 9/28-36...........yk 16..............1. toiveissa
Khaos..................kp 11/25-30.........yk 12..............1.toiveissa
Hempukka87.......kp 12/30-35...........yk 13..............1. toiveissa
Haltia..................kp 14/31-33............yk12...............1 toiveissa
Sirpula................kp 23/34-71..........yk 6................1. toiveissa
Tinii.....................kp 25/28-40.........y 10kk............1. toiveissa
Äityli -84.............kp 33/34...............yk 14...............2. toiveissa
Nasu86...............kp 37/33-??..........yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp 50/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp 103/45-80.........yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7


Tervetuloa, khaos! Tottakai sinut joukkoon huolitaan!! :) Kiva, kun tulee lisää porukkaa meijän "jengiin". Vaikka tietenkin toivoisin, ettei meitä pitkään yrittäneitä olisi yhtään. Mutta kun meitä nyt kumminkin on näinkin paljon, niin mukavaa kun ollaan "lyöty hynttyyt yhteen" ja voidaan täällä jakaa tunteitamme. :heart:
 
Teretulemast joukkoon khaos!
Vai pohojanmaalla asustelet. Mä asun pohjois-pohjanmaalla, tosin keskipohjanmaa alkaa tuosta naapurikunnasta. :D :D

Vinkkiä tännekki että nokkosta! Yleisvahvistava juttu. E-vitamiinia. Käyttäkää oranssia, se vahvistaa toista chakraa (sakraalichakra), joka sijaitsee vähän navan alapuolella ja vaikuttaa esim munuaiset, kohtu, munasarjat, ilmeisesti myös sukuelimet(?)... Sinne oranssia siis. :D Tää on nyt ehkä vähä huuhaan kuulosta :D , mutta ite ainaki uskon noihi chakrajuttuihi, kun niin selvästi tänään näin että mulla on toinen chakra tukossa. Vyöhyketerapiassa, kävi läpi kaikki. Ja en ihmettele, onhan mulla oireetki täysin sen mukaisia.
 
Tervetuloa khaos

Ihania vauvauutisia! Onnea suunnattoman paljon Anniel ja gataa

eipäs oo aikoihin ollut noin ihania uutisia tässä pinossa :heart:

Omaan napaan ei mitään ihmeempää...pari seuraavaa kiertoa saa mun puolesta vaikka mennäkin hukkaan. Kaverilla on häät n. 9 kuukauden päästä ja oon saanu kaason kunniatehtävän...sitä on kai vaikea suorittaa synnäriltä käsin :LOL: Viimeiset tentitkin oon saanu vietyä kunnialla läpi...nyt on enää harjottelu ja oppari jäljellä...paljon asioita jotka onneksi pitää kiireisenä ja ajatukset poissa vauvahaaveista

tsemppiä ja jaksamista kovasti kaikille muille!
 
Sarah: Minulla olisi ystävän häät 07/08, mutta olen päättänyt, että jos joudun olemaan niistä poissa raskauden/vauvan vuoksi, niin sitten olen :)

Äityli: Voi että :( Ehkäpä se ei vielä näy :) *peukut pystyssä*

Minä lopetin clomit tänään, torstaina olisi ultra.. Koulua tällä viikolla vain 11 tuntia, eikä töitäkään ole, joten on aikaa rentoutua ja heilutella peittoja ;) *harmi, että mies on töissä..*
 
Poistaisittkos minut listasta?
Ei pää kestä koko aikaista itsensä seuraamista joten jään ainakin hetkeksi taustalle.. saa nähä kuinka pitkään siellä jaksan pysyä....

Plussatuulia kovasti tännekin +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Maanantai 12.11

Äityli -84.............kp 2/34...............yk 15...............2. toiveissa
Dreamer-88........kp 4/26-86..........y 12kk.............1. toiveissa
Tinttu..................kp 9/26...............yk 8................1. toiveissa
Bayan Fare..........kp 9/30-32...........yk 11..............1. toiveissa
Sarah85..............kp 13/28-36...........yk 16..............1. toiveissa
Khaos..................kp 14/25-30.........yk 12..............1.toiveissa
Hempukka87.......kp 16/30-35...........yk 13..............1. toiveissa
Haltia..................kp 18/31-33............yk12...............1 toiveissa
Sirpula................kp 27/34-71..........yk 6................1. toiveissa
Nasu86...............kp 41/33-??..........yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp 54/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp 107/45-80.........yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7


Poistin sinut Tiini listalta nyt. Iloittele, jos tulet takaisin seuramme, niin laitetaan uudestaan listalle. Voi olla, että pieni tauko kuumeilusta on ihan hyväksi. Sillähän nuo monet on niitä plussia saaneet ;)

Äityli-84 Toivotaan, että piinasi pian helpottaa, ja se plussa tai täti kurvaa paikalla. Tietenkin mieluumin plussa testiin ;)

Bayan fare Kiitos vinkeistä. Ongelma on vaan, että mulla ei oo mitään oranssia :LOL: pitää kai mennä jotain ostamaan ;) en mä tiedä uskonko noihin juttuihin, mutta kyllä mä olen kaikenlaisia kokeillut, ja uskon, ettei niistä nyt ainakaan haittaa voi olla.

Omaa napaa, ei mitään uutta. ovistestit ei näytä mitään. Tänään ajattelin vielä tehdä sellaisen, mutta musta mun koko kroppa antaa ihan eri merkkejä kun noi testit. Harmittaa. Sitten tänään tuli postissa se mun tilaamani Kaksplus :LOL: eipä kauheasti edes tee mieli avata sitä. Vietän vapaapäivää ja pitäis siivoilla, mutta ajatukset pyörii vain vauvassa.

Plussatuulia kaikille :whistle:
 
Oikeessa olivat testit... Täti kurvasi paikalle pienenllä pupuiluavustuksella eilen illalla... joten tänään kp 2... Poliaika 26.11, joten ihan hyvä että alkoivat nyt ettei ole siellä siten menkkoja.. Jatketaan harjoituksia :)
 
Kiitos, kun huolitte minut seuraanne. :)

Bayan Fare: Et taida sitten kovin kauheen kaukana asua. :) Mekin asutaan pohjois-pohjanmaalla, ja keskipohjanmaa alkaa tosta naapurikunnasta. :D

Ovis on tainnu mennä ohi sen kummemmin noteraamatta. Ainakin tänä aamuna oli lämmöt koholla, ku pitkästä aikaa ihan mielenkiinnosta niitä mittasin. No onneks on kuitenkin peittoja pöllytelty viime päivinä ihan reippaasti. :LOL: En oo enää pariin kiertoon jaksanu tikutella ovista. Ainakaan meillä siitä ei seuraa kuin stressiä ja sitä kai ois ihan hyvä välttää. Sitä paitsi luulen tunnistavani oviksen kyllä muutenkin. ( Paitsi tässä kierrossa. :p ) No jaa, toivotaan parasta. Täytyy kyllä myöntää, että plussa raskaustestissä tuntuu ihan utopistiselta jutulta.

No ei kai se auta ku alkaa tehdä tuota koulutehtävää, jota oon lykänny viimeseen asti. Plussatuulia kaikille. :whistle:
 
Pahoittelut tädistä Äityli 84, vaikka toisaalta pääsette taas yrittämään uutta kiertoa ;)

Mä ihan tärisen. Ovistikkuun tul ekaa kertaa elämässä toinenkin viiva. Siis se on ehkä vähän haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta ei paljoa, tai ei siitä paljoo huomaa onko se haaleampi. Onkohan ovis siis nyt vai tulossa vasta. Hrrastettiin eilen illalla seksiä, ja nyt mietin pitäiskö jättää toi ovisttikun tulos kertomassa miehelle, ja yrittää vaan muuten saada se sänkyyn. En kyllä nyt olis tiennyt että on ovis, ellen olis testannut, ei mitään erityisiä nippailuja tms. vai onkohan se vasta huomenn. Olen ihan innoissani kuitenkin - mä ovuloin ainakin :D
 
haltia Ei mullakaan mitään oranssia ollu. Piti varta vasten käydä ostaan yks oranssi paita :LOL: . Ei paras väri mulle todellakaan, mutta toisen allahan se menee. :D


khaos Saako kysyä että miltä paikkakunnalta? Mä oon Kalajoelta. :)


Mä oon onnistunu jo 2,5kg pudottaan. Hurjasti. :D No, mulla ei tuota lähtöpainoa ollukaan ku semmonen 62,3kg, tavoitteena on saada se alle 56kg. Mieluusti sinne 52-53kg tienoille. :)
 
Bayan Fare Mä oon Sievistä. Et sitte ihan naapuriasunnosta kuitenkaan kirjottele. :D Hmm.. mulla ois kaks oranssia paitaa. Ne on kyllä päällyspaitoja. Onko sillä merkitystä käyttääkö niitä päällä vai alla? Heh, kuulostaa kyllä ihan huuhaa jutulta. :D Mutta kaikkeahan täytyy kokeilla. ;)

haltia Onnittelut ovisplussasta. Eikö vaan oo kiva saada kaks viivaa ees johonki tikkuun. :D Mä oon käsittäny, että ku ovistikkuun tulee kaks viivaa, niin munasolu irtoaa siitä noin vuorokauden päästä. Tai niin ainaki mun ostamien tikkujen käyttöohjeessa luki. :)

Tänään koulussa huomasin, että yhen meiän rinnakkaisryhmäläisen tytön maha on kasvanu siihen malliin, että varmasti on vauva tulossa. Huoh. Miks ei meille.. Ärsyttää olla kateellinen kaikille, jotka oottaa vauvaa, mutta ei sille voi mitään. Ja naapuriin syntyy vauva ihan näillä viikoilla. Nykysin tuntuu, että vauvauutisia tulee ihan kaatamalla joka tuutista, mutta kai se johtuu vaan siitä, että itellä on vauvat kokoajan mielessä. Ja kai seki vaikuttaa, että oma ikäluokka alkaa olla sen ikästä, että ensimmäiset hankkii jo lapsia. :attn: Ei siinä muuten mitään, kunhan vaan tulis meillekki.
 
khaos Hauskaa että on muitaki täältä päin! :) Mä oon ennen asunu Ylivieskassa, ja sielä kuljen nytki ku opiskelen sielä. Lähihoitajaksi.

Ei sillä varmaan oo mitään merkitystä onko päällä vai alla. Tai no en tiedä onko parempi jos on iholla...mut en usko. Huuhaatahan nämä kaikki voi olla, mutta kaikki huuhaa on just kiinnostavaa. :)
 
Keskiviikko 14.11

Sirpula................kp 3/34-71.........yk 7..................1. toiveissa
Äityli -84.............kp 4/34...............yk 15...............2. toiveissa
Dreamer-88........kp 6/26-86..........y 12kk.............1. toiveissa
Tinttu..................kp 11/26...............yk 8................1. toiveissa
Bayan Fare..........kp 11/30-32...........yk 11..............1. toiveissa
Sarah85..............kp 15/28-36...........yk 16..............1. toiveissa
Khaos..................kp 16/25-30.........yk 12..............1.toiveissa
Hempukka87.......kp 18/30-35...........yk 13..............1. toiveissa
Haltia..................kp 20/31-33............yk12...............1 toiveissa
Nasu86...............kp 43/33-??..........yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp 56/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp 109/45-80.........yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7


Meniköhän oikein... :whistle:

Pahoittelut tädistä, Äityli & Sirpula :hug:

haltia, onnittelut melkein-ovisplussasta! :heart: Vai jokos se ihan plussaksi muuttui? :)

Tänne ei mitään uutta... Mietiskelin tässä, että kuinkahan pelkutin pitkälle se meidän poliaika venyy. Oon niin turhautunut odottamaan. :( Käytiin miehen kanssa viikonloppuna pienellä rentoutumislomalla kylpylässä. Oli kyllä semmoinen olokin, että on loma tarpeessa, tosin loma vaan jäi hieman liian lyhyeksi. Mieluummin olisin ollut siellä vaikkapa viikon. :)
 
nega testattu tänään. missä mun menkat on! |O Oli niin sellainen olo,että raskaana olen,mutta en sitten ilmeisesti olekaan..
valkovuotoa on runsaasti ja välillä se on sellaista limaista. mitähän se tarkoittaa?
noh tätiä odotellessa :'(
 
Täällä taas lääkäriltä huonoja uutisia :( Clomit oli kp 3-7 2tbl, ei minkäänlaista tulosta :( Nyt pistän tänään ja lauantaina menopur 75, maanantaina seuranta ultraus.. Jos ei vieläkään mitään niin jatkan pistämistä max.3vkoa, jonka jälkeen tauko.. *huokaus* Sitten jos tulee tulosta niin pregnyl pistos myöhemmin.. Masentaa... :'(
 
oon kirjoitellu siihen aiempaan,mutta nyt kun 9kk on yritystä takana ilmoittauduin tänne. kierto päivät nyt 30/28-29. ja yritystä 9kk tai joku 10kiertoo,en ole enää pysyny perässä :/ oon muutenkin aika paljon taustalla täällä,kun koitan hillitä itseäni kuvittelemasta.

miksi minä vuodan,siis valkovuotoo,yök.. kauheen kostee olo kokoajan
 
Torstai 15.11

Sirpula................kp 4/34-71.........yk 7..................1. toiveissa
Äityli -84.............kp 5/34...............yk 15...............2. toiveissa
Dreamer-88........kp 10/26-86..........y 12kk.............1. toiveissa
Tinttu..................kp 12/26...............yk 8................1. toiveissa
Bayan Fare..........kp 12/30-32...........yk 11..............1. toiveissa
Sarah85..............kp 17/28-36...........yk 16..............1. toiveissa
Khaos..................kp 17/25-30.........yk 12..............1.toiveissa
Hempukka87.......kp 19/30-35...........yk 13..............1. toiveissa
Haltia..................kp 21/31-33............yk12...............1 toiveissa
Hissu.................. kp30/28-29.......... y 9kk(?)........... ?. toiveissa
Nasu86...............kp 44/33-??..........yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp 57/??..............yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp 110/45-80.........yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7 :heart:
äippä 84 yk7 :heart:
liinu83 yk 5 :heart:
Nemotin yk ? :heart:
corelia yk 9 :heart:
Wiivi84 yk 10 :heart:
Anniel yk 7 :heart:
Gataa yk 7 :heart:
 
Dreamer-88, sori mä oon tainnu päin peetä merkitä noi kp:t... :$ Pahoittelut, ettei clomit ole tehonneet... :hug:

hissu, pahoittelut negasta, mutta älä lannistu vielä. Toivoa on! ;)

Sanokaas, kannattaisiko soitella sinne polille ja kysellä uudelleen niistä poliajoista? Soitin joku 2-3 viikkoa sitten sinne ja aikoivat laitella aikaa tulemaan. Hermot menee oikeesti. :headwall:

Mitäs muille kuuluu?
 
Tänne kuuluu semmosta että eilen ultrassa näky 16mm folli joka voipi hyvinkin irrota. :) Sitä ihmettä odotellessa siis. :D Ja peukut ja varpaat pystyssä ja kädet ristissä sen puolesta että irtoais, hedelmöittys, kiinnittys ja pysyis 9kk masussa. :heart:
 

Yhteistyössä