n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Tänään siis kp1. Eilen illalla alkoi pieni vuoto, ja yöllä olikin alkanut kunnolla valua. No ei oo oikein minkäänlainen olo. Kun se nega oli takana tätä tiesi odottaa. Vituttaa, että AINA käy näin. Masenus ja lamaannus. epätoivo. No ainaskin voin tässä tulevina juhlapäivinä kohottaa maljan ihan hyvällä omallatunnolla. Kyllä on elämä reilua, miksi perkeleessä sitä vauvaa ei vaan ala tulla. :kieh:

Tsemppiä muille.
 
Alkais jo ne menkat!! Ärsyttää tämä ootteleminen. Vieläkään ei tätiä näy eikä kuulu, vaikka menkat on myöhässä jo yli viikon. Testit näyttää negaa, joten raskaanakaan en ole. Miksi menkat ei sitten vain voi alkaa..
 
Keskiviikko 2.1.2008

Haltia..................kp 1/31-33............ yk14............... 1. toiveissa
Tinttu................kp 8/26-(28)............yk 10............ 1. toiveissa
Sarah85..............kp 9/28-36............ yk 18.............. 1. toiveissa
Hissu..................kp 22/16-33........... y 11kk........... 2. toiveissa
Sirpula.................kp 23/34-71...........yk 8..................1. toiveissa
Orion..................kp 30/29-31........... yk 12.............. 1. toiveissa
Hempukka87.....kp 31/30-35...............yk 14.............. 1. toiveissa Khaos..................kp 37/25-30.......... yk 13.............. 1.toiveissa
Nasu86...............kp ??/??..................yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp ??/??.................yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp ??/??..................yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
Äityli- 84 yk15

Taustalla:

Dreamer-88 (odottaa leikkaukseen)


Toivottavasti Khaos saat pian selvyyttä asiaan, joko plussan tai sitten kuukautisten muodossa. Kaikista inhotavinta on odottaa kuukautisia tietäen, ettei ole raskaana.

Itsellä ihan kauhea kuvotus ja paha olo, voin fyysisesti niin huonosti, että sängyssä makaan. Aina sama juttu kuukautisten aikaan. Ihan niinkuin psyykkinen tuska ei jo olisi tarpeeksi raskas. Tuntuu niin masentavalta, että ei ikinä vaan tärppää.

Tuosta vauvauutisten kyselemisestä. Mulla on muutama kaveri kysellyt jo vuosi sitten vauva-aikeista, ja silloin toiveikkaana sanoin, että olishan se ihan kiva. Nyt kaikki ihmettelee, että eikö niitä vauvoja tuu. No irvistelen siinä sitten, että katsotaan nyt. Välillä tuntuu, että ihmiset ei yhtään mieti miltä muista tuntuu,sitä vaan lauotaan mitä sylki suuhun tuo, ja jos itselle niitä laspsia on tullut kun vaan pari pilleriä jäänyt ottamatta,niin ei edes tajuta ajatella, ettei se kaikille ehkä ole niin helppoa.Sitten toiset vielä oikein puhuu, että olen tälläinen helpostisikiävä primitiivinen äiti-ihminen. Se vasta tuntuu mukavalta, minä taas en näytä olevan :'( Miehen porukat tietää, että yritetään lasta, omat vanhemmat ehkä arvailee, kukaan ei tiedä, miten paljon me toivottais lasta - enemmän kuin mitään.
 
Megaiso :hug: haltialle!! Voimia uuteen kiertoon.
Meidän läheisitä ei kukaan tiedä että meillä yritys käynnissä. Luulen, että muutamat kaverit arvailee, mutta suoraan ei olla sanottu kenellekään. Halutaan jännätä kahdestaan ja kertoa sitten vasta läheisille kun on oikeasti jotain kerrottavaa. Juuri eilen sanoinki miehelle, miten ihana on käydä täällä palstoilla juttelemassa näistä asoista teidän muiden kanssa, kun en tästä meidän tilanteesta omille läheisille/kavereille voi tai halua puhua. Paljon vertaistukea kyllä lähipiiriltämme saisin jos ääneen haaveet kertoisin, mutta jotenkin on toisaalta kiva kun tämä on meidän oma salaisuus. Toivottavasti kohtapuoliin julkinen ja masussa kasvava salaisuus! :heart:

Omaa napaa: Nyt parina päivänä ollu tosi menkkamaisia tunteita, alamahaa nipistelly, alaselkää vihlonu välillä tosi kipeästi. Saapa nähdä millon täti tulee kun ei teroja nyt käytössä..
 
Moikkeliskoikkelis

olipas kylmä ilma kun tallustelin töistä tänään kotiin....noh kesää kohtihan tässä koko ajan mennään. Kesällä olis aivan ihana odottaa vauvaa ison mahan kanssa...nyt ei juuri muuta ole kuin se iso maha :LOL:

Yhden stressin menin ittelleni taas ottamaan...vaikka se kyllä tosin edesauttaa toivottavasti tätä vauvaprojektia. Lopetin tupakoinnin kokonaan kaks päivää sitten. Yrityksen alussa lopetin mutta retkahdus tuli pikkusen ennen ku vuosi oli yritetty. En oo paljoa koskaan sauhutellu mutta nyt lopetin kokonaan :D Syynä siihen on oikeastaan sekin että aijon varata ajan tutkimuksiin viimeistään helmikuussa...
 
Hih. Auttoipa tuo täällä ärhentely. :) Eilen illalla nimittäin vihdoinkin alkoi menkat (ja kunnolla alkoikin). Nyt siis kp 2 menossa. Enpä oo aiemmin ilahtunut tädin tulosta, mutta on tosiaan ärsyttävää, kun niitä ei kuulu ja tietää, ettei ole raskaana. Ikinä ennen ei mulla oo kierto venähtänyt noin pitkäksi, mutta aattelin, että varmaan se alkukierron kummallinen vuoto sekoitti kiertoa ja myöhästytti ovista, vaikka oletinkin sen vuodon alkaneen ovispäivänä. Nimittäin vähän sen vuodon jälkeen tuli uudestaan ovismaiset limat, ja niitä vähän ihmettelin. Nyt kun laskin niin menkat alkoi tasan 14vrk noista limoista, joten voi hyvinkin olla, että ovis olikin silloin. Mutta olipa tosissaan omituinen kierto. Toivon vaan hartaasti, ettei tuo toistu. :|

Haltialle halaukset ja voimia uuteen kiertoon! Samoissa päivissä mennään. Toivottavasti saadaan tässä kierrossa ne kauan kaivatut plussat.

Sarah85:lle Tsempitykset tupakoinnin lopettamiseen. Se ei oo helppoa, mutta vauvakuume on kyllä varmasti hyvä kannustin siihen. :) Meillä mies oli polttamatta tässä reilun puoli vuotta, mutta repsahti sitten uudelleen polttamaan. :/ Ärsyttää, koska ei tupakka ainakaan helpota tätä vauvan alulle saattamista.

Ja Sirpula: Toivottavasti se täti kuitenkin jättää tulematta seuraavan yhdeksän kuukauden ajaksi..

Mikä muuten edistäisi kiinnittymistä? Onhan siitä täällä puhuttu, mutta ei juuri nyt osunut silmiin. Pitää varmaan ottaa greippimehut ja muut käyttöön, niin tulee edes vähän sellainen tunne, että voi edes yrittää vaikuttaa tähän raskautumiseen jotenkin. Siis sen kaikkein tärkeimmän raskautta edistävän touhun lisäksi. :p Sitten ku vielä sais tuon miehen lopettamaan ton sauhuttelun...

Ja vielä kannustukseksi kaikille: kokoajan se hetki on lähempänä, kun me vihdoin saadaan pitää sylissä sitä omaa pientä söpöläistä. Tähän luotan, vaikka välillä tuntuukin, ettei me saada lapsia koskaan.
 
khaos: Mulla kanssa greippimehut käytössä ja raskaus-monivitamiineja syön, muutapa en ainakaan toistaiseksi sen tärkeimmän lisäksi ole raskautumisen eteen tehnyt - vaikka haluja kyllä olis. Olis kyllä kieltämättä kiva tietää että mikä muu vaikuttais positiivisesti esimerkiks tuohon kiinnittymiseen...?

Samoin mä ajattelen (ja aina - heikkoinakin hetkinä - yritän muistaa ajatella!), että koko ajan lähempänä se hetki on, jolloin oman pikkuisen saisi syliin. Mutta välillä vaan tuntuu että meinaa usko lopahtaa kun tuttavapiirissä syntyy vauvoja tuon tuostakin. Tälläkin hetkellä kolme tuttua on raskaana, kateeksi käy.
 
Täällä yökyöpelinä, kun ei jostain syytä nukuta. Sain tuossa juuri tietää, että kaverini oli saanut eilen pojan. En osaa iloita asiasta, en tippaakaan. Paitsi siitä tietenkin, että poika oli terve. Olen itkenyt silmäni punaisiksi... :'( Tuntuu todella pahalta, ku juuri luin yhtä lapsettomuudesta kertovaa kirjaa ja sekin jo pisti mielen hieman surulliseksi niin vielä tämä. Oma tilanne tuntuu nyt vielä entistä enemmän toivottomalta, vaikkei se - että kaverini sai lapsen - vaikuta millään tavalla meidän onnistumiseen/epäonnistumiseen tässä vauva"projektissa". En ole muutenkaan ollut kaverini kanssa kovin hyvissä väleissä juuri tämän takia, että olen ollut hänelle niin kateellinen.

Pakko oli saada purkaa! Toivottavasti ette pidä minua ihan hirveänä ihmisenä tämän takia, etten osaa iloita oman kaverini vauvasta. :ashamed:

Pahoittelut vielä tädin yllättäneille! :hug: Samassa veneessä ollaan kaikki ja toivottavasti yhtä onnellisesti tämä "tarina" päättyy meillä jokaisella.

Pakko lähteä sänkyyn ja koittaa nukkua, vaikka ahdistaakin melkoisesti.
 
kp 1/30-32, yk 13 |O
Tää on nyt tälle erää sitte viimenen clomikierto. Sitte piän kierron tai kaks taukoa. Pitää tässä hommata lähete tarkempiin tutkimuksiin, aukiolotutkimukseen ja siemennestetutkimukseen...mitä niitä nyt on.
Eipä ois vuosi sitte arvannu missä tilanteessa sitä nyt ollaan.. :attn:
 
Tinttu: Et ole hirveä ihminen.. Minä kyllä oli onnellinen ystäväni vauvasta, mutta katkera, ettei hän pystynyt olemaan tukenani kun häntä olisin tarvinnut.. Nyt kun on leikkaus tulossa, olen jäänyt hieman tukiverkoista pois.. Ei ole kuin yksi ystävä miehen lisäksi, joka on vielä jaksanut..

Orion:
:hug: Toivottavasti viimeinen kerta onnistuu :) :heart:
 
Lauantai 5.1.2008

Orion..................kp 1/29-31........... yk 13.............. 1. toiveissa
Khaos..................kp 4/25-30.......... yk 14.............. 1.toiveissa
Haltia..................kp 4/31-33............ yk14............... 1. toiveissa
Tinttu................kp 11/26-(28)............yk 10............ 1. toiveissa
Sarah85..............kp 12/28-36............ yk 18.............. 1. toiveissa

Hissu..................kp 25/16-33........... y 11kk........... 2. toiveissa
Sirpula.................kp 26/34-71...........yk 8..................1. toiveissa

Hempukka87.....kp 34/30-35...............yk 14.............. 1. toiveissa

Nasu86...............kp ??/??..................yk 13..............1. toiveissa
rina82.................kp ??/??.................yk 29...............1. toiveissa
Anna333.............kp ??/??..................yk 14...............1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
Nemotin yk ?
corelia yk 9
Wiivi84 yk 10
Anniel yk 7
Gataa yk 7
Äityli- 84 yk15

Taustalla:

Dreamer-88 (odottaa leikkaukseen)
 
Dreamer: No ei juuri minkäänlaisia, tuntuu vaan et kokoajan kierrot venyy... voi vattu... :ashamed: oon kyl melkeen päivittäin käyny lukemassa teidän kuulumiset, en oo vaan ite osannu kirjottaa mitään ku tuntuu et tää asia vaan junnaa paikallaan...
 
Kiitos, Dreamer! :hug:

Orion, pahoittelut tädistä. :(

Minä jo mietin, että minne Hempukka on kadonnut, kun ei ole kuulunut. :D Täälläkin tuntuu, että asiat junnaa paikallaan. Ärsyttävää!

En nyt muista, että söikö täällä muut clomeja kuin minä ja Orion, joten kysyn häneltä... Missä vaiheessa kiertoa oot tikuttanu oviksen? Mulla nyt tosiaan kp 12 menossa ja tuskinpa sen oviksen vielä pitäiskään olla jos edes tulee.
 
Täällä kanssa, Tinttu välillä meinaa ajatukset olla aika inhottavia silloin kun katkeruus nostaa päätään...meillä kanssa kovasti vauvoja ja raskautumisia perheessä/tuttavissa, ja välillä aivan tuntunut että eikö olisi jo meidän vuoro. Tässä vähän aikaa sittenkin kun sain kuulla yhden ns. "vihamieheni" odottavan lasta (eikä hällä ole edes vaki-miestä!!! :kieh: ), niin kyllä piti aivan pysähtyä miettimään että miten tämä oikeasti on edes mahdollista; sellaiset kyllä tulee heti raskaaksi joiden ei edes tarvisi (anteeksi kamala ilmaisu! :ashamed: ) ja ne jotka oikeasti ja tosissaan olisivat valmiita vauvaan ja vanhemmiksi tuloon, niin sellaiset saavat tehdä todenteolla töitä sen eteen - ja silloinkaan se ei aina välttämättä onnistu. Mutta ei kai se auta, kuin yrittää olla positiivinen ja ajatella vain, että vielä jonakin päivänä ne unelmat käy toteen... Sen turvin täällä jaksetaan.

Omaa napaa: Kova flunssa päällä, nyt ensimmäinen kuumeeton päivä. Mies täällä paijannut mua vkonlopun, tänäkin aamuna sain ihanan aamuseksi-herätyksen... ;) :D
Tädistä ei ole tietoakaan, menkkamaisia kipujakaan ei ole nyt pariin päivään tuntunut (tai sitten en yskänpuuskiltani niitä vain ole huomannut ja tuntenut :snotty: ).


:hug: teille kaikille isojen plussapuhurien kera!!! :whistle:
 
Katkeruutta katkeruutta...

Meille kaikille varmaan aika tuttu tunne. Vaikka muiden onni ei ole itseltä pois niin kyllä sitä vaan aina miettii, että miksi miksi ja miksi sitä vauvaa ei meille suoda vaikka kaikenmaailman hampuusit tekee muksuja liukuhihnalla. Siis tällä tarkoitan sitä, että uskoisin itse olevani hyvä äiti ja pystyisin lapselle varmasti antamaan kaiken kasvuun tarvittavan...niin sitten en kuitenkaan sitä nyyttiä saa. Uskon meidän kaikkien täällä olevan hyviä vanhempia kunhan vaan saataisiin siihen tilaisuus!

Vähän aikaa sitten kaverini vauva sai nimen. En itse ollut ristiäisissä ja järkytys oli melkoinen kun sain kuulla vauvan nimen. Se on nimittäin melkein sama kuin nimi jonka olen haaveillut antavani joskus omalle lapselleni ja mielestäni olen sen kyllä ystävälleni joskus kertonut. Toivon että kyse on vain siitä ettei hän ole sitä muistanut...harkittuna temppuna se olisi kyllä liian ruma! :'(

Tänään olis sitten vissiin ovispäivä...ainakin laskennallisesti. Juilii muuten tuonne oikeaan munasarjaan kohtalaisen komeasti! Taitaapi olla kysta eli hukkakierto tulossa. Huomenna kyllä varaan sen ajan...tänään en saanu aikaseksi. Sain miehenkin suostumaan siihen kun sinne kuulemma täytyy pariskuntana mennä ja voi olla että mies tutkitaan eka.

Noh tulipas taas vuodatettua...mukavaa kun voi täällä avautua! :heart:

Paljon plussapuhureita teille kaikille!
 

Yhteistyössä